Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17841 til 17860 af 39386
-
Kan ikke komme igang med at skrive en fantastisk fortælling.
ForumindlægKan simpelthen ikke komme igang med at skrive en dansk aflevering. Det skal være en fantastisk fortælling. Jeg er bange for at blande det sammen med eventyr. Nogle idéer? -
Luftskib - Beregninger
ForumindlægHej Alle, Jeg er i gang med en fysik aflevering og kunne godt bruge lidt hjælp til en af opgaverne!! Jeg skal beregne svævehøjden på et luftskib... Informationer findes i det vedlagte billede Håber nogen har mulighed for at hjælpe! -
HTX
ForumindlægHej. Er der nogle der går på HTX Vibenshus? Skal starte der i august. Men vil lige høre mht afleveringer? Hvor mange er det om ugen ca. Og hvor dygtige er lærerne? Er der mange piger eller næsten kun drenge? Tak på forhånd. -
Lineær model
ForumindlægHej, vi er 2 piger som er stødt på et mindre problem.. en opgave i en aflevering, omhandler at vi skal forklare en lineær model.. er der nogle som vil hjælpe? Tak på forhånd :-) -
Trigonomiske række
ForumindlægHejsa. Jeg sidder med denne aflevering, og har faktisk ikke rigtig nogen ide til hvordan jeg skal komme igang. Jeg har lidt svært ved at forstå det. Det er opgave 2a. -
Litteratur
ForumindlægHej jeg har skreven min 2.g opgave, og jeg har brugt to analyser herfra som inspiration. Skal jeg vedlægge dem i min aflevering, eller skal jeg bare skrive det som et link i sekundær littaratur..? -
hjælp med Feature !
ForumindlægJeg skal lave en feature. Selvvalgt emne, men har ingen ide til emne, eller hvordan jeg skal komme igang?. Nogen der har ideer eller tidligere aflevering, som man kan bruge som ide? Svar hurtigs muligt ! Mange tak -
Gør rede for eksponentialfunktionen og dens egenskaber.
ForumindlægGør rede for eksponentialfunktionen og dens egenskaber. Det er til min SRP aflevering om radioaktivitet så søger en som har skrevet et par sider om dette... PS: hvad er en eksponentialfunktions egenskab? mvh Saint347 -
privat engelsk lærer søges
ForumindlægJeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i nordsjælland -
differentiere notation
ForumindlægJeg ved godt hvordan man løser den, men hvordan skal man skrive notationen op i en aflevering? En funktion f er bestem ved bestem en ligning for tangenten t til grafen for f i punktet (2,4) -
DNA-nukleotider og dideoxynukleotider
ForumindlægEr ved at lave biologi aflevering. Nogle der kan forklare mig forskellen på Dna-nukleotider og dideoxynukleotider? og er der nogle der kan forklare, hvorfor nukleotidanalog stopper DNA-kopieringen? -
Hældningskoefficienten λ/d ??
ForumindlægHej jeg har en fysik aflevering for om bølger og har fået spørgsmålet: Gør rede for at hældningskoefficient er givet ved lambda/d (jeg har en lineær graf) -
Hjælp til at reducére et udtryk. Skal bruges imorgen.
ForumindlægHey allesammen. Jeg sidder og laver mat-aflevering, men er fuldstændig væk. Hvordan reducérer man dette udtryk: ((1/x)-(1/t)) / (x-t)???? Og det skal gerne give; -(1/x*t) På forhånd mange tak! -
Akut rettehjælp til kort mail/brev
ForumindlægHejsa Mon der er en venlig sjæl derude, med styr på spansk, som har lyst til at kigge lidt på min aflevering. Jeg er desværre ikke særlig god til sproget, men har forsøgt. Filen er vedlagt. -
Evolution
ForumindlægHeej.. Biologi aflevering om livets opståen og udvikling.. Nogen der har nogle gode idéer til at skrive sådan noget.. 9. klasses niveu.. på forhånd tak.. -
ubekendt potens hjææælp
Forumindlægjeg skal løse en ligning med en ubekendt potens og kan ikke huske hvordan jeg får isoleret x når den står opløftet 1,21^x = 20 håber på hurtig hjælp for har aflevering imorgen. -
Graf + f'(x)?
ForumindlægÅrets første aflevering går ikke så godt. Opgaven er vedlagt som et billedet og jeg forstår ikke hvordan jeg skal løse den LINK TIL BILLEDET: https://media.studieportalen.dk/forums/files/1286391.png -
Teori i kemi.
ForumindlægHej :) Jeg har brug for lidt hjælp til at skrive et teori afsnit i min kemi aflevering. Hvad skal der stå i afsnittet? - vores lærer har altid skrevet det til os, men nu skal vi selv gøre det, og jeg er lidt på barbund. -
Please ret for fejl! kun 150 ord!
ForumindlægHejsa alle sammen! Dette er min første tysk aflevering, og jeg kan virkelig ikke finde ud af tysk:( er der please en der vil være såcsød og rettte den for mig? eller give mig nogle gode råd. Mvh Neomi -
Hvad er krig? Hjæææælp!
ForumindlægHar fået en aflevering for, og kan simpelthen ikke finde ud af det.. :( håber virkelig der er nogle der kan hjælpe! 1. Definition af begrebet krig 2. En analyse af indsatsen i Mali med indragelse af realisme og idealisme.
