Søgning på: Engelsk. Resultater: 17701 til 17720 af 23967
-
DET HASTER!
Forumindlægdet er engelsk matematik: which of these equations represent straight-line graphs? a) y= 2x + 8 b) 2y= x+8 c) x= 2y d) y= x over 2 e) y= 2 over x -
kort sætning, oversættes..
ForumindlægEr gået i stå i min engelske stil omkring en Interrail-tur. Sætningen jeg vil ha' ind, skal lyde "nogenlunde" som denne:....-på dette tidspunkt, vidste vi ikke, hvor stor en indflydelse de oplevelser vi nu engang ville få, kunne komme til at få i/på vores liv senere hen" På for... -
HF mdt. eksamensdatoer? mangler nogle få
ForumindlægHej. Jeg har idag fået foreløbige mdt. eksamensdatoer, men jeg mangler stadig dem fra engelsk b-niveau, og samfundsfag b-niveau, da vores lærere ikke har nået at lægge dem ud endnu (de har dem). Nogen der allerede har fået dem?? (går udfra det er samme dag på alle HF-gymnasier, vuc'er mv) -
Anbefalede bøger?
ForumindlægJeg står i den situation at jeg blev student i sommers og har taget mig et år hvor jeg arbejder. Jeg vil dog gerne studere lidt i mellemtiden og forberede mig til at jeg skal på uni. Kan nogen anbefale en bog eller flere bøger som dækker følgende emner: http://kurser.ku.dk/course/nmab10002u Om ... -
Rigtige form som skal ind i sætning?
ForumindlægHej Sp. Jeg skal op i Skriftlig engelsk, og der sær én opgave som jeg har svært ved. I denne opgave er der en sætning, hvor der så mangler et ord. (Ordet står i højre side, med fed) Og så skal man sætte ordet ind i sætningen, så formen bliver rigtigt. Men? Hvordan finder man den rigtige... -
Hvad betyder kasus?
ForumindlægHej, I de sproglige fag er kasus en vigtig del af forståelsen for grammatiken. Der er både kasus i engelsk, tysk og latin. Men jeg kan simpelthen ikke forstå kasus eller hvad det betyder. Jeg har haft mange mange forskellige lærer til at forklare det og flere venner, men forstår det simpelthen i... -
Hjælp ang. indtastning af program til ti-83
ForumindlægHej.. jeg har brug for lidt hjælp jeg er igang med at indtaste et program men så er der lige et problem i formlen står derRod,fkt,fktoff og fkton og da min lommeregner er engelsk så ved jeg ikke hvilken tast eller program jeg ska vælge til dem..?? håber at der er en eller anden som kan hjælpe mig... -
HJÆLP til rettelse af kort stil!!!
ForumindlægHej derude! Har skrevet en engelsk stil, som jeg godt kunne tænke mig nogle rettede igennem - det behøver ikke og være i dybden vare det mest væsentlige! Håber der er en der vil hjælpe mig, for det har jeg virkelig brug for!! Send jeres mail, så sender jeg den derover, da jeg ellers vil b... -
Nogle dygtige eksaminister?
ForumindlægHei allesammen.. Skal til eksamen og ville høre om nogle af jer der klarer jer godt, om i har nogle råd? Og hvordan i gør og fremstår?? Det er de mundtlige prøver jeg bekymrer mig om.... I dansk, engelsk, tysk og matematik. I sprogfagene får jeg ulæste tekster. Nogle gode råd til en god karakter.? -
Kemi studier i udland
ForumindlægJeg er førsteårsstudent bachelor kemi ved universitet i stavanger (norge). Jeg ku godt tænke mig at komme til at studere 2. eller 3. år ved et universitet i udlandet, men det ska jo så hælst være engelsk-basert undervisning. Jeg ku godt tænke meg for eksempel grækenland eller et andet varmt land ... -
Lektiehjælp tilbydes i Århus
ForumindlægJeg er en pige på 22 år, der tilbyder lektiehjælp i fagene dansk, historie, samfundsfag, engelsk og tysk på gymnasieniveau. I øjeblikket studerer jeg selv statskundskab på Århus Universitet. Lektiehjælpen foregår hos mig, dig eller et tredje sted og prisen ligger på 150 kr/t. Med hens... -
stil - dronning margrethe
ForumindlægJeg skal skrive en stil om Dronning Margrethe."skriv om hvilket indtryk dette maleri gør på dig.Giv dernæst udtryk for din viden og dine tanker om Dronning Margrethe"Stilen skal afleveres i morgen. Og jeg er allerede igang med blækregning og engelsk- jeg er i tidspresHvis der er nogle d... -
Hjælp
Forumindlægnogen der kan hjælpe?:På et engelsk-hold skal 5 af eleverne til mundtlig prøve. de beslutter at trække lod om rækkefølgen de skal op i.hvad er sandsynligheden for at anne skal op som den første`hvad er sandsynligheden for at anne skal op som den første og berit som den anden?hvad er sandsynlighed... -
Brave New World / problemformulering?
ForumindlægJeg skal skrive AT-opgave i engelsk og psykologi. Jeg vil bruge bogen "Brave New World" af Aldous Huxley, hvor jeg vil have fokus på grupper (inden for socialpsykologien). Jeg har psykologi på c-niveau. Men jeg har problemer med at komme på en problemformulering - nogle gode forslag? -
DET HASTER! Disposition.
ForumindlægShit, jeg skal aflevere engelsk disposition imorgen! Og jeg aner ikke hvad fanden' jeg vil skrive om :/ - vi har fået nogle overordnede emner: Australien, Ireland, South africa, Love og world at war. Jeg mangler bare hjælp til hvad jeg skal vælge + et underemne :/ Please hjælp mig, kom med no... -
DISPOSITION!
ForumindlægShit, jeg skal aflevere engelsk disposition imorgen! Og jeg aner ikke hvad fanden' jeg vil skrive om :/ - vi har fået nogle overordnede emner: Australien, Ireland, South africa, Love og world at war. Jeg mangler bare hjælp til hvad jeg skal vælge + et underemne :/ Please hjælp mig, kom med n... -
Oversættelse
ForumindlægHey....Jeg skal lave en oversættelse fra engelsk til dansk af en synteseforskrift. Jeg er blevet lidt i tvivl om hvordan "Weighed as" skal opfattes i sammenhængen:"The cobalt was weighed as cobalt sulfate, and the bromine as silver bromide." -
Multiculturalism in Britain
Forumindlægjeg skal skrive en engelsk stil om det multikulturelle England m inspiration fra Bend it like beckham, The Stack, My son the fanatic, the lost generation og filmen East is east...nogen der har nogle gode ideer eller råd?synes den er lidt træls at gå igang m-Anne -
Navnesymbolik
ForumindlægJeg ville høre om der er nogen der kender en god side hvor man fx. kan slå et navn op og få betydningen bag?Jeg skal selv bruge noget om navnet Dust. Ved godt at det betyder "støv" på engelsk, men ville høre om det også kunne have andre betydninger?Håber I kan hjælpe :) -
Isn't eller aren't?
ForumindlægJeg sidder og skal lave en engelsk opgave og jeg skal indsætte "isn't" eller "aren't" i følgende sætning: "There (isn't/aren't) anybody in the shop. Hvis i har i forklaring på hvorfor der skal stå hvad, så ville det være et plus! På forhånd tak :-)
