Søgning på: idræt b eksamen. Resultater: 17701 til 17720 af 113953
-
Reeksame HF-enkeltfag
ForumindlægHej Er det muligt at tage re-eksame i HF-enkeltfag, selvom man har bestået, men dårlig karakter? venlig hilsen -
dumpet eller ej?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ? -
Årskarakter
ForumindlægHvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha -
Eksamenssæt 2017
ForumindlægHej SP, ER der nogen her der ligger inde med eksamensættet for Fysik A 2017? Vil gerne bruge det til forberedelse til eksamen i morgen :) -
Matematik - udover pensum
ForumindlægHey...Er der nogle, der ligger inde med udførlige matematiske "sager", der kan sikre 13-tallet til en terminsprøve/eksamen på A-niveau?Interessen kommer efter to 11-taller til termins- og årsprøve (alle point opnået), hvorefter jeg har konfronteret min lærer for at høre, hvordan 13-tall... -
Hjælp mht. klage
ForumindlægHej. Jeg er i den uheldige situation, at jeg skal klage. Mit spørgsmål: Vi har flere gange fået afvide, at vi har ret til at se et tidligere eksamensspørgsmål eller noget, som ligner et eksamensspørgsmål. Mit problem er bare, at jeg gerne vil kunne understøtte denne påstand med en henvisning ti... -
vektorer
Forumindlægkan nogen give mig svaretLængden af a vektor er 3længden af b vektor er 4vinkelen mellem a og b er 60 graderHvad er a vektor gange c vektorc vektor= 2 a vektor+ b vektor -
Vektor
ForumindlægDet hele er vektorer (kan bare ikke finde ud af at lave et vektor tegn) |a| = 2 |b| = 3 |a+b|= 3 Beregn gradtallet for vinklen mellem a og b Er helt lost.. -
Reducer
ForumindlægHej :) Jeg er i tvivl om, hvordan man reducerer følgende. (a-b)^2 -2b(b-a) mit bud ville være a^2 - b^2 - 2b^2 + 2a a^2 - 3b^2 + 2a er jeg helt galt på den ? :) -
Reducer
ForumindlægJeg har en opgave der hedder : (a+b)^2-a(a+2b) Dette skal jeg reducere. Det første må blive til a^2+b^2+2*a*b men hvad skal man starte med at gøre ved a(a+2b)? -
udbytte-procent
ForumindlægMit spørgsmål lyder: Ved en syntese i laboratoriet anvendes 5,00 g af stof A. Efter isolering og oprensning af stof B viser det sig at det praktiske udbytte af stof B er 5,89 g Bestem udbytteprocenten af stof B -
Hvad består "strålerne af" og hvor kommer de fra? haster!!!
ForumindlægAlfa, Beta og gamma stråler. Så vidt som jeg har forstået det, så er det det får kernen tilført noget energi som gør at elektronen 'hopper' fra et lag men denne elektron vil gerne tilbage til sit eget lag og når den gør det udsendes en foton og det er denne foton disse stråler består a... -
hvem kan jeg klage over mit gymnasium til?
ForumindlægHej med jer. Jeg går pt. i 2.G og har samfundsfag og engelsk som studieretningsfag, derudover har jeg matematik og tysk på B. Det første halve år havde vi en udemærket matematiklærer som vi lærde det vi skulle af, men efter jul fik vi en ny "lærer" i stedet fordi den gamle havde f... -
"Hjælp" vigtigt
ForumindlægHej, det er nok et meget dumt spørgsmål. Men hvordan kommer man fra trin 1 til trin 2, det er bare ikke logisk for mig trin 1 : y= a(-b/2a)^2 + b(-b/2a)+ c trin 2: Y= b^2/4a + (-b^2/2a) + c Emnet er Andengradspolynomier-->Toppunkt TAK for hjælpen -
Skriftlig prøve - tips
ForumindlægHej!Jeg skal meget snart op til FSA i Matemtik skriftlig (på torsdag)...Derfor vil jeg blive glad for at høre, hvordan I ville have forberedt jer?Hvad kan jeg gøre som forberedelse op til matematik-eksamen?Mange tak! -
Mundtlig Kulturfag - Synopsis
ForumindlægHejsa Jeg skal snart op i kulturfag ( Historie - samfund - religion samlet ) mundligt hvor jeg har haft 2 uger til at lave min synopsis, og har afleveret den, så nu skal jeg op her snart... Eksamen vare i 45min hvor der står at jeg har 15min til at fremlægge min synopsis, og resten af ... -
Antal eksamner i gymnasiet
ForumindlægHej Alle. Går i 3.g og har lige fået at vide at jeg skal op i mundtlig biologi og engelsk plus selvfølgelig AT. Derudover skal jeg op i 4 skriftlige prøver. Mit spørgsmål er hvor mange eksamener man skal op i gennem gymnsiertiden, for kan virkelig ikke finde ud af om AT tæller med eller om det b... -
Kold Krig og Palæstina - HJÆLP - haster :(
ForumindlægHej alle... Jeg er igang med 24 timers eksamen i historie og har trukket den kolde krig med fokus på Koreakrigen. I mine noter kan jeg se, at man kan perspektivere til Palæstinakonflikten, men kan ikke lige komme på noget konkret i Palæstinakonflikten, der er til sammenligning med den kolde krig ... -
Dumpe i skriftlig
ForumindlægHej bois & girls! Står i den situation at jeg har fået 4 i mundligt og 02 i skriftlig engelsk til årskarakter! Nu har jeg så trukket engelsk skriftlig til eksamen her, så min spørgsmål lyder, hvad sker der hvis jeg dumper denne eksamen? Har jeg så dumpet hele faget eller? Og hvis jeg dumper dette... -
Hjælp. Er mega nervøss
ForumindlægHej SP Jeg skal op til mundtlig mat A på tirsdag. er mega nervøs at det går galt.. :( hvis jeg dumper så mister jeg mit studieplads :´( jeg hr kun læst mat A i 1 måned... Er der ikke nogen her, der vil kom med nogen råd til eksamen...? den skr. eksamen gik ikk godt tror ikke jeg består.. så je...
