Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 17741 til 17760 af 135334
-
HJÆLP RELIGION - ISLAM EKSAMEN!!
ForumindlægHey derude. Jeg skal til religion eksamen og har trukket Islam, som jeg er rigtig tilfreds med!! Dog ved jeg ikke hvad mit underemne skal være, og jeg skal også lave et produkt. Er der nogle som har nogle ideer? Det kunne være så fedt, hvis I gad at hjælpe mig!! Tusinde tak på forhånd!! ;) -
design eksamen på HF
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal op til eksamen i design C på HF, dog er jeg lidt i tvivl om hvordan det bliver, synes min lærer forvirre mig meget, så ville blive rigtig glad, hvis der er nogen, som har været oppe, der ville skrive deres oplevelse, og ang portfolio, hvor meget vægter de skitser osv. -
Ikke lukke sin sidste eksamen ?
ForumindlægHey jeg har hørt om at hvis man ikke lukker eksamen i 3.g så det noget med man kan tag VUC i et år også forhøje sit snit nu hvor dit bevis ikke er lukket, kan det passe :s ? -
Biologi C eksamen stx
ForumindlægHej:) Jeg skal til mundtlig biologi eksamen på C-niveau. Er der nogen som har generelle råd til forberedelse såvel som eksamenen? Evt. ting som tidligere eksimanter ville have et ønske om at have vidst? På forhånd tak! Anna -
hvad betyder a b og c i forskriften for et andengradspolynomium
Forumindlæghvad betyder a b og c i forskriften for et andengradspolynomium På forhånd tak -
Hvordan ordet "misbruge" skal benyttes på engelsk
ForumindlægSom overskriften fortæller, hvordan skal jeg i denne sætning oversætte til engelsk: " Teknologi er lige som stoffer. Lige så snart man har prøvet nye ting, så er man afhængig og vil sikkert misbruge dette bagefter. " Jeg har tænkt mig at oversætte på denne måde: " Technology is l... -
TYSK EKSAMENS NOTER
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal op til tysk eksamen d. 4. juni. Jeg har en del noter, men mangler nogen. Håber i har noter til nogen af teksterne. DDR und die Wiedervereinigung - Der Volkaufstand vom 17. Juni 1953 - Die Schleife an Stalins Bart - Die Stasi hinter der Küchenspüle - Ein Ossi im Weste... -
Logistisk regression..... Eksamen i morgen!
ForumindlægHej, Jeg sidder her med en opgave og svaret til opgaven, men kan virkelig ikke forstå hvorfor det hænger sammen som det gør. Opgaven lyder: I en stor spørgeskemaundersøgelse blev der blandt andet spurgt, om personen nogensinde havde haft migræneanfald samt om en række livsstilsfaktorer. I en a... -
Uni-eksamen og censorer
ForumindlægHej SP Jeg er bare interesseret i at vide, hvorledes censorerne på uni er? Er de meget forskellige fra gym? Tænker generelt, men også henvendt til medicinstudiet på KU:) På forhånd tak! -
gamle eksamens opg
ForumindlægSidder med opg fra følgende sæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF00/2000%208%203V%20XMH.ashx en der kan hjælpe? -
eksamen i morgen - gamma?
ForumindlægHej Jeg har IKKKKKKKKKE styr på gamma. Ved det er "fotoner". Fx. Når et radioaktivt stof henfalder og skal sende gamma, laver den sig først om til en beta-partikel, og med et overskud af energi. JEG ved at energien bliver sendt ud. Og hvad tilbage er: betakilde + energi. INGEN gammakild... -
RELATIVE PRONOMINER - eksamen
ForumindlægHej, vil nogen tjekke om dette er rigtigt? Det er de ord der er skrevet med fed og parentes udenom -
Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a og b
ForumindlægHej folkens jeg har et spørgsmål som lyder følgende I et koordinatsystem er to vektorer, vektor a og vektor b bestemt ved vektor a=(2;3) vektor b= (-1;2) Bestem koordinatsættet til projektionen af vektor a og vektor b? Hvordan løser man detnne opgave -
Hjælp til eksamen - Hvad er alfa-, beta- og gammastråling?
ForumindlægHej Jeg skal snart op til eksamen i fysik-kemi, biologi og geografi. Jeg forstår ikke helt ved alfa-beta og gammastråling er. Jeg har prøvet at google lidt, men forstod det ikke. Er der en der kan forklare det på en børnevenlig måde. Tak på forhånd -
Biologi Eksamen hjælp! Ionpumper
ForumindlægHejsa.. I min biologi eksamen skal jeg forklare kulhydraters fordøjelse og optagelse i blodbanen. Er der nogen der kan forklare mig hvordan de bliver optaget i blodbanerne? Det er noget med de der ion pumper at gøre, men forstår ikke helt.. Mange tak på forhand Kasper -
Dansk A mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til den mundtlig eksamen i dansk A - HF. Og jeg er selvfølgelig nervøs. Jeg har ret godt styre på læsestoffet til eksamen og alt er klar når jeg trækker en tekst og ved hvilken noter der skal hives frem, MEN.... - Jeg har en meget kritisk og streng lærer og i løbet af den... -
Trak Fysik C til eksamen!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har nu, efter lang tid, kommet mig over chokket - da jeg trak Fysik C til eksamen. Men kan ikke komme udenom det, skal op til Fysik om 8 dage, og jeg har VIRKELIG brug for hjælp! Vores grundbog hedder, "Vejen til Fysik" - Knud Erik Nielsen og Esper Fogh Jeg kan... -
antal eksamener
ForumindlægHej, Jeg går i 3.g nu og jeg spekulerer lige over hvor mange eksamener jeg skal igennem i år. I 1.g har jeg været op i samf. mundt. I 2.g har jeg været op i kemi og fysik mundt. Nu har jeg Dansk, Mat (A), hist (A), fransk (A), eng (B), religion (C), old (C), bio (C), idr (C) (som jeg ikke ka... -
Differentialligninger typen y'=y(b-ay)
ForumindlægHej jeg har bevist at y=b/a/1+ce^-bx er en løsning til y'=y(b-ay) nu skal jeg så vise at y' har sit maksimum i y=b/2a. tænker at jeg skal bruge toppunktsformlen for det andet koordinat, da jeg kan lave et andengrads polynomium ved at gange y ind i parantesen. her ender jeg dog op med y... -
Løsning af a=y+b*y'
ForumindlægHej Hvordan løser jeg a=y+b*y'?
