Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17881 til 17900 af 321608
-
Ligesidet Figurtal?
ForumindlægHej derude! Min gruppe og jeg mangler hjælp. Vi skal aflevere en matematikrapport her på torsdag, vi har om figurtal. Men nu er vi gået lidt i stå, vi håber virkelig i gider at hjælpe os! Det ville betyde alverden! 1) Vi skal beskrive sammenhængen mellem de ligesiddet figurtal.... hvad e... -
J. F. Kennedy ''Ich bin ein Berliner'' på dansk
ForumindlægHej er der nogen der hved hvor jeg kan finde Kennedy's tale ''Ich bin ein Berliner'' oversat på dansk? Tak i forvejen:-D -
CASE ANALYSE - Hvordan?
ForumindlægHej :D Jeg skal lave en case analyse af en soldat som lider af PTSD. Men hvordan gør man helt præcist? Nogen som har link eller gode til hvordan man skal gøre ? Jeg mangler en beskrivelse af hvilke ting man skal huske at have med og struktur osv. punkt for punkt hvordan man laver en CASE ANALY... -
metafor?
Forumindlæger det her en metafor, og i givet fald, hvilken slags? "At æde sin tildelte død som man hele sin liv har været mæt af"? hjælp!:-) -
Problemer med analyse af "Rend mig i traditionerne"
ForumindlægHej..Jeg har nogle problemer med analysen i bogen Rend mig i traditionerne. Jeg håbede på at der var nogen herinde der kunne hjælpe mig?? -
Det modsatte af egoist?
ForumindlægHej, jeg funderede lige over hvad hedder det modsatte af at være egoist? Altså antonym eller hvad det nu hedder :) -
Kina - økonomi
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder og skal til at skrive SRP om kinas økonomi samt deres vækst. Jeg skal analysere hvad der føre til vækst. Hvilke modeller/metoder ville i bruge? -
Nødvendige betingelser
ForumindlægHej "I skal redegøre for begreberne ”nødvendige og tilstrækkelige betingelser” i forbindelse med matematiske beviser, gerne illustreret ved et eksempel (f.eks. firfarvning og/eller et simpelt eksempel fra ”den virkelige verden”). " -
Forskelle og ligheder.
Forumindlæghvilike fororskelle og ligheder er der mellem centrale begreber i kristendom; islam og buddhisme? :-) -
Hvorfor stemmer de ikke DF?
ForumindlægHvorfor er der så få højtuddannede, der stemmer DF? -
Vanitassymboler - dansk stil
Forumindlægvanitas = forgængelighedMen hvordan viser musikinstrumenter og paletter/skulpturer forgængelighed...?sys godt nok det er svært...Hvis I vil se billedet jeg arbejder ud fra er det her http://www.museum.cornell.edu/HFJ/permcoll/euro/img_du/bailly_l.jpgMvh M-ria -
Hjælp med oversættelse
ForumindlægEr der nogen, der vil oversætte to meget korte tekster fra dansk til engelsk. Jeg vil være meget meget taknemmelig. Har nemlig utrolig travlt med de andre afleveringer jeg skal lave og min rektor har sagt at jeg skal have afleveret alt til imorgen. Er der ikke en venlig person, der gerne vil? Mi... -
Første skoledag (gymnasiet)
ForumindlægHej alle samme. Om nogle få dage skal jeg endelig begynde i gymnasiet. Og jo tættere dagen kommer bliver jeg endnu mere nervøs. Jeg er nervøs over at møde de nye elever selvom jeg kender nogle fra min gamle skole, som skal begynde bare i andre klasser. Jeg skal starte på HTX. Jeg er VIRKELIG ne... -
Perspektivering til islam, kristendom og jødedom
ForumindlægHey. jeg tænkte på om nogle kunne komme med nogle sammenligninger til de forskkelige religion's ritualer.. Gerne en hel masse :) OG jeg har prøvet at lede forum og notater igennem her inde, men har desværrer ikke kunne finde noget. Men hvis de findes, så må i gerne smide et link.. På forh... -
nogle spørgsmål angående den græske gud Eros
Forumindlæghej jeg har nogle spørgsmål omkring eros den græske kærlighedsgud 1) hvem var hans far, der står forskellige ting på nettet som forvirrer mig, er det Ares eller Zeus 2) han bliver illustret på to måder i den græske og romerske... jeg har fundet ud af · I græsk kunst bliver Eros ... -
humor
ForumindlægHvad er humor, er der nogle bestemte ting som man VED definere humor? Jeg skal skrive om humoren i klods hans, og er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre .. Tak. -
Er studieportalen ikke for alle ?
ForumindlægJeg er meget ny i dette forum og forsøgte igår at hjælpe en anden studerende efter bedste overbevisning. Det gav en frygtelig debat i åbent forum, hvor jeg blev bedt om at holde mig væk herfra studieportalen og af en som kalder sig TYSKFØDT, nærmere Heine Truskat forsker 66 år. Så vidt jeg har ... -
Hjæææææææælp!!!
Forumindlæg1: hvad betyder valgperiodens længde for demokratiet? 2: hvornår bør man have valgret? 3: nævn fordele og ulemper ved henholdsvis repræsentativt demokrati og direkte demokrati -
Jehovas vidner
ForumindlægHvad synes I om dem? (Jeg er ikke medlem) -
Meiose-kromosomer
ForumindlægHVad vil det sige når dattercellen kun har det halve antal kromosomer. At cellen kun har 23 kromosomer blandet med både farens og morens. Eller hvad?
