Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17721 til 17740 af 39386
-
BNP
ForumindlægHej Jeg sidder med en aflevering, hvor jeg har to forskellige tabeller. 1 med befolkning målt i mio. og 1 med BNP målt i mia., men hvordan kan jeg beregne BNP pr. indbygger? -
titrering afphosphorsyre i cola
ForumindlægHej sidder med en aflevering om titrering af phosphorsyre i cola.Jeg er kommet til et spørgsmål om hvordan titreringskurven vil se ud hvis man ikke uddriver CO2 fra colaen. (med hensyn il ækvivalenspunkter, vil de ligge før eller efter...)Håber der er en der kan hjælpe mig... -
Ligningssystem
ForumindlægHalløj.. Sidder med en aflevering hvor man skal løse et ligningssystem som lyder sådan: Y=2x+18 2Y=x-4 Nogen der kan hjælpe til hvordan man overhovedet regner et ligningsystem ud ? -
ligningssystem
Forumindlægaflevering til i morgen en opgave jeg ikke kan få til at passe bestem løsningen til ligningssystemet 4x+5y=13 x-y=1 hjælp -
OVERSÆTTELSE, HJÆLP søges
ForumindlægGoddag. Jeg har en aflevering for, hvor jeg skal oversætte nogle sætninger og jeg ved ikke helt om jeg har de rigtige kasus og bøjninger. Jeg ville blive glad hvis der var én der gad rette det! -
hjælp til rettelse af litterær artikel
ForumindlægHej sp. er der en venlig sjæl, som måske, havde lyst til at rette min aflevering. tænker på, korrekturlæsning, komma, og selvfølgelig også alle mulig andre små fejl, hvis der er. det vil være en kæmpe hjælp!! -
KVARTILSÆT, BOKSPLOT OG SAMMENLIGNING
ForumindlægHej alle ! Har en aflevering hvori jeg skal lave et kvartilsæt og et boksplot af nogle dataer, men jeg kan ikke finde ud af det. Nogle der kan lave et boksplot og et kvatilsæt for mig? jeg indsætter dataerne som fil :) tak på forhånd -
proportionalitet
ForumindlægHej Jeg er i gang med en aflevering der omhandler lineær vækst, hvor jeg skal forklare teorien bag proportionalitet og vise to beviser. Er der nogen der først og fremest kan forklare mig hvad proportionalitet er. -
hjælp til genetikopgave
Forumindlæghej håber at der er nogen der kan hjælp mig med denne genetikopgave, forstår den ikke helt. det er en aflevering der skal afleveres d.28 november, så vil gerne have hjælp hurtigst muligt :( please help me anyone :( tak på forhånd -
indigosyntese og kypefarvning
ForumindlægHej er der nogle der evt. kunne hjælpe mig med en kemi aflevering elle ligger inde med en rapport som jeg kunne låne til at forstå forsøget. Hilsen Celina Mangler virkelig meget hjælp -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej folkens! Sidder og skriver aflevering, og skal bruge følgende sætninger: sætter fokus på er havnet i Men kan simpelthen ikke findes ud af hvordan de skal oversættes. Nogle der kan hjælpe? God dag. Mvh. -
betonbjælken - Optimering
ForumindlægHej! :) Jeg er så heldig at ha fået en aflevering for, men er så lost i opgave 2 at jeg virkelig har brug for hjælp! Desværre var min lærer ikke været til meget hjælp, så håber I er! Kom frisk! :) -
Hjælp til tysk rettelse? HASTER!!!
ForumindlægGoddag, jeg skal ha lavet en aflevering i tysk til imorgen og jeg skal have hjælp til rettelsen... ville blive MEGET glad hvis der var en der gad rette, og sende tilbage så jeg kunne se mine fejl! Vh. -
Algegiftstof - indtagelse spørgsmål.
ForumindlægHej folkens. I Min biologi aflevering har jeg fået dette spørgsmål: Forklar, hvorfor indtagelse af algegiftstoffet fra Anabaena kan forårsage muskelkramper: Nogle der kunne forklar mig hvorfor dette er tilfældet? :) -
økonomisk vækst
Forumindlæghej!Sidder og nørkler med en samf aflevering.. men har lige et spørgsmål, som jeg håber, at der er en som vil hjælpe mig med.. Hvilken økonomisk sammenhæng er der mellem det private og det offentlige forbrug og så en økonomisk vækst?? -
Analyse af leder
ForumindlægJeg sidder her og skal lave en aflevering hvor jeg skal lave en analyse af en leder og jeg blver pludselig i tvivl om der her gælder den samme analysemodel som ved en artikel? Er der nogle der kan hjælpe mig? -
Sensommerflirt
ForumindlægHey jeg ville høre om der var nogle som havde lavet en analyse/aflevering af novellen af "sensommerflirt" skrevet af Dorrit Willumsen. Jeg ville blive glad for lidt hjælp/inspiration. På forhånd tak :) -
Butan-2-ol's reaktion (oxidation) med permanganationen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg er kommet lidt i stå med en aflevering nu, fordi jeg ikke kan få opskrevet butan-2-ol's oxidation med permanganationen. Er der nogen der ved, hvordan den skal se ud? -
Trigonometri
ForumindlægHejsa! Jeg sidder med årets sidste aflevering inden eksamen, men opgave 8.b og 8.c kan jeg ikke finde en ordentlig løsning til... Opgavesættet er vedhæftet. -
ligninger o:
Forumindlæghåber der er nogle der kan hjælpe mig -har aflevering for. a) x2 -6x +7 = 0. b) -3x2 - 2x+ 16 = 0 + en ligning jeg har vedhæftet i word. på forhånd tak.
