Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 17941 til 17960 af 153957
  • niveau" Gymnasiet"

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg er lidt i tvivl om det med niveauene på gymnasiet. Kommer man op i alle C niveau fagene i 1.g og alle B niveau fagene i 2.g osv. eller hvordan? Skal snart på gymnasiet selv, så vil gerne vide det. Tak på forhånd:)
  • retstavning

    Forumindlæg
    I hvilke af de to følgende sæt er kommaet sat korrekt ifølge de grammatiske kommaregler: 1) Dvs., at manden er glad. 2) Dvs. at manden er glad. Spørgsmålet er, om der skal være komma efter "Dvs.".
  • Antal eksamener efter 2.g (ny ordning)

    Forumindlæg
    Jeg er snart færdig med 2.g og er helt vild efter at vide, om der nogen der mon ved, hvor mange eksamener man SKAL have haft efter 2.g? Har hørt både 2 og 3 eksamener?! M
  • Historie pensum

    Forumindlæg
    Hejsa Hvor mange historier sider skal være opgivet som eksamen, for selvstuderende på den nye reform? Jeg har hørt om omkring 1000 et eller andet... det lyder bare fuldstændigt sindsyg..
  • Sten

    Forumindlæg
    Rosettastenen blev opdaget i 1799 og var en vigtig nøgle til dechifreringen af de gamle ægyptiske sprog. Kender I andre redskaber, som har været væsentlige i denne proces udover Rosettastenen ?
  • Hvad er protest?

    Forumindlæg
    Skal skrive tysk stil om, bla: "Was ist protest"?? Nogen der kan hjælpe. Er på bar bund.
  • Irakkrigen og Bush

    Forumindlæg
    Hvor meget indflydelse havde Bush på pressen under Irakkrigen? og omvendt?
  • FSA 2007

    Forumindlæg
    Jeg skal i morgen op i engelsk, rette skriflig engelsk. Da jeg skal om i grammatik og lytte prøve ville jeg høre om nogle af jer lå inde med nogle sider man kunne øve sig på? Eller sider med basis engeslk altså det grundlægende indenfor engelsk!
  • gode råd?

    Forumindlæg
    Jeg ville hører om der er nogen af jer der kan komme med nogle gode råd til hvordan jeg kan blive bedrer til Dansk? Jeg har et andet etnisk baggrund, og syntes ikke selv at jeg er god til at tale og skrive.
  • utilfreds?

    Forumindlæg
    Nu er karaktererne givet. Hvis man virkelig er et takt uening. Ex 9- og mente ville få 10 Ville det nytte?! Hvis man virkelig har gjort sig det fortjent., Og er det muligt at ændre den?!?!
  • Skema for næste år

    Forumindlæg
    Hej, jeg ved godt det er lidt tidligt at spørge om, men hvornår får man at vide, hvilke lærere man skal have til næste år? (Det er en smule vigtigt, så jeg vil sætte pris på et svar.)
  • Kopiring fra pdf til et word-dokument

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har fundet en fysikrapport, med nogle gode formler og jeg vil gerne kopiere dem over i mit word-dokument, men det bliver bare til streger ?! - Gør jeg noget forkert, eller kan det bare ikke lade sig gøre?
  • Forkort en brøk

    Forumindlæg
    (x^2 + 2x) / (4x + 8) Det er en opgave uden hjælpemidler, løsningen er x/4 men jeg aner ikke hvordan man skal komme frem til det. På forhånd tak.
  • Mening om dansk stil 2007

    Forumindlæg
    Hey jeg går på 3. år hhx, og jeg vil gerne høre jeres mening om min danske stil, som jeg skrev om i sidste uge. Personligt synes jeg selv det er den bedste jeg har lavet, men vil gerne høre jeres mening, og hvad i vil give den. Det er opgave 3, et eventyr fra Karen Blixen som hedder "Konges...
  • regnerregler

    Forumindlæg
    når et matematik stykke står således: 4a +(2c - 3b) - 3a(4c + 2b) + 2a - (3c - 4b) skal man så gange 4a ind i den 1. parantes, 3a ind i den 2. parantes og 2a ind i den 3. parantes right?
  • Reducering

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med at reducere: 2(-x+2y)+3(x-2y)-(x+y)+(y-2x) I må meget gerne, vise hvordan i reduceret ligningen! Tusind tak :)
  • Omformulering

    Forumindlæg
    Hej Hvordan ville følgende lyde, hvis det skulle oversættes til lidt mere "nu-dansk"?: "Aftalelovens § 8: Har tilbudsgiveren erklæret, at han vil anse den anden parts tavshed for antagelse af tilbuddet, eller fremgår det i øvrigt af forholdet, at han ikke venter udtrykke...
  • mississippi burning

    Forumindlæg
    nogen der har set filmen, som vil fortælle hva den hanlder om .. ?
  • Hjælp.. det haster

    Forumindlæg
    Jeg er virkelig idiot til matematik.... jeg skal til mundtlig mat eksame imorgen jeg vil gerne høre om der er noget jeg kan gøre så jeg bare er sikker på at bestå....
  • For høje karakterer?

    Forumindlæg
    I disse dage får gymnasieeleverne deres års- og eksamenskarakterer. Nogle lærere har en tendens til at give for høje karakterer. Det er selvfølgelig et luksusproblem set fra elevens side, da vi egentlig bare håber på at få så høje karakterer som muligt. Men alligevel sidder jeg nogen gange tilba...

Søgninger relateret til biologi a skriftlig