Matematik

10 eller 12 i denne eksamensbesvarelse? Vurdéring ønskes :)

27. maj 2014 af Prøv (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej!

Jeg har været til eksamen i mat A i dag, og regner med enten 10 eller 12 som karakter. Ville gerne høre hvad I tror jeg får.

Jeg har vedhæftet min besvarelse, og nedenfor ses et link til opgavesættet.

http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140527%202stx141-MAT-A-27052014.ashx

(mht. opgaver uden hjælpemidler kan I antage at jeg har alt korrekt (60/60 point))

Og mine fejl ligger nok i opgaverne:

10 a) (nulhypotesen)
     b) (forkert konklusion pga. fejl i opgave a))

13 a) (CAS-dokumentet var indstillet til grader, men skulle være radianer)
     b) (jeg nævner ikke, at enheden for "180" er grader, hvilket svarer til pi)

Måske har jeg andre fejl, men ved bare ikke hvor meget ovennævnte fejl tæller ned :/

På forhånd mange tak! :D

Vedhæftet fil: Matematik A Eksamen.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. maj 2014 af gerish (Slettet)

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #2
27. maj 2014 af Andersen11 (Slettet)

Se eventuelt denne tråd https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1484707 hvor det samme eksamenssæt er diskuteret indgående.

Brugbart svar (0)

Svar #3

Vedrørende Opg 13, så er din tangentligning forkert, sikkert fordi du har din lommeregner sat i GRADER.

Brugbart svar (1)

Svar #4

I Opg 12 c) er det ikke tilstrækkeligt blot at vise, at AB og CD er parallelle, for at vise, at ABCD er et parallelogram. Du skal også vise, at |AB| = |CD| .

Svar #5
27. maj 2014 af Prøv (Slettet)

Tak, havde slev pointeret fejlen i opgave 13 ;) Og mht. opgave 12 c) - giver den mon stadig point? (og har du måske et bud på min endelige karakter?)

Men tak for svarene :D

Skriv et svar til: 10 eller 12 i denne eksamensbesvarelse? Vurdéring ønskes :)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.