Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17821 til 17840 af 52201
-
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak -
Spg. til faget og eksamen!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i Samfundsfagseksamen (Niv. B) på fredag, og det er en 24-timers. Men jeg har lige et par spørgsmål: 1. Hvad er vigtigt og have styr på til eksamenslæsningen? 2. Hvad er godt og snakke om til eksamen? Hvis der er andre gode råd, så er de selvfølgelig også velkomne. På... -
Eksamen
ForumindlægHvordan læser i til eksamen i geo? -
Sol, måne og jord
ForumindlægJeg hader sådan noget.. Virkelig..Jeg skal op i naturfag, og måske er det ikke det vanskeligste at gå op til - men så alligevel.Jeg kan trække et spørgsmål, der omhandler ting som: - Forklar om dag og nat- Breddegrader og længdegrader- Tusmørke- Månens faser- Sol- og måneformørkelse..Og.. jeg ved... -
rette?
ForumindlægEr der ikke en venlig person der vil se min opgave igennem for fejl? ville virkelig værdsætte det, da jeg ar brugt lang tid på det! Helst inden, 18/1/07 torsdag 8:45. stilen kan hentes her: http://peecee.dk/?id=23055 Tusind tak på forhånd! -
Arbejdsløshed i Danmark i dag
ForumindlægHvilken form for arbejdsløshed har Danmark i dag? Jeg kan ikke rigtig finde det nogle steder; men jeg vil mene at det er konjunktur arbejdsløshed. -
mindsteværdi/størsteværdi
ForumindlægHvordan finder man mindsteværdi og størsteværdi af en opg. med 25 elever med fraværsdage der er forskellige. f.eks der var 3 elever med 7 sygedage mindsteværdi? f.eks. 8 elever med over 5 sygedage hvad er størsteværdien? -
Koordinattransformationsmatrx
ForumindlægHey clever folks! Har en opg., der lyder som følger: I det tredimensionale vektorrum U er der givet (a1, a2, a3), og i det todimenstionale vektorrum V er der givet basen (b1, b2). a. Hormorfien f: U --> V er fastlagt ved at f(a1)=b1+b2, f(a2)=2b1-b2 og f(a3)=3b2. Bestem den matrix, A, der r... -
lille oversætning .
ForumindlægVil i være søde og oversætte denne tekst til engelsk : Vi ved alle, at alt er stort i USA - selv amerikanerne. Og de bliver større og større. Men det er ikke bare amerikanerne, der har et vægtproblem. I dag har problemet bredt sig til stort set alle de vestlige lande. -
Samtidshistorie og IØ
ForumindlægHey alle ! Ville hører om ikk der er en venlig sjæl der skulle have nogle notater liggende i overstående fag ? Gerne afsætning også hvis det var muligt ? Det er til eksamens brug ! Pfh tusind tak :-) -
7. Skal
Forumindlæghvilket skal bogstav har den 7. skal?? -
digte
Forumindlægjeg ska skrive stil om en digtsamling, eller rettere sagt skal vælge en digtsamling og skrive en opgave om den. nogle der har nogle gode ideer eller råd? for jeg ska fandme gi den gas i 3.g, ska lige op og ha bedre årskaraktere i 3.g :D tak D: -
Spørgsmål til Uendelighed og mængder (SRP)
ForumindlægHej Studieportalens brugere, Jeg skal til at skrive min SRP i mat/dansk hvor jeg skal formidle Uendelighedsbegrebet og mængdelæren for den almene læser hvor starten på min problemformulering lyder således: Vis eksempler på endelige og uendelige mængder. Gennemgå mængde operationerne delmængder,... -
engelsk lille oversættelse.:)
ForumindlægNogen der vil kigge den igennem? :) Lion Goodman fra Californien fortæller en meget usædvanlig historie. På vej til los Angeles møder han en person, som han ikke kender. Han hedder ray, og fortælleren lader ham rejser sammen med sig. Han stoler endda på ham, selvom han ikke kender den nye rejseka... -
Fodnoter
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvorfor og hvornår skal man bruge fodnoter`? I min verden er fodnoter et fremmedbegreb Tak -
Sætning.
ForumindlægNogle lige vil oversætte to sætninger for mig. Fortæl mig så, hvad er der i vejen? Bare vær dig selv? -
OVERSÆTTELSE HJLÆP!
Forumindlæghej er der nogen der er rigtig go til spansk, som lige hurtig vil oversætte det her eller noget af det!? Según Helen y José los jóvenes daneses tienen actitud ante la democracia danesa para obtener secadores de pelo, hacer fiestas y otras cosas muy raras. Tambien no creen que los daneses no la ... -
rettelse i oversættelse
Forumindlæger der nogen der vil hjælpe med en oversættelse ? her er teksten jeg skal oversætte: de mange lotterier gør os til spillenarkomaner. mændenes sædkvalitet bliver ringere på grund af ukendte forureningskilder. ofte står angsten ikke i forhold til de reelle farer, vi udsættes for, men den påvirke... -
mundtlig fremlæggelse
Forumindlæghejsa jeg skulle gennemgå regneregler for stamfunktioner i mandags til en prøvefremlæggelse, men det gik ikke så godt. jeg havde ikke problemer med at skrive det på tavlen, men kunne ikke rigtig få noget brugbart lyd ud af munden. hvad og hvordan ville i sige, hvis i skulle så og skrive det her... -
Skr. dansk
ForumindlægHej alle . Hvordan forbereder I jer til eksamen i skr. dansk ? Jeg har tænkt længe over , om det overhovedet er muligt . Jeg har lyst til at forberede mig - men aner bare ikke hvordan og hvad jeg skal foretage mig ? Altså naturligvis kan man gøre det i form af periodelæsning ! Men i sidste e...
