Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17841 til 17860 af 321608
  • ENHEDSCIRKLEN

    Forumindlæg
    Hej alle sammen har brug for lidt hjælp :) Kan nogen give mig en forklaring på "fortegnsvariationerne" for cos og sin når man taler om enhedscirklen? Hvad menes der med det, og i hvilke tilfælde varierer fortegnet? (Altså + og -) Tak på forhånd
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hvor mange forskellige 5-cifrede lige tal kan man lave ud af cifrene 1, 2, 3, 4 og 5, når hvert ciffer skal bruges netop én gang?
  • Venstre - spørgsmål :)

    Forumindlæg
    Hej! Hvis jeg kunne få svar på nogle af spørgsmålene, ville det hjælpe mig! :))) Hvad kæmper venstre for? Hvilke ideologier bygger Venstre på? Er Venstre et højrefløjsparti? Hvor ligger partiet?' Hvilke borgere repræsentere partiet for, og hvem kæmper Venstre for?
  • AT -3 - produktet

    Forumindlæg
    Jeg er interesseret i alt, der er lavet i forbindelse med AT-3 som afsluttende produkt. Niveauet skulle gerne være trin 5-6 på Blooms taksonomi, dvs. syntese/vurdering.Jeg er ikke så meget for at skrive min mail-adresse herinde, så jeg kontakter dig, hvis du siger ja, gennem kontakt.-funktionen.
  • Hvad er en ”DNA skabelon”?

    Forumindlæg
    Hvad er en ”DNA skabelon”?
  • HJÆLP - FEDME

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal lave et powerpointshow om fedme til næste fredag. nogen der har nogle ideer til hvad man kunne fortælle om??? håber i har nogle forslag. :)
  • Skepticisme

    Forumindlæg
    Hvad er skepticisme?Mvh Kim
  • VELFÆRD IFT. STØTTE AF DE SYGE MENNSKER??? HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Jeg sidder og laver eksamen omkring DKS velvære samfund ift. nedsat fysisk funktion.. HVad gør samfundet.. Og hvad er forskellem mellem DKs velvære og USAs velvære??
  • Uddannelsesparat

    Forumindlæg
    Hej Jeg er en dreng som gerne ville blev bedre til skolen. Mit skolegennemsnit ligger på 3,7 og jeg har 4 måneder til at blev bedre. Hvad skal jeg gøre for at blev uddannelsesparat, da jeg ikke er uddannelsesparat ?
  • 2.-års opgave i historie..

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har aldrig været inde på siden før i dag, så ved ikke helt hvordan det virker, (burde egentlig skrive biologirapport nu), men jeg tænkte på om der var nogen der vidste noget om den amerikanske uafhængighedserklæring? Jeg skal skrive opgave om det i næste uge, men jeg ved næsten ikke no...
  • oversæt

    Forumindlæg
    hey vil du kig om det er rigitg nogen af dem er lagt parentes( ) eller den her = betyder ved ikke præsic hvad de hedder på engelsk the most people can vrikke= with the ears it was colt in the apartment so she keept frakken= the jacket on before she gik ( goes) she put her pelshue=? på h...
  • hormoner / modning af et æg

    Forumindlæg
    Hormonelle forandringer hos kvinden under ægmodningen? :) og dem der sætter gang i modningen af et æg?
  • En tysk sætning - rigtigt eller forkert skrevet?

    Forumindlæg
    Jeg kommer fra et andet land, men det betyder ikke at jeg er anderledes end de andre. Ich komme aus andere Lande, aber es bedeute nicht dass ich anderledes(tysk) als ihren anderen sein/ist. er det rigtigt eller hvor begår jeg fejlen?
  • hjælp til blodtyper

    Forumindlæg
    hei folkens har et lille problem med at komme i gang med min report da jeg synes det er meget forvirrerne med alle de forskellige blodtyper. har nu sidde og læst i 3 timer. Gør rede for de forskellige blodtyper indenfor AB0 og indenfor blodtype Rhesus positiv/negativ Anvend herunder de rel...
  • Demokrati og menneskerettigheder

    Forumindlæg
    Hvorfor er det vigtigt at netop Danmark deltager i kampen om oprettelse af demokrati og menneskerettigheder i bl.a. Afghanistan?
  • KORREKTUR

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogle som muligvis kunne være intresseret i at korrekturlæse min engelsk- eller danskopgaver? Vil med glæde betale et beløb, hvis det er :)
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået stillet en opgave til en tekst: "bigrafi af en snegl", som lyder på, at jeg skal lave et resumé, gør rede for teksten, beskrive sneglen, og karakterisere sneglen. Nu er problemet så bare, at jeg faktisk ikke heælt ved hvad forskellen er, og hvordan at jeg ikke bare ko...
  • Inflation

    Forumindlæg
    Efter 1. Verdenskrig var der en voldsom inflation i Tyskland, hvilket skyltes at der blev trykket flere penge for at betale krigserstatningerne. Men hvorfor var det egentlig, at den øgede trykning af penge førte til denne voldsomme inflation?
  • abstrak?

    Forumindlæg
    hej. hvad vil det sige, at et billede er abstrakt?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej Hvad er respiration???