Søgning på: matematik fp9 december 2018. Resultater: 17741 til 17760 af 33057
  • MAT. HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i gym, 3g. og Jeg skal muligvis op til matematik her til sommer. og ville høre om der var en som havde haft det på A niveau som kunne hjælpe mig når den tid kommer?? Er villig til betale for hjælp!
  • et godt matematikprogram!

    Forumindlæg
    er igang med at skrive SRO opgave, og skal skrive en masse ligninger, brøker og grafer. er der nogen der kender et godt matematik program som man kan hente ned fra nettet eller andet? på forhånd tak (:
  • link til HTX eksamens opgaver

    Forumindlæg
    Hey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? Mvh. BR
  • sænket skrift

    Forumindlæg
    Hvis der i en opgave står: θn Hvor θ er afbøjningsvinklen og n er ordensnummeret, hvordan skal n så forstås? -er θn så det samme som θn ville være i en matematik opgave?
  • variabelsammenhænge

    Forumindlæg
    hvad menes der med... gør rede for lineær sammenhæng mellem 2 variable? hvad er lineær sammenhæng mellem 2 variable? det skal bruges til mundtlig matematik eksamen.
  • Intelligenser

    Forumindlæg
    Hvad kan man bruge sin viden om intelligens til? F.eks i folkeskolen, kan man så lære at man skal være målrettet, da et hvert menneske har forskellige intelligenter for noget bestemt (sport, matematik, sprogelig osv,) ?
  • Spørgsmål om funktioner

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg har nu fået en matematik projekt med nogle svære spørgsmål som skal besvares i teoriafsnittet. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal besvare disse spørgsmål om funktioner. Håber I kan hjælpe :).
  • Optagelses prøve til STX

    Forumindlæg
    Da jeg skal til optagelses prøve i den kommende uge, er jeg meget i tvivl om mit matematik er godt nok.. Ved nogen hvor jeg kan skaffe 9kl materiale som jeg kan bruge til hjælp? Mange tak.
  • Opgavesæt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville bare lige høre ad om der er nogle der ligger inde med sidste års opgavesæt til den skriftlige årsprøve i 2g matematik? Hvis der er nogle der har den, ville det så være muligt for jer at sende den til mig?
  • Isolering af store A i sinusrelationen

    Forumindlæg
    Jeg er gået i stå ved denne opgave til min matematik aflevering: Isoler A i ligningen a/sin(A)=b/sin(B), og angiv passende mellemregninger. Hjælp!
  • statistik sammenligning.. Hjælp

    Forumindlæg
    Hej--Jeg har brug for hjælp opgaven lyder sådan: I april 2001 blev der lavet en undersøgelse om anvendelse af lommeregnere på Stx (det almene gymnasium) og Hhx (handelsgymnasiet). Eleverne skulle blandt andet svare på følgende spørgsmål: Har din undervisning i matematik C været tilrettelagt efter...
  • LOGISTISK VÆKST

    Forumindlæg
    Hej SP! jeg er igang med en matematik opgave om logistisk vækst som jeg er gået helt i stå med. er der måske en derude der kan hjælpe mig med at løse den vedhæftede opgave? Tak på forhånd :-)
  • Fart og hastighed

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp til at løse nogle opgaver om fart i matematik. Jeg har vedhæftet to billeder med de opgaver, jeg har svært ved. Det skal afleveres i morgen. På forhånd tak.
  • HJÆLP SØGES HURTIGST MULIGT

    Forumindlæg
    Jeg sidder og laver nogle noter til matematik problemregning. Er der en venlig sjæl der kan forklare mig hvad sumfigur er? Og hvordan den slags "opgave" løses?! Please hjælp !!!
  • funktioner

    Forumindlæg
    hej jeg sidder med en matematik rapport. vi har desværre ikke mulighed for at spøger vores lærer til råds jeg håber en af jer kan hjælpe mig (om ikke andet bare igang med dette spørgsmål )
  • Ret linie

    Forumindlæg
    Hej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det?
  • Eksponentiel udvikling - C niveau

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har en emneopgave i "Eksponentiel udvikling" i matematik, og jeg har nogle spørgsmål til den :) Det er som skrevet på C niveau. Hvis du kan hjælpe, så vær sød og skrive en besked!
  • Hjælp. funktioner.

    Forumindlæg
    Jeg kan sagten finde ud af opgave a... Men hvordan udregner jeg b,c og d?? (se billed) P.s: i må gerne skære det ud i pap. hilsen Matematik-mongolen.
  • ...! FSA eksameark Maj-Juni 1998!...

    Forumindlæg
    HEJ! Er der nogen der har lavet FSA Matematik eksameark som handler om : Fangst af rejer, regnskab, perlebroeri, flyvning, vandbehodere og det grøndlanske flag? Er der nogen der hat lavet det? TAK.
  • Eksamens opgaver B niveua

    Forumindlæg
    Hejj. Jeg kunne godt bruge nogle opgaver fra en årsprøve i Matematik på B niveua til at øve på. Vil blive glad hvis nogen gad at lægge et link ind med en årsprøve ;) På forhånd tak