Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17721 til 17740 af 135334
-
Engelsk stil - rettelse af sprog- og grammatikfejl :)
ForumindlægHejsa! Er der mon en venlig sjæl derude, der gider rette min engelskstil? Her tænker jeg på sproget og grammatikken. Haster kun lidt :-)) -
GL. VØ B Aflevering 28 Maj 2013
ForumindlægEn venlig sjæl, der har Gl. VØ B HH Afl. 28 Maj 2013? Skal bruge den her kl. 2 tak! -
Dumpet A-niveau, er B stadig godkendt?
ForumindlægHej, det er måske et åbentlyst spørgsmål men er lidt i tvivl jer. Jeg vil gerne ind på Markedsføringsøkonom uddannelsen her fra Februar. Et af adgangskravene er at man har Matematik B eller Virksomhedsøkonomi B. Sagen er, at jeg havde virksomhedsøkonomi A hvilket jeg dumpede, og ikke har Matemat... -
Eksempler fra mundtlig eksamen i VØ
ForumindlægEr der nogen der har nogle ekempler / erfaring fra mundlig eksamen i VØ? Sagen er den at vores skole, Niels Brock, har valgt at eleverne ikke må se tidligere eksamens opgaver. Så vi sidder en hel klasse der ikke aner hvordan den mundtlige eksamen kommer til at foregå. Skal man lave budgetterin... -
Terminsprøver
ForumindlægHej... Jeg skal snart op til terminsprøver. Jeg er ret forvirret omkring prøven i engelsk. Er det mundlig eller skriftlig? Eller begge? På forhånd tak <333 -
eksempler fra mundtlig eksamen
ForumindlægHvor kan jeg finde på eksempler fra mundtlig eksamen? Har ledt længe på nettet, uden held. Synes hellere ikke der er nogle her i portalen. -
Forslag til FysA eksamens projekt
ForumindlægHej.Tiden nærmer sig vores afsluttende eksamens projekt i Fysik A på HTX 3g, og vi skal have fundet et emne at arbejde med.For at få flest mulige ideér har jeg valgt at spørge jer. Selve projektet skal selvfølgelig være på A niveau og bestå af et godt forsøg hvor der er gode muligheder for at skr... -
Råd til Mundtlig eksamen 3årig Høj
ForumindlægJeg skal op i morgen til mundtlig eksamen, så ville lige høre om nogen af jer der selv har været oppe, har nogle gode råd til hvad man skal gøre, og ikke skal gøre?Jeg kan efterhånden alle vores beviser udenad, så jeg følger mig sikker der, men man ved jo aldrig.Gode råd:)? -
Eksamen skr. bio
ForumindlægEn der vil kigge mine besvarelser igennem i min skr. biologi studentereksamen. Og måske komme med en karakter. skriv så sender jeg den. Takker -
årskarakter bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver matematik B bestået, jeg har haft matematik på A men dumpede skriftlig 00. Det ser sådan ud: 2g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, det er så matematik B, da jeg var i 2g. 3g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, men skriftlig fik jeg 0... -
Isoler a og b i lineær funktion (Hurtigt svar)
ForumindlægHej, Hvordan isolererer man hhv. a og b i den lineære funktion: y=ax+b? VH Emma -
Engelsk forfatter som Naja Marie Aidt
ForumindlægHej Jeg står og skal til at skrive SRP. Jeg kunne godt tænke mig at komme ind på minimalisme, og noget om Den Nye Realisme, og mangler derfor en engelsk forfatter jeg kunne bruge et værk fra. Gerne en der skriver i samme stil som Naja Marie Aidt, eller Katrine Marie Guldager, altså gerne noget ... -
DANSK: Råd til eksamen
ForumindlægHej,Er der nogen, der har nogle såkaldte gode råd til danskeksamen?Og er det korrekt, at man har en times forberedelse? Jeg søger specielt gode råd i forbindelse med lyrik (Og jo, jeg har tjekket studi's fremragende guide til analyse, men kunne også være rart med lidt råd fra "virkelighe... -
fysik-eksamen 11-13
Forumindlæghej er der nogen der har været op i fysik og fået 11-13?? hvad skal man gøre for at gå den karakter ..nogle gode råd?? -
Forsøg til fysik eksamen
ForumindlægJeg skal op i FSA i fysik her om et par dage, men er i tvivl om, hvilke forsøg jeg kan bruge til de forskellige emner. Jeg skal bruge 2-4 forsøg inden for hvert emne (dem jeg har skrevet, er dem jeg allerede har). Induktion -Mini elværk Radioaktivitet - Geigertæller Baser Salte og neutralisation ... -
Mat A eksamen - kontrol?
Forumindlæg -
Matematik eksamen 2011
ForumindlægVed man hvad for en Problemregning man kan komme op i (på onsdag) til matematik? :) Der det FSA 2010. For den sidste FSA jeg havde var FSA Golf 2009. Jeg tænker lidt, om det mon er FSA Region-Nordjylland 2010? Og ellers er det vel en helt ny FSA 2011, som ingen har haft før. -
eksamens spørgsmål. kan i hjælpe?
Forumindlæghej har brug for hjælp til denne opgave, har svært ved den. Hvordan omregnes mellem kWh og Joule? <p class="MsoNormal" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt;line-height: normal"><span style="font-size:12.0pt;font-family:"Arial","sans-se... -
Biologi Eksamen spørgsmål - Please hjælp!!
ForumindlægHej allesammen Skal til biologi eksamen her på fredag, og har fået udleveret nogle spørgsmål jeg kan trække. Ville høre om der er nogen der kan svare på dem, det ville være en stor hjælp, er selv igang og har fået en god forståelse indefor nogen af emnerne, men der er dog stadig meget jeg mangl... -
Metoc(k)-dommen. Hjælp til eksamen.
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen og kan ikke finde noget om metoc/metok-dommen. Er ikke sikker på om det er med "c" eller "k". Jeg ville blive meget glad hvis jeg kunne få en forklaring på hvad den går ud på eller et link til hvor jeg selv kan læse det.
