Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 17801 til 17820 af 48309
-
Studentereksamen
ForumindlægHej hvad betyder det helt konkret, at dumpe en studentereksamen? altså ved ik om det betyder, at du eksempelvis går hen og får 00 til en engelsk eksamen. Og kan derfor ikke bluve student -
Snyd?
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til fysik eksamen og har fundet en fantastisk disposition på nettet, som passer perfekt til mit emne. Men jeg er i tvivl om hvor meget jeg må bruge denne disposition? Altså er det i orden at kopiere de emner som dispositionen indeholder? -
areal af parallelogram..
Forumindlægjeg vil høre hvad de mener med det sidste del spørgsmål i opgave 2 i nedenstående link??? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-1-MED .pdf?menuid=150560 det jeg ikke forstår er det tegn der står efter t..5??? -
Opgave 3 maj 2005
ForumindlægHar lidt problemer med sidste delopgave under opgave 3. Hvor man skal bestemme arealet af trekanten. Problemet er at mine krydsprodukter giver 0. Linket ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581SF.pdf -
Kan ikke forklare.
ForumindlægJeg har et stort problem når jeg skal forklare. Ingen forstår hvad jeg siger x/ Er et stort problem her til eksamen. Hvad kan jeg gøre? Hvordan kan jeg 'lære' at forklare? Nogle ideer? -
Haster- Hjælp!!
ForumindlægJeg studere medicin og skal op til 1. semester eksamen her nu på tirsdag d.07 aug 2007, og kan bare ikke finde ud af kemi, nogen der kender nogle der underviser i medicinsk kemi på 1. semester på medicin der kan hjælpe?? -
Strofe og modstrofe?
ForumindlægJah så sidder jeg så med old eksamen og læser noter igennem. Her støder jeg på ordene strofe og modstrofe. Jeg har ikke skrevet noget som helst om hvad det er :( er der nogle der kan forklare hvad en strofe og specielt en modstrofe er? Gerne sådan detaleret. -
Analyse af den kortfilm (Life is a bitch)
ForumindlægHej:) Jeg skal op i dansk mundtlig eksamen med kortfilmen "life is a bitch" Nogle der kan hjælpe med at analyse (vigtige ting) Mangler noget om budskabetm, lyd, beskæring og klip Jeg vil være takenemlig hvis der nogen der kan hjælpe mig -
AT på andet år
ForumindlægJeg har gennemført alle de eksamer jeg skal i år, jeg mangler bare AT årsprøven, den har vel ingen betydning overhovedet har den? Hvis jeg nu får 00 eller slet ikke dukker op, så kan jeg da stadig gå videre til 3. G ikke sandt? -
Hjælp til Systemudviklingeksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe eller ved hvor der kan findes hjælp til en eksamen i Systemudvikling. Med udgangspunkt i en case skal der laves: Klassediagrammer, ER-diagrammer, to SQL sætninger, aktør- og adfærdsmønster samt relationelle databasesskema. Mod betaling naturligvis. -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places". Hvis ja så please skriv tilbage... På forhånd tak VH Sasha -
MUNDTLIG SPANSK!
ForumindlægJeg skal op og trække spørgsmålet til min mundtlige spansk eksamen onsdag og sidder nu og læser. Men jo mere jeg læser, jo mere uoverskueligt bliver det hele. Er der ikke én som har nogle fif til at læse op til mundtlig spansk? -
Tjek dansk
ForumindlægHej Må man bruge downloade og købe et program fx tjek dansk til sin danske stil /eksamen på STX? Jeg er nemlig rigtig dårlig til at sætte kommaer... Gerne svar hurtigt, da jeg skal op i morgen tidlig.. Tak -
spørgsmål-ang.eksamen
ForumindlægHejSa Allesammen :) havde lige et kort spørgsmål ! .. Er der nogen der ved om man i 3års eksamen (STX) godt kan komme op i et stil emne som en 1eller 2-års elev har skrevet stil om ?? det tror jeg ikke, men vil bare lige være 100% sikker .. -
er jeg dumpet?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i engelsk mundtlig A og fået 00. :( Men i årskarakter har fået et 7-tal. Jeg har hørt at årskarateren også tæller med. Har jeg så dumpet engelsk? jeg kan ikke finde ud af hvordan det kommer til at se ud på mit bevis. -
Dumpe eller bestå matematik
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik her om lidt, og er ret usikker på om jeg består... Jeg har fået 4 i min årskarakterer, og er derfor usikker på om jeg stadig kan bestå matematik hvis jeg dumper den mundtlige eksamen?? -
Forskel på andenhåndskilde og sekundær kilde?
ForumindlægHej! Jeg sidder og er ved at skrive en analyse af Novo Nordisk' og insulins historie (som fortalt af novo nordisk selv), og er blevet i tvivl om, hvilken type kilde der er tale om? Og hvad er forskellen på en andenhånds- og en sekundær kilde? Link til Novos historie https://docplayer.dk/... -
Erhvervscase Bolia.com
ForumindlægNogen der kan komme med problemer vedr. erhvervcasen bolia.com??? -
oversættelse HJÆLP PLEASE !!!
ForumindlægHai alle sammen... jeg skal aflevere oversættelsen fra eksamen August 2005 som hedder Malaschewski... jeg behøver virkelig hjælp.. om i så bare kan hjælpe med en eller 2 sætninger - så PLEASE hjælp mig !! (jeg skal også aflevere resten af eksamens-sættet, så hvis der er nogle der har den liggende... -
Hjælp til konklusion
ForumindlægOPGAVEFORMULERING: Du skal skrive en litterær artikel om Ved Højer Sluse af Peter Adolphsen og vandrehistorien. Du skal skrive om forskellige måder at fortælle på. Du skal karakterisere fortælleformen i begge tekster og diskutere genrer. Du vil blive bedømt på din evne til at lave en dybdegående ...
