Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17801 til 17820 af 25465
-
Studieretning...
ForumindlægHvilke fag er obligatoriske? Er det sandt, at historie A er obligatorisk under alle studieretninger? Nogle der kender til de obligatoriske fag og niveauer, hvis man vælger den naturvidenskabelige med mat, fysik og kemi ? Ku virkelig være dejligt med hurtig respons. På forhånd tak. -
Gode ord og fraser at øve på til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal op til min mundtlige tysk-eksamen på torsdag, og jeg føler mig virkelig på bar bund. Jeg har planer om at memorere min præsentation, og genfortælle den tyske tekst på bedst mulig vis, men samtalen til slut skræmmer mig. Da jeg ikke er specielt god til at formulere sætninger frit. (... -
korte sætninge / oversættelse
ForumindlægJeg forstår dem altså ikke helt, men jeg har prøvet : Han var som en lus mellem to negle. Det fik bægeret til at løbe over. (havde skrevet forkert) Det er bedre med en fugl i hånden end ti på taget. That's better with one bird i the hand then ten on the roof. Krage søger mage. Kra... -
24 timers!! HJÆLP! DIE KLUGEN LEUTE - BRØDRENE GRIMM
ForumindlægHejsa, jeg har 24 timers forberedelse. Jeg har trukket teksten "die klugen Leute" af brødrene grimm. Sidder i den situation, at jeg ikke fatter noget, og at jeg har brug for hjælp for at komme igennem en analyse af den, så derfor: SMID GERNE ALT HVAD I HAR!!! Alt hjælp modtages med g... -
Sang om DDR
ForumindlægHej alle, Vi er en gruppe, som skal lave et lille visuelt projekt om "Flugten til Vesten" (altså fra Østberlin efter murens bygning). Men det kunne være dejligt hvis i kunne anbefale en sang, der netop omhandlede perioden fra murens bygning til faldet.. Eller bare nogle af de vigtigste ... -
kigge for fejl?
Forumindlæghejsa .. vil i ikk lige hurtig læse igennem og rette så ville jeg blive gald :)' _ Wenn icg erwachsen bil, will ich ger heriate mit eine reich mann, so ich haben kann was ich will. Meine reich man muss süss, nett und wunderbar sein. Er muss respektieren mir. unser hochzeit soll in spanien v... -
Haster/Hjælp: Skolen mener at jeg har snydt til eksamen.
ForumindlægJeg har fået et chokerende brev om at jeg har snydt til eksamen ved at gå nettet. Der står ikke andet relevant information til deres påstand, der er heller ikke beviser vedhæftet. Det handler om matematik a skriftlig eksamen. Det er jo lovligt at gå på nettet men man må bare ikke bruge nettet ... -
STX eller HHX
ForumindlægJeg er i tvivl om jeg skal gå på HHX eller STX. Efter en af de to udanelser skal jeg til at tage Cand Oecon udanelsen. Hvad skal jeg vælge? -
økonomi- kan i se sammenhængen?
ForumindlægHvilken sammenhæng er der i at vismændenes forudsigelse om, at bruttonationalproduktet vil falde og inflationen vil stige? -
What is; Primary and Caucus?
Forumindlæghei. Nogle som kort kan beskrive for mig hvad primary og caucus er ? .. Har søgt lidt på nettet, men ikke det store som jeg har fundet. Mange tak på forhånd :) -
SRP
ForumindlægHej, Er der nogle der kan komme med foreslag til emner i SRP under fagkombinationen Matematik og historie.. -
Supplering - Medicin
ForumindlægJeg er begyndt at overveje hvilken videregående uddannelse, jeg skal tage efter 3.g. Udfordringen ligger i, at jeg nu har fået en stor interesse for de naturvidenskabelig uddannelser, men har en sprolige linje med mat b - biologi c - fysisk c - natugeografi c. Dette vil altså betyde at jeg skal s... -
Tysk lille rettelse
ForumindlægHej derude... :) Jeg er blevet bedt om at skrive en stil hvor jeg forestiller mig som lille da jeg gik i børnehave. (7 klasse niveu) Hallo mein Name ist Anders Lund. Ich bin fünf Jahre alt. Mein Kindergarten ist sehr lustig. Mein liblingslehrer heisst Mark. Wir spielen oft zusammen Fussball. Es i... -
χ2-test eller chi-i-anden-test
ForumindlægHej alle, Jeg skal til at skrive om chi-i-anden-test i SRP, emnet er fremtidens velfærdsstat hvor jeg bl.a. ved brug af χ2-test vil undersøge og diskutere hvorvidt velfærdsstaten er den samme i fremtiden. Jeg har lært det helt basale i 2.g: fremgangsmåde, udregning på CAS, fortolkning(acc... -
AT: hjælp til rámmer for problemstillnger
ForumindlægJeg skal skrive om George Orwells dystopi 1984 i fagene Dansk og Historie og jeg har derfor valgt opgave B som lyder Du skal vælge en kunstnerisk, religiøs, teknologisk eller politisk vision/forudsigelse og forklare den sammenhæng, hvori den optræder og vurdere dens betydning. Du skal behandle e... -
Hvorfor "se" i denne sætning?
ForumindlægHejsa. Denmark is divided in three Bliver oversat til, dinamarca se divide en tres Men hvorfor "se" og ikke "es" ? Mvh Louise -
Grammatik
ForumindlægHvordan vil i oversætte; Kan du se mig? Ja, jeg kan se dig Er meget i tvivl, om jeg skal skrive det i udvidet tid. -
Om det skrevet rigtig.._
ForumindlægHer kommer det : 1.Did'nt your father giv you any money 2.Have any of you gone to italy? 3.Some time later , we got told that the man had been very sick 4.Is anybody waiting for you outside Tak på forhånd . :) -
Antallet af eksamener
ForumindlægDer er efterhånden opstået en del forvirring om hvor mange eksamener man skal op i gennem hele sin gymnasietid? Og i særdeleshed om der er regler for hvor mange eksamener der er på hvert niveau? -
Essay
ForumindlægHvad er et essay? Hvad er essays karakteristika? Har i nogle essays som jeg måske kunne læse? vil gerne have inspiration??
