Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17781 til 17800 af 60879
-
STX eller IB?
ForumindlægJeg går i 1.g på htx, men har på det seneste overvejet at droppe ud og skifte til enten STX eller IB (toårig engelsksproget gymnasieuddannelse), mest fordi jeg savner at have sprogfag. Efter gymnasiet vil jeg gerne studere lingvistik, et fremmedsprog, filosofi eller matematik på Oxford/Cambridge ... -
eksamener i 1.g på HTX?
Forumindlæghej derude:) jeg undrede mig hvilke fag kan man komme op i 1.g i htx (altså både skriftlige og mundtlige) Og hvordan foregår de? -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
Fysik/kemi 9. klasses eksamen
ForumindlægHey folkens! Ja, så er den sgu gal igen. Vi 9. klasser skal op til eksamen, og heriblandt fysik/kemi eksamen - Øv øv! Jeg sidder her, og har omtrent 10 dage til, at jeg skal op og trække noget inden under de forskellige emner (Såsom: Syre/baser, salte, det periodiske system, radioaktivitet, elekt... -
Eksamen STX mat A 27. maj
ForumindlægHer er, hvad jeg fik af facit til eksamen idag: opgave 1 opgave 2 71 opgave 3 opgave 4 opgave 5 Det er en løsning. opgave 6 Begge grafer igennem (-2,0) og (6,0) f(x) er lidt smaller og toppunkt ligger lidt længere ned opgave 7 a. b. 79 start, stiger med 0,26 år per år ... -
Hvordan udregnes eksamenskarakterer?
ForumindlægMit foreløbige eksamensresultat viser, at den vægtede sum af mine årskarakter og eksamenskarakterer er 336, samt at summen af anvendte vægte er 31. Jeg har 5 A-fag og agter at søge ind på en videregående uddannelse til næste år. Mit spørgsmål er da, hvordan mit snit bør udregnes, og hvordan afru... -
kan en rette min engelsk opgave det er til imorgen .
ForumindlægHey My name is anne . I am 26 years. Is married and has two children. I've been head of Tesco 3 years. My house is 10 km away from Tesco. I'll tell everything I've seen since robbery happened in Tesco. It was a lovely morning when I went to Tesco. On the way to Tesco, I saw a white c... -
NOGEN DER VIL TJEKKE OM JEG HAR LAVET ENGELSK OVERSÆTTELSE RIGTIGT? ( TAK PÅ FORHÅND )
ForumindlægVi meddeler Dem herved, at den ovennævnte ordre nu er klar til forsendelse. Ifølge Deres instrukser har vi pakket varerne i stærke eksportkasser, så de ikke bliver beskadiget under transporten. Vi regner med at afsende Deres ordre med m.s. MANAGUA, som forventes at ankomme til London den 2 april ... -
Hjælp med at rette min oversættelse. Jeg har meget svært ved engelsk
ForumindlægFor over 80 år siden trådte alkoholforbuddet I USA I kraft. Det var forbudt at sælge og servere drikkevarer, der havde et alcohol indhold på mere end 0,5%. Tideligere har det været opfattelsen, at religiøse grupper med indflydelse på lovgierne stod bag forbuddet, de såkaldte puritanere, men i ... -
Mental træning - Gør tankerne klar til eksamen
ForumindlægHjernen styrer i høj grad det, vi fokuserer på og dermed vores måde at se verden på. Vi kender det, når vi eksempelvis er forelskede, hvor verden kun synes at være fyldt af forelskede par, eller når vi brændende ønsker en bestemt taske, jakke eller andet og kun kan få øje på alle dem, der har såd... -
endelige Karaktersnit ganges med?
ForumindlægHvilket tal ganges ens endelige karaktersnit med hvis man vælger at søge ind på uddannelse inden for 2 år? Har også hørt at man kan gange sit snit med et højrere tal hvis man har 5 fag A-niveau? -
Matematik D almen forbedredesesleksamen emne politi fra dec 2010
ForumindlægJeg har desværre mistet mine notater og facis fra skriftlig matematik D Almen forbedredelseseksamen i dec 2010 - hvor emnet var politi Er der nogle der har facit eller notater liggende til opgavesættet, eller ved hvor jeg kan finde dem, så vil jeg meget gerne se så jeg kan få orden i mine pap... -
Prøve-Eksamen i Afstande i rummet - hvad ville i sige og komme ind på... ?
ForumindlægHey...Skal holde en slags prøve eksamen i mat i morgen og emnet er rumgeometri - Afstande i rummet... men ved ikke helt hvad jeg skal...Har tænkt mig at prøve at bevise en eller 2 af følgende:dist(P,l) + dist(P,alfa)+ dist(P1,P2)Men hvad skal jeg mere komme ind på ? - hvad ville i komme ind på ?P... -
Vejlednig/ erfaringer fra mat. mundtlig eksamen på b-niveau
ForumindlægSkal til mundtlig eksamen i mat den 4. juni. ER MEGET BANGE! Vores lærer har absolut ikke forberedt os særlig godt/ vi har hverken afholdt prøveeksamner/ talt om hvordan det foregår/ hvad der bliver lagt særlig vægt på/ hvad der er godt at gøre osv. Vil gerne have nogle råd. evt. fra en der tidli... -
trenger fransk gymnasial eksamen inden juni.
ForumindlægHej.Jeg er ansøgende på arkitektskolen i Århus lige nu, men mangler fransk eksamen for at ha godkent mine gymnasiekarakterer. I Norge finnes det en ordning der heter privatisteksamen, hvor man leser på egenhånd uten lektioner. Finnes det en tilsvarende tilordning her i Danmark?Det gjælder gymnas... -
Biologi Hjælp Eksamen mandag 17/6 kl 12.00
ForumindlægJeg har eksamen imorgen. Og jeg sidder og mangler at gøre mine sidste 2 disspossitioner færdig men mangler papirene på Cellens opbygning Spørgsmålet går på: - Gør rede for cellens opbygning, og kom ind på cellemembranens opbygning og funktion - Redegørelse for forskellige transportpro... -
24 timers fyisk C eksamen - Absorption og emission!
ForumindlægHej folkens.. (håber ikke i bliver skræmte af alle de spørgsmål - håber i kan svare på nogle af dem) Jeg har været oppe at trække emnet: atomer og lys, hvor jeg skal præsentere emnet emision og abbsorption. Samt snakke om: atometsopbygning, energiniveauer, stationære tilstande og emmisions- og a... -
Er der nogen der har lyst til at hjælpe mig og rette min engelsk stil.
ForumindlægEr der nogen der har lyst til at hjælpe mig og rette min engelsk stil. Jeg har forsøgt at rette det så godt som mulight så jeg regner ikke med eg har nogen fejl den her gang. jeg vil have hælp for en sikkerhedskyld. -
Dumpet/bestået
ForumindlægHeps. Hvordan er det man regner ud, om man har dumpet eller ej? Lad os antage, at man i et fag har fået 12/12 skriftligt og mundtligt, men dumper enten den skriftlige eller mundtlige eksame. Regner man så gennemsnittet ud af de tre fag, altså (12+12+0)/3 eller dumper man faget, idet man har dum... -
Oplæg til virksomhedsøkonomi eksamen A-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal til vø eksamen, og skal derfor lave et oplæg omkring en virksomhed, som jeg skal fremlægge inden jeg skal fremlægge den ukendte tekst. Jeg skal derfor lave oplægget om en virksomheden hjemmefra. Jeg ved ikke rigtig hvad oplægget skal indeholde, så ville høre om nogen af jer herinde ...
