Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17781 til 17800 af 170365
-
Inflation
ForumindlægEr der korrekt at der sker inflation ved ekspansiv finanspolitik grundet økonomien stiger eller er det forkert? -
Ældre opgaver i dansk retskrivning/læsning
ForumindlægHej. Jeg står i den situation, at jeg her lige om lidt skal til terminsprøve i dansk. I den anledning ville jeg lige høre, om nogen herinde har nogle gamle prøver med facit , så jeg kan øve lidt. Jeg har prøvet det får, og ved godt hvordan det hele ser ud, men jeg tænke om ikke nogen herinde havd... -
HF Enkeltfag
ForumindlægHåber nogen vil hjælpe med disse spørgsmål: 1. Har man retmæssigt ret til at tage et fag om igen på et lavere niveau, når man har gennemført faget på et højere som HF enkeltfagskursist hvis beviset ikke er lukket? Har jeg f.eks. ret til at tage Dansk fra G niveau og næste halve år Dansk FED niv... -
Utilfreds over eksamensforløb i DIO
ForumindlægHej Jeg har lige været oppe i dio-eksamen, hvor jeg har fået en karakter, som jeg ikke mener afspejler min egentlige præstation. I mit eget oplæg kom jeg efter min mening ind på alle punkter som står skrevet i bekendtgørelsen: "Bedømmelsen er en vurdering af, i hvilket omfang eksaminande... -
Undersøgelse af hvornår de samlede årlige udgifter vil begynde at falde?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har problemer med den sidste opgave 9 i min aflevering. Jeg har lavet en besvarelse, som forhåbentlig er rigtig, af spørgsmål a, b og c, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe d)'eren an? Skal man i gang med de helt store udregninger, eller er det mere en fortolk... -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
Landeanalyse
ForumindlægEr der nogen der har en opgave liggende om en analyse af et land. Det kunne især være godt hvis det var en analyse af Japan. Jeg tænker på inflation, økonomi, betalingsbalance mv. -
Undergraduate i USA
ForumindlægHej alle. Jeg håber i kan hjælpe. Jeg ville meget gerne tage undergraduate i civilingeniør i USA. Så vidt jeg kan se finde ud af hedder trinene: 1. Tag TOEFl og SAT test på henholdvis CBS og Copenhagen International School 2. Ansøg på undergratuate kurset 3. Søg om green card og legater Lyder de... -
Nick
ForumindlægChère Helle Le quinze mars 2007 Je m’apelle Luc, j’ai 15 ans et j’ai envie de t’écrire quelques mots sur moi. Je pense que tu connaîs Paris, parce que c'est la capitale de la France, et peut-être connais- tu aussi Cannes, à 750 kilomètres. J’habite à Cannes qui est célèbre... -
Samfundsfag synopsis.
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med min samfundsfag synopsis til den mundtlige eksamen i morgen. Synopsen drejer sig om Finanskrisen og dansk økonomi. Jeg kunne godt at der var en som gad at kigge på den:) -
uni adgangskrav
ForumindlægHej overvejer at søge ind på økonomi og der skal man have bestået engelsk B. Hvis jeg nu dumper til eksamen men har fået 7 i års karakter har jeg så bestået faget eller hvordan ???? -
Karakter, er man bestået eller ikke bestået
ForumindlægHej. Jeg har fået 02 i skriftligt på A-niveau, og 02 i mundtligt. Men fik 00 i skriftligt til eksamen. Er min engelsk A bestået eller ikke bestået? På forhånd tak. -
Samlede tilgang/anvendelse
ForumindlægEr i tvlv om hvad der menes med følgende. a. Udregn den samlede tilgang/anvendelse for begge år Tallene er: 1994 2014 BNP 933 1911 M 267 924 Cpr 498 930 Coff 236 512 I 140 365 X 326 1028 BNP er bestemt, så jeg for... -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvordan eksamen foregår i kemi? -
Tæller årskarakter med på eksamenbevis ?
ForumindlægLad sige at jeg får 02 til årskarakter til matematik og får 10 til eksammen i matematik ? vil årskarakter tæller med på eksamenbevis ? -
Aktuel viden?
ForumindlægHejsa. Jeg skal op til en skriftlig eksamen i samfundsfag her i næste uge, og jeg har af erfaring fra tidligere eksamener fundet ud af, at der er en fordel i, at have en up-to-date viden om, hvad der foregår rundt om i verden (også Danmark). Jeg vil bare lige gerne høre, om der er nogle derude, ... -
Til medicinstuderende i København
ForumindlægHej, hvor henne i København læser man medicin? Jeg har hørt at det er sådan noget med at de forskellige uddannelser i København er spredt ud over byen, så hvor læser man medicin i København? Mit spørgsmål: hvad er adressen? Og kaldes det for Det sundhedsvidenskabelige fakultet? Håber nogen ... -
Har været elektriker i 10 år, og overvejer Maskinmester uddannelsen.
ForumindlægJeg har allerede en Matematisk studentereksamen fra før verdengik af lave, så alle de fag der kræves på skolen har jeg på A niveau. Da jeg har en del tid til overs på mit nuværende job, så kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er et sted hvor jeg kan downloade tidligere opgaver fra eksamen, s... -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
polynomier
Forumindlægdu skal komme ind på problemstillinger indenfor økonomi, der kan beskrives med andengradspolynomier. Har ingen ide til hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe mig. På forhånd tak
