Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 17701 til 17720 af 22496
-
Opgavee
ForumindlægIn a car factory, 1.5% of the vehicles have a defect in the injection system that threat- ens to destroy the engine after only a short drive. As a result, cars are tested when they leave the assembly line. However, the test in not entirely foolproof. The factory owner knows that if a car has a fa... -
HJÆLP kort rettelse, er meeget i tvivl. :S
ForumindlægHej derude. ER meget dårlig til engelsk, håber der er en der vil rette, kun ca 200 ord! If you give a murder death penalty, because he killed another person, should you have death penalty yourself? If Denmark got any kind of death penalty, I would be sitting on the first flight out of the country... -
Kemi C Eksamen
ForumindlægHej. Jeg går i 2. g og skal her på onsdag op i kemieksamen på C-niveau. Derfor vil jeg tjekke med jer, om der er nogen af jer, der kan komme med nogle gode råd til en sådan eksamen. Nogle hjemmeside der er gode at tjekke ud, eksperimenter og forsøg der kunne være brugbare? Jeg er åben overfor all... -
Analyse af reklametekst
ForumindlægJeg har brug for hjælp med denne reklame af Bianco Footwear. http://www.bianco.com/uploads/pg_content/405_image_3576_1.jpg Teksten: Ran out on me... scared him I guess... maybe I should talk more about soccer and cars and stuff... when I get out of these handcuffs, I'm gonna get him back, ... -
HASTER, Hjælp med rettelse:O
ForumindlægHej er der nogle der vil rette lidt, har virkelig brug for hjælp. If you give a murder death penalty, because he killed another person, should you have death penalty yourself? If Denmark got any kind of death penalty, I would be sitting on the first flight out of the country. Denmark is a country... -
Hurtig tysk sætning
ForumindlægJeg skal oversætte sætningen: "Hvor er han blevet af ?" med brug af ordet bleiben.. Jeg har oversat sætningen til "Wo ist er geblieben auf?" Jeg er ret sikker på at min oversættelse ikke er helt rigtig, så er der nogen af jer der kan hjælpe mig?? Jeg skal også oversætte... -
Oversættelse fra dansk til engelsk. 3 sætn.
Forumindlæg1. Han elskede ikke sin kone mere. He did not love his wife any more 2. Det lykkedes ham at blive lykkelig i slutningen af sit liv 3. Den unge mands drøm var at blive en fotograf The young man's dream was to become a photographer På forhånd tak mvh Mads -
RGui Observationssæt
ForumindlægJeg skal til at lære at bruge matematikprogrammet R. Jeg har et observationssæt jeg har lavet i WordPad og gemmer det på skrivebordet. Jeg skriver nu følgende kode i R d <- read.tabel("Grise2Fast.txt",header=TRUE,dec=",") Jeg får nu følgende fejl: Fejl: could not... -
NG eksamen
ForumindlægHer er hvad jeg trak: Danmark har et meget varieret landskab. Hvad er årsagen til det varierede landskab og hvordan udnyttes de forskellige landskabstyper? I din besvarelse skal du sætte fokus på: dannelsen af forskellige istidslandskaber, udnyttelsen af istidslandskaber til forskellige tider, pl... -
Stiv objekts ligevægt og masse fjeder system
ForumindlægJeg skal op i fysik (mundtligt) og har et par emner, som jeg ikke kan forstå.Jeg har kigget i bogen samt mine noter, men dette er ikke forklaret. Jeg skal snakke om ligningen for energi i en masse fjeder systemKan I forklare mig hvad det går ud på? Masse fjeder system; er det en masse forbunde... -
Fysik prøveeksamen - forsøg!
ForumindlægHej, jeg står og skal til prøveeksamen i fysik/kemi her på onsdag, jeg har en del noter. Men mangler et par forsøg, håber at der er nogle der evt, vil komme med nogle gode idéer. Vores emner: Magnetisme. Elektromagnetisme. Induktion/transformation. El, elproduktion. Atom og kernefys... -
Stedsadverbier
Forumindlæg1. Han kom ikke langt 2. vi rejser ofte til udlandet 3. vi tager i morgen tidlig kl. 8 toget til Frankrig 4. hvor er børnene? de leger udenfor. 1. He did not much. 2. We often travel abroad. 3. At 8 O’clock Tomorrow morning we take the Train to France. 4. Where are the children? They were ... -
hvordan skal synopsen se ud? historieeksamen
ForumindlægHej. Jeg skal trække til historie i morgen og midt i min forberedelse af noter osv. kommer jeg pludselig i tvivl om, hvordan en synops til historieeksamen skal se ud! Jeg har dog fået at vide, at vi ikke skal have litteraturliste med. Er det stort set de samme punkter til AT eller er der noget ... -
Cosinus/sinus relationerne i retvinklede trekanter
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart til mundtligt matB eksamen, og jeg har et fået et spørgsmål der lyder: Med udgangspunkt i enhedscirklen skal du bevise cosinus-, sinus- og tangesrelationerne for den retvinklede trekant. I nogle af mine noter finder jeg at cosinusrelationerne er: Cos(A) = b/c, Sin(A)= a... -
redoxreaktion
ForumindlægJeg skal afstemme denne her reaktion mellem kobber(II) ioner og en carbonylgruppe: Cu2+ + R-CHO ----> Cu2O + R-COOH Jeg kan se at kobber(II)ionen skal have en ladning på 2+.. hvad med carbon i aldehydet? jeg får det at give 3, men det understøttes ikke af mine noter.. og derfra går det galt me... -
HJÆLP OM EMNET TERMISK ENERGI - eksamen
ForumindlægHej. Jeg er i gang med besvarelserne til min eksame, men jeg er gået i stå med den første emne "termisk energi" - jeg er forvirret, hvad jeg skal skrive og er der en sød sjæl som kan hjælpe mig eller om i har noter/besvarelserne til emnet og de andre emner også. 1. Termisk energi st... -
Oldtidskundskab litterære virkemidler?
ForumindlægHey vores old-lærer har nævnt nogle litterære virkemidler til analysering af antik tekst. Der er dog enkelte jeg ikke forstår: alitteration=? har et eks. med "blinkende bække" dog siger det mig ikke så meget. Retardering=? Onomatopoetika=? Har en note der siger lydmalende ord, vil det ... -
Hvis man dumper dansk A, kan man så blive optaget på videregående uddannelse
ForumindlægJeg skal til afsluttende eksamen i dansk om nogle få dage. Jeg frygter at jeg dumper, da vores klasse simpelthen er så fattig på noter, og vores lærer er ikke just den bedst. Langt fra! Jeg fik dog 10 i den skriftlige eksamen og 7 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. Den uddannelse jeg ønske... -
MEDIEFAG EKSAMEN??? HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart op i mediefag og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen foregår.. Her er et par spørgsmål: - kan de finde på¨at spørge om hvad nogle forskellige begreber betyder? fx hvad betyder jump-cut?- hvad forventer de at vi skal kunne?- må man tage sine noter med ind på det ... -
Italiensk hjælp!! Please hjælp :D
ForumindlægHey. Skal have oversæt denne tekst her til italiensk: "Sometimes you have to be separated from those you love, but that does not mean that you love them less." Jeg har selv selv prøvet at oversætte det, men vil gerne have rettet det, da jeg ik ved om det er rigtigt. "Qualche volta ...
