Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17701 til 17720 af 39386
-
Er det her plagiat??
ForumindlægHej SP Er igang med at skrive essay. Er det plagiat hvis man tager et par sætninger fra sin tidligere afleveringer som man havde afleveret. Min veninde havde engang fået 12 for sin aflevering så har også taget et par sætninger fra hende og har lagt det ind i min... da teksterne på en måde ligner... -
titrering af havvand
ForumindlægHejsa Jeg har en aflevering for til idag. Min aflevering handler om titrering af havvand, jeg skal kun skrive en teoridel til den. Men jeg har intet information om emnet (ingen for min klasse har information om emnet) Jeg ved ikke, hvordan jeg skal starte op på det, og derfor ville jeg være meg... -
Stofmængder og koncentrationer
ForumindlægHej allesammen Jeg har meget brug for hjælp til en aflevering i kemi på b-niveau. Mine spørgsmål til afleveringen har jeg vedhæftet forneden. Håber virkelig en eller anden kan hjælpe. Det vil være en stor hjælp! Desuden er det min første gang, at jeg stiller et sprøgsmål herinde, så ved ikke ... -
Super-geni til tysk?
ForumindlægHej alle! Er der en, som har lyst til at kigge min tysk aflevering igennem? Den er kun 1,5 side. Hvis der er nogle, som har lyst, så skriv venligst jeres mail, og jeg sender straks afleveringen til jer. Håber virkelig der er nogen der gider gøre mig denne tjeneste :-) og..... husk at man også lær... -
Eksponentielle sammenhænge
ForumindlægHej! Vi har aflevering for og emnet er eksponentielle sammenhænge (det vil jeg ihvertfald tro - det står i min bog). Jeg kan faktisk ikke rigtig finde ud af emnet, men læser så godt jeg kan rundt i bogen og i mine forskellige apps. Jeg er stødt på en ligning som lyder: 419 * 6,28x = 2614. Hvo... -
Definitionsmængde & differentialkvotient f ’(x)
ForumindlægHej, er der en herinde som kan hjælpe mig med en aflevering som jeg har svært ved at lave. Jeg skal i min aflevering bestemme definitionsmængde samt & differentialkvotient f ’(x). Jeg har dog svært ved at komme i gang. Jeg håber at jeg kan få hjælp herinde! :) -
SPANSK VURDERING
ForumindlægJeg står i givet vis lidt uheldig situation. Jeg har lavet en spansk aflevering, men mener selv, at den burde være til mere, så derfor ville jeg hører om der var en lærer, eller "proffesor", som ville give sig tid til, at vurdere min aflevering. Niveau: Spansk 2.g Tak for opmærksomhed... -
Fuldstændig eller ufuldstændig forbrænding? + redoxreaktioner
ForumindlægHej! Sidder med den sidste kemi aflevering og er gået lidt i stå. I afleveringen er der indsat en video af et forsøg hvor man brænder ståluld. Jeg forstår godt selve forsøget, men har lidt svært ved de tilhørende spørgsmål. Har indsat billede af de opgaver jeg sidder fast med. Håber nogen kan ... -
HASTER!!! Lineær algebra???
ForumindlægJeg er en pige, som læser kemi og som har brug for lektiehjælp i kuset lineær algebra. Jeg har brug for en erfaren hjælper, da jeg hver uge vil få en aflevering (i alt 6 afleveringer), som vil tælle 30% af karakteren. Timelønnen vil være 100 kr. i timen. Jeg håber, at du har tid og lyst til ... -
HHX eller STX?
ForumindlægHej! Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber at nogle med erfaring vil svare mig på, da jeg er rimelig forvirret og ikke rigtig ved jeg vil. Efter 9. klasse vil jeg gerne tage en gymnasie uddannelse. Jeg ved bare ikke rigtig om jeg skal vælge STX eller HHX? Grunden til at at jeg er i tvivl ... -
At få top karakter når det virkelig gælder
ForumindlægHejsa.. Jeg ved at jeg kan score et 12 tal i matematik uanset om det er skriftlig eller mundtlig, men jeg har den tendens at jeg ved ikke om jeg skal tage herfra (studieportalen.dk) noter ligsom alle mulige andre gør/ eller jeg bare skal læse min bog grundigt og forstå sammenhængen. Eller om jeg ... -
Mercator-projektion
ForumindlægHey. Dagen før det går løs i AT for mit vedkommende.. Jeg har lige et spørgsmål. Mit emne er navigation med fokus på kort, og særligt fokus på Mercator-projektionen. Nogle der evt. kan forklare teorien bag følgende link: http://da.wikipedia.org/wiki/Mercatorprojektion For det første; Gudermann-fu... -
Kaosteori: Ideer til fysik forsøg?
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg skal skrive SRP i uge 8 omkring fraktaler og kaosteori i matematik/fysik, hvor jeg har valgt at gå ud over pensum i matematik. Matematikken har jeg (næsten) 100% styr på, men for at få fysik ind i min SRP har jeg tænkt mig at lave et eller andet forsøg, hvilket kunne give no... -
Parabler
ForumindlægHej :) Jeg har en aflevering for hvor jeg skal bruge nogle formler osv. som jeg ikke har brugt før så hvis der er nogen der vil tjekke det igennem vil jeg blive rigtig super glad. :) De er vedlagt. -
Bekendelses- og kvindelitteratur
ForumindlægHej. Jeg synes det er lidt svært at finde noget om dette emne på internettet, så er der muligvis nogen der tilfældigvis ved noget om dette? Det behøver ikke at være vildt meget, mangler bare lidt om det til en aflevering. :) Mvh. Suppen. -
Hjælp med termins prøve !!
Forumindlæghej har trukket teksten "Wiedersehen mit vater" er der ikke nogen som har nogle opgaver/afleveringer med den, eller noget matariele skal bruge det i dag for har termins prøve i morgen (: tak på forhånd. -
Forkortelser i SRP'en?
ForumindlægHej, Normalt skal man jo helst undgå forkortelser i afleveringer, for at gøre sproget mere flydende - gælder det også SRP'en? Altså tænker på forkortelser som bl.a., f.eks. :) -
Rettelse
ForumindlægNogen som vil være søde at rette den spansk aflevering? Har ikke mulighedfor at indsætte den direkte, men den er vedhæftet som et word dokument! Skal afleveres i aften, så det kunne være super lækkert :-) -
VØ Designinventar A/S
ForumindlægHej, jeg er igang med en aflevering fra December 2012 om "Designinventar" A/S og håbede på nogle havde noget inspiration til mig. På forhånd tak hjælpende studerende! (Email = [email protected]) -
Tysk tekster på nettet?
ForumindlægHej Når jeg har en aflevering om en tysk test, kan jeg aldrig finde den. Har prøvet google 100 gange.. nogen der evt. kender et sted på nettet? På forhånd tak.
