Søgning på: geografi c eksamen. Resultater: 17841 til 17860 af 89924
-
At dele en brøk med en brøk
ForumindlægHej. Jeg kunne ikke lige finde en anden tråd med det samme spørgsmål. Sidder og prøver at lære beviset for cos, sin og tan. Er nået til tangens hvor der står at definitionen for tangens er tanA=sinA/cosA. Dette bliver så til TanA= (a/c) / (b/c) Det jeg så ikke forstår er i det næste trin hvor: Ta... -
eksponentiel funktion
Forumindlæggrafen for en eksponentiel sammenhæng : y = c*1.20^x jeg skal i denne opgave bestemme tallene a,b og c. a og b må være et punkt på grafen. Jeg har fundet et tydeligt punkt: 3,3 dvs: y = c*1.20^x 3 = c*1.20^x jeg skal nu finde c, men hvordan isolere jeg den ?? -
Volume
ForumindlægNogen der kan hjælpe med følgende opg? En frugtsyreopløsning, som anvendes til en peelingkur, indeholder mælkesyre med en stofmængdekoncentration, der svarer til opløsning A. pH-værdien i denne opløsning er 3,5 ved 25 . Dette stemmer fint overens med producentens oplysning om, at virk... -
redox for dummies
Forumindlægjeg prøver at få nedskrevet en meget enkel forklaring på hvordan man løser en redoxreaktion og har siddet med det længe uden at kunne få nogle enkle svar -.- håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe på en mere forklarende måde end det jeg har fået indtil nu. det jeg har skrevet ned er: F... -
10 eller 12 i denne eksamensbesvarelse? Vurdéring ønskes :)
ForumindlægHej! Jeg har været til eksamen i mat A i dag, og regner med enten 10 eller 12 som karakter. Ville gerne høre hvad I tror jeg får. Jeg har vedhæftet min besvarelse, og nedenfor ses et link til opgavesættet. http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140527%202stx14... -
Matematik årsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved, hvaad for nogle årsprøver matematikere kommer op i matematik??!! -
Terminsprøver
ForumindlægEr der nogen der ved hvad & hvor mange terminsprøver man skal gå op i 9 klasse?? Hvor vigtigt er det egnetlig at få gode karakter? -
VUC enkeltfag, betalingen?
ForumindlægHej Er der nogle der ved om man kan søge om hjælp til at betale VUC enkeltfag? Udover ens SU..? Nogle erfaringer? - Sam -
plzzzzzzzzzzzzz hjælp fortolkning
ForumindlægHej Jeg skal snart op i dansk og skal analyser mit oplæg. Men hvordan fortolker man en novelle f.eks. og hvordan er det bedst at fortolke. Har i nogle gode råd, for det er nemlig første gang jeg skal op, og er ret forvirret da jeg også skal op i andre fag som for det meste er mundlige. -
skrftlig dansk FSA9, 2006
Forumindlæghej... er der nogen, der kort den skriftlige prøve i dansk fra 2006??? altså, hvilke 5-6 emner man kunne vælge at skrive om???? på forhånd tak... -
uvm?
Forumindlæghey.. er der nogen der kan henvise mig til 2.g matematik opgaver på uvm, altså eksamensopgaver/terminsprøver.. kan ikke rigtig finde rundt der.. -
Rektorerklæring?
ForumindlægJeg skal til engelskeksamen på mandag og jeg skal have 4 for at bestå engelsk A. Jeg har haft engelsk A på min studieretning. Har læst på AAU's hjemmeside, at man kan få en rektorerlæring, hvis min uddannelsesinstitution vurderer, at jeg i slutningen af 2. g. har opnået kompetencer svarende t... -
Student
ForumindlægEr det muligt, at jeg i august måned kunne tage omeksamen? Bliver student meget snart. -
!AL GORE, AT, TALEPAPIR
ForumindlægHej.. jeg skal op d. 26.5 og er igang med udarbejde mit talepapir. Men er kommet i tvivl om hvorlang tid talepapiret skal dække over. er første del af prøven 10 min eller hvordan? -
fransk korrespondent
ForumindlægHej jeg har en bekendt med en uddannelse til korrespondent i fransk - afsluttet på CBS i 2000 ( 3 år på aftenstudie) - er der nogen, der kan hjælpe mig med at få afklaret: hvilket niveau den uddannelse er på? - antal ects point (hvis vi omregner til idag) - svarer det til en bachelore / diplom ud... -
gennemsnit
ForumindlægDet er sådan at jeg har fået 2 i skriftlig dansk jeg ska op mundtligt imorgen og jeg er så bange for at jeg ikke består. Men hvis jeg nu dumper imorgen betyder det så at faget dansk ikke er bestået? eller tæller min årskarakter også med? Jeg er virkelig nervøs -
Synopsis indledning
ForumindlægJeg er lidt lost omkring hvad en indledning i en synopsis skal indholde jeg har valgt emnet titanic og fagene historie og religion og indtil videre har jeg skrevet dette, men ved ikke op det er sådan en indledning skal være, håber nogle kan hjælpe Min indledning : Jeg har valgt dette emne... -
AT i dansk og psykologi - socialhistorisk analysemetode
ForumindlægHej med jer! Jeg arbejder lige nu med min allersidste AT, og har fundet en fejl i mit metodeafsnit. Overemnet er alternativer og underemnet mønsterbrud. Problemformuleringen er "Hvorfor betragtes Lisbeth Zornig som en mønsterbryder?", og jeg finder herunder ud af, at hun ses som en møns... -
Mundtlig SOP Eksamination
ForumindlægNogen der har været oppe og forsvare deres SOP, der kan komme med tips & tricks? Jeg skal forsvare min i næste uge, er men er en smule blank på processen, og hvad det er jeg skal lægge vægt i på min 10-minutters fremlæggelse om mit projekt. Takker på forhånd. -
Reeksam
ForumindlægHej Hvad sker der hvis man glemmer at tilmelde sig reeksamen på Arhus uni?
