Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1761 til 1780 af 57177
-
DAnsk
ForumindlægKan du rette min dansk stil. Den er kun på to sider.. -
planer stx mat a
Forumindlæghej jeg øver mig i mat a stx, og er der nogle der kan med forklarende tekst vise mig hvordan jeg løser det her: I et koordinatsystem i rummet er givet en plan α , der indeholder punkterne A(6,0,0), B(0,2,0) og C(0,0,3). a) Bestem en ligning for planen α . b) Bestem arealet af trekan... -
korte sætninger (dansk/engelsk)
ForumindlægNogle der hurtigt har tid til at tjekke igennem oversættelserne? Præpositioner A Sted (på, hos; in/into) Oversæt følgende sætninger: 1. Alle europæiske lande vil være repræsenteret på konferencen. 2. Da vi checkede ind på hotellet, opdagede jeg, jeg havde glemt mit pas på banegården. 3. Hvis po... -
Dansk
ForumindlægHvad er en Spændingskurve ? -
Dansk hjælp
ForumindlægHey Tænkte på om der var nogen som har beskæftigede sig med braget af Peter Seeberg 1962. Hvis der er nogen der har må de meget gerne skrive kan ikke helt forstår hvad braget symbolisere. På forhånd tusind tak -
Dansk
ForumindlægHeyyy, jeg skal skrive en kort stil om venskab, hvor jeg skal gå ind i ordnerne og skrive hvad det er. hjælp migg!!!!de -Fællesskab -Omgivelser -Klassekammerater -Loyalitet -Tillid -Valg -Venner -
dansk
Forumindlæghvad er forskel på en myte og en novelle kan ikke forstå det på forhånd tak -
dansk
Forumindlægkan i forklar havd ord betyder? 1. perpektivering 2. et litterært motiv 3. budskab 4. sproglige virkemidler 5. relater 6. komposition -
Skr. eks. STX-A
ForumindlægKortfattede resultater for dagens eksamen i STX-A. Som sædvanlig er det meget hurtigt gennemregnet, så der tages forbehold for regnefejl, trykfejl og søvnige perioder... Opg. 1 t=-1,5 Opg. 2 5*q^2 Opg. 3 f(x)=1/27*3^x Opg. 4 P: a>0, c>0, d<0 Q: a<0, c<0, d>0 Opg. 5 I1=2x^3+x^2+k... -
Opgave 1.028 stx A
ForumindlægJeg mangler hjælp til at løse opgave 1.028 som kan findes på følgende hjemmeside: http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf (scroll ned når du har åbnet siden) Opgaven er vel at mærke UDEN hjælpemidler. -
Tips til mundtlig eksamen dansk HF
ForumindlægHvordan anbefaler i der har vaeret igennem hel balladen, at man forbereder sig op til eksamen? Indtil videre har jeg laest om en raekke litteraere perioder og skrevet noter til disse. Jeg har desuden en masse analysemodeller liggende til analyse af forskellige type tekster. Dem har jeg taenkt m... -
Dan Turell - Mord i rodby noter??
ForumindlægHEJ! er der nogen, der har nogle noter til mordet i Rodby af Dan Turell??? Mangler virkelig.. -
Dansk
ForumindlægNogle der kan fortælle, hvad forskellen er neutrolisme og romantisme? -
STX A-niveau.
ForumindlægHej allesammen :) Jeg sidder og har problemer med nogle opgaver, som jeg håber jeg kan få hjælp til herinde. Her er linket til opgaverne: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083_MAA.ashx Jeg har svært ved en del af opgaverne. Opgave 12, når jeg løse f... -
STX - Biologi A skriftlig
ForumindlægSå er de skriftlige eksamener overstået fra min side af - så kan vi ånde lettet op. Jeg vil lige høre hvad i synes om opgaverne i den skriftlige biologi A eksamen og hvilke i valgte at lave? Personligt synes jeg opgaverne var meget anderledes end de jeg er vant til, jeg er bl.a. overrasket om a... -
Vigtige ting til den skriftlige eksamen stx?
ForumindlægHvad er nogle af de vigtigste ting at kunne til den skriftlige eksamen i Matematik A på stx? Her tænker jeg især på del 1, uden hjælpemidler.. -
folkeskolens afsluttende prøver - mundtlig dansk
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og er lidt i tvivl om selve prøven... Hvor lang tid har man til at forberede sig efter man har trukket en tekst? hvor lang tid skal man snakke? P.s jeg går i folkeskole og vi har prøveform A -
Noter, fysik! '
ForumindlægHey folkens. Nogle der har noter til fysikken, magnetisme, elektromagnetisme, induktion, alt det. kunne være rigtig godt med nogle NOTER! Det ville være en stor hjælp! Mvh. -
Noter, begreber, guder
ForumindlægJeg er lige ved at 'fyldestgøre' min old-notesamling og tænkte, at det kunne være skønt med en samlet oversigt over begreber og guder (de vigtigste). Der ligger selvfølgelig en del her på SP. Men jeg synes, det er svært at 'gennemskue', hvor brugbare de forskellige er - der kan jo... -
#Virksomhedsøkonomi brug for noter
ForumindlægHej folkens.. der skulle tilfældigvis ikke være en gavmild person, som har en VØ niv. B eksamens opgave fra 2013 fra torsdag d. 15 aug, som handler om: - Gyldendal A/S - Engrosvirksomheden Kontor A/S - produktionsvirksomheden NewArt - Virksomheden Auto A/S Det ville være meget dejligt, ...
