Søgning på: historie noter stx. Resultater: 17841 til 17860 af 33650
-
Integrale - Areal af rektangel under en punktmængde M
ForumindlægHejsa :) Jeg har svært ved opgave b i denne. Har vedhæftet opgaven på siden. Håber I kan hjælpe :) -
Om tandpleje
ForumindlægHej Jeg er på 2 år i Htx, og synes efterhånden det er for svært og jeg tror jeg ikke kan klare det længere. Men jeg vil heller ikke går ud af den, jeg vil fortsætte til en videre uddannelse, hvor der ikke kræves så høj karakter. Jeg har hørt og har også søgt på nettet, at tandpleje kun behøver a... -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHej Jeg hedder Alexander, er 26 år gammel og bor i København NV. Jeg tilbyder lektiehjælp i engelsk på alle niveauer, jeg har gennem hele min barndom talt meget engelsk, da dele af min familie er fra England. Derudover har jeg rejst meget hvor jeg naturligvis vis også har brugt mit ... -
Bestemmelse af tal (Integrale) vha. en tabel
ForumindlægOpgave 1.028 Tabellen viser nogle funktionsværdier for funktionerne f, g og h. x f(x) g(x) h(x) -2 18 -42 60 -1 -2 -5 18 0 -2 2 0 1 0 3 6 2 10 22 36 Der oplyses, at f er stamfunktion til g, og at g er stamfunktionen til h. a) Bestem tallet (kan ikke skrive integral-tegn i sp?) øvregrænse = 2... -
dele mapper
Forumindlægjeg har 3 computer den ene køre XP Home edition Service pack 2 den anden køre XP Media center Edition service pack 2 og den tredje køre Vista home edition jeg har hørt at man via sin trådløse router kan lave en mappe som bliver delt til alle computere. jeg ved bare ikke hvordan man laver sådan en... -
Angående abstract
ForumindlægHej.. Jeg ved godt det lidt for sent nu, men har lige opdaget at mit Abstract er for kort. Vil det så sige at jeg er automatisk dumpet? Det siger mine venner i hvert fald, den er omkring 7 linjer – og er skrevet med størrelse 12 Calibri. -
Hjælp!!!!!- Matematik til imorgen!!!!!!!
ForumindlægJa, er i ikke søde at hjælpe mig?! 8x + 13 = 45 x= 2,5( 4x + 6)= 45 x= 47 3/4 - 15 1/3 =_________ (-6) x (-5) + 6 =__________ 116 dl = __________________ liter 0,5 kg af en v... -
Gsk
Forumindlæggoddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d... -
optaget på ungdomsuddannelse??
ForumindlægHejsa, er der egentlig nogle der ved hvor mange mennesker der bliver sorteret fra, og muligvis et link til en hjemmeside hvis i kender en? vil gerne lige kende min situation.. -
Eksamensbevis
ForumindlægKan man finde sit eksamensbevis på nettet. Jeg skal have lavet en ansøgnig, og vil gerne gøre det elektronisk. -
Egnet eller ikke
ForumindlægHej mit gennemsnit ligger på 4.7 kan jeg blive egnet til gymnasiet? -
en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball
Forumindlæghej er der nogen som sidder inde med en kort bevægelsesanalyse af et afsæt i volleyball tak på forhånd :) -
Dilemma om at skifte klasse
ForumindlægJeg er i det dilemma om at skifte klasse! Jeg går på gymnasiet. jeg troede at jeg kom ind i en god klasse med gode lærer, det viste sig så at 1 af dem er meget strid med karaktergivning. Jeg har fået 4 i et fag hvor jeg hele tiden plejede at få... -
karaktergennemsnit??
ForumindlægHej, min studieretningretning er: fysik B, kemi B og mat A. Jeg har fået 7 i fysik og 7 i kemi - kan jeg godt komme ind på medicinstudiet eller ikke? Jeg er 2gere og har lige afsluttet fysik og kemi - jeg er meget urolig og bange, for at jeg ikke kan komme ind på medicinstudiet... please mangler ... -
Dimensionsfest ?
ForumindlægJeg skal så til dimensionsfest om en måned, og det her er måske et underligt spørsgmål men hvordan pejer en dimensionsfest at foregå ? Får man bare et eksmanebevis, eller er der også fest, og hvad tid plejer de ca. at være fra og til :) ? og er der nogen af jer der stadig har kontakt til jeres 9.... -
Hjælpemidler til dansk eksamen skriftlig
ForumindlægHej Jeg skal op til dansk skriftlig eksamen i morgen 3g A niveau, og ville lige høre om der var nogle foreslag til, hvilke nødvendige / brugbare hjælpemidler man kan hente / anvende til selve eksamen ? -
it
Forumindlæghttp://www.ug.dk/uddannelser/universitetsuddannelser/naturvidenskabeligeuddannelser/matfyskemidatalogi/it.aspx Paa denne uddannelse hvad jeg kan jeg blive ?? Hvad kan jeg arbejde med ?? Jeg er meget interesseret i it, men jeg mangler mat B og Eng B Fys B og Samf B desvaerre.. Nogen der kan sige... -
Odontologi/Tandlæge - Studie
ForumindlægHej derude :-) Jeg ville høre, hvordan det er at læse odontologi og hvor meget tid skal man ligge af hver dag til studiet? Endvidere ville jeg høre, hvordan man kan blive tandlæge med egen klinik. Og hvad er gennemsnitslønnen for private tandlæger. :) :) :) -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Idag dumpede jeg min sidste eksame idag. Dvs at jeg ikke bliver student i år, men er der nogen der ved om at jeg kan tag andet år om igen eller om at jeg skal tage hele HF om igen. jeg har nemlig hørt at hvis man tag op til den sidste eksame og dumper skal man tag he... -
Billedkunst, mediefag og idræt i gym?
ForumindlægHej! Hvordan foregår billedkunst, mediefag, og idræt i gymnasium?
