Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 17881 til 17900 af 158923
-
Forberedelse til mat. eksamen
ForumindlægHej.Jeg skal op til mundtlig matematik og skal derfor have forberedt mig lidt. Mit problem er bare jeg ikke helt ved hvordan. Jeg syntes det er meget uoverskueligt at læse hele pensumet og føler også det er lidt spild af tid. Men hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt?Hilsen FuglsangPS. Jeg h... -
Eksportingeniør
ForumindlægJeg overvejer at læse eksportingeniør på IHK. Jeg er rigtig god til sprog, historie, samfundsfag osv. men jeg er ikke den bedste til fysik,kemi og matematik. Denne uddannelse kræver ikke specifikke adgangskrav som matematik,fysik og kemi.. Kan nogen der evt. er i gang med uddannelsen fortæll... -
Engelsk 2009 august b-niveau
ForumindlægEr der nogle der ved eller har nogle eksamenssæt af engelsk 2009- august b-niveau... Er villig til at give en sum penge hvis der nogle der kan finde den....! Det samme gælder for spansk 2009- august -
Adgangskrav til Idræst på AAU
ForumindlægDer står følgende på ug.dk: Specifikke adgangskrav er dansk A og engelsk B. Desuden skal du have matematik B og fysik B. Alle fag skal være bestået. Du skal også bestå en praktisk optagelsesprøve. Jeg har haft Dansk A, Engelsk B og Fysik B (og Kemi B). Alle sammen bestået med 4 og 7 taller. Så de... -
Studieretningsopgave
ForumindlægJeg skal her om et par uger skrive studieretningsopgave. I den anledning kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan i andre har gjort og hvilke emner i evt. har valgt at beskæftige jer med. Der er deadline på mandag; fagkombination og område skal fastligges, men jeg har endnu ikke besluttet mig fo... -
hjælp tak
Forumindlægopgaven er vehædhæftet tak på forhånd -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak -
Menneskets forhold til det guddommelige og naturen
ForumindlægI forhold til srp skriver jeg om det gyldne snit, herunder skal jeg komme ind på: 'menneskets forhold til det guddommelige og naturen' i 'renæssancen' og 'det moderne gennembrud'. Nogle der har nogen kilder eller ved noget om det? -
SRO
ForumindlægMine studieretningsfag er Samfundsfag A, Matematik A og Fysik B. Jeg skal snart i gang med SRO og vil høre hvad I skrev om og i hvilke fag, for ved slet ikke hvad jeg skal skrive om. I må også meget gerne komme med nogle gode råd: - hvordan skrev I en god opgave og hvad skal jeg undgå? ;) -
Starte på gymnasiet
ForumindlægHej Om ikke særlig længe skal jeg starte på gymnasiet, og lige nu overvejer jeg, at tage studeretningen med Matematik A og Kemi A, da jeg efterfølgende gerne vil læse medicin. Jeg vil spørge, om I har nogle idéer til, hvordan jeg kan forberede mig bedst muligt til at starte. -
Skriftlige karakterer...
ForumindlægDe skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre? -
Eksamensresultat
ForumindlægHvis man Har haft 5 A fag på STX uddannelsen og er berettiget at kunne gange sit reultat med 1,03 er det så med regnet fra skolens side eller skal du selv gøre det bagefter ? Altså er dit eksamensresultat indeholdende det endelige resultat ? Og er det 1,03 eller 1,08 man må gange med? -
Magnetisme
Forumindlæghttp://static.uvm.dk/udd/gym/eksamensopgaver/2007/fysik_A_it/opgave04/opgave_fr.html Nogen der vil hjælpe med opg. e? -
Bedøm karakter?
ForumindlægHej SP! :-) Nogen flinke mennesker der kan bedømme en nogenlunde karakter ud fra denne besvarelse? Kunne være fedt!! Eksamenssættet fra 6 dec 2013. Jeg ved delprøven udenhjælper midler tæller med selvfølgelig, der jeg sikker på 4 rigtige ud af de 6. -
differentiallligning
Forumindlæghej.hvordan finder jeg en forskrift for denne differentialligning.dN/dt = 0,15(23-lnN)N , N(0) = 15000det der ln forvirrer mig grusomt meget -
Det haster virkelig: Nato's varslingskæde...
ForumindlægHej forstår bare ikke denne opgave! den er jo umulig.. I NATO’s varslingskæde indgår AWACS-fly, der er flyvende radarstationer. De flyvende radarstationer har den fordel i forhold til radarstationer på jorden, at de kan iagttage flyvemaskiner, som ellers ville være skjult på grund af jordkrumnin... -
Økonomi
ForumindlægHej SP Jeg skal inden længe har valgt min videregående uddannelse, men jeg er i tvivl om valget mellem erhvervsøkonomi-matematik, matematik-økonomi og økonomi. Min helt store interesse er matematik, og jeg vil så vide, hvilken af disse muligheder giver bedste muligheder for at arbjede i ban... -
Studieretningopgaven i 3g
ForumindlægI dag fik vi at vide, at vi til studieretningsopgaven i 3g SKAL skrive i vores studieretningsfsg på A, hvilket for mit vedkommende er kemi. Jeg vil gerne skrive i engelsk, som jeg vælger på A i stedet for, evt. sammen med dansk fordi det skal være tværfagligt, men jeg forstår ikke, hvordan jeg sk... -
Årskarakter
ForumindlægHej. Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg går på HTX. Hvis jeg skal op i et fag ( lad os sige matematik ) tæller min årskarakter hvis jeg alligevel skal op i det? Foreksempel. Hvis jeg får 02 i matematik skriftligt, men skal op i det alligvel, tæller den 02'er for noget? Eller tæller den karakte... -
Differentialligninger og hvad????
ForumindlægHejsa, håber der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg er lidt blank. Jeg går på HTX og skal skrive SRP i matematik og fysik, i matematik har jeg valgt at skrive om differentialligninger, men i fysik er jeg fuldstændig blank. Er der nogen der har nogle emner i fysik, der kan gå ind under differe...
