Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1781 til 1800 af 181597
-
MDT eksamen
ForumindlægJeg har aldrig været til mundtlig eksamen i matematik. Det er så blevet trukket ud til os i år, og jeg vil gerne vide hvordan det foregår.. Skal man forklare hvorfor og hvordan en formel "virker"? Skal man løse en opgave for derefter at vise lærer og censor hvordan man har gjort og hvor... -
Matematik a - Supplering
ForumindlægEr det muligt at læse matematik a, som supplering i Aarhus området? Vil helst ikke bruge mere end 6 uger. Vh Thomas -
Bud på min stil, dansk skriftlig eksamen
ForumindlægJeg vil blive rigtig glad hvis nogle af jer herinde som har læst teksten vil lige læse min stil igennem og vurdere den til en karakter. Jeg har altid ligget på et 7 tal(fik også 7 til termins) så vil da lige høre om den er under et 7 tal denne gang. Har da lidt fornemmelsen af det nemlig. Efter j... -
Skriftlig dansk - eksamen 2009 - Nattedigt og Regnmaaleren
ForumindlægHeej, Jeg skal skrive en litterær artikel om regnmaalere af sarvig og nattedigt af Uffe Harder. Stiloplægget er fra skiftlig dansk eksamen sidste år 2009. Da dansk ikke lige er min stærke side, ville jeg høre om der var nogen der kunne give lidt inspiration til hvad digtene handler om, og hvad d... -
Mundtlig Matematik
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe mig! Jeg går i 8. klasse og skal op til en mundtlig matematik på Mandag, og jeg er ikke så selvsikker i faget matematik. Så jeg kunne godt tænke mig, at få nogle gode råd til hvad man kan gøre, for at præstere bedre. Og måske også hvilke emner jeg kunne fokusere på. ... -
Matematik på a niveau?
ForumindlægHej, går på KVUC enkeltfag og har lgie nu mat c. Hvis jeg gerne vil have matematik A senere som valgfag, kan jeg så godt springe direkte til det eller skal jeg have B først? PS: Hvis ja, gælder det så for alle fag? Tak -
eksamen 2008
ForumindlægHej studieportalen.. er der nogen som ved hvilke opgaver der var til skriftelig eksamen i engelsk niveau a i 2008? -
FYSIK A- EKSAMEN
ForumindlægHvordan forbereder I jer til eksamen? Hvad læser I? Læser I hele orbit-bøgerne? Eller? Jeg skal oppå tirsd. Og er lidt på bar bund :/ -
skriftligt fravær
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre, om der er nogle, der ved noget omkring, om det er muligt at gå et helt skoleår med én manglende aflevering uden at blive gjort opmærksom på dette af studievejleder eller skolen? Eller skal skolen gøre noget ved det, hvis man har manglende afleveringer, ligegyldigt hvor ... -
Notat om forbedring af integration (Samf A eksamen 2014)
ForumindlægJeg sidder lige nu med eksamensættet fra den skriftlige samfundsfagseksamen i 2014. I opgaven skal jeg skrive et notat, hvor jeg kommer med en strategi for, hvordan man kan forbedre integration mellem indvandrere og danskere - Jeg føler mig dog lidt lost, så hvis der er nogen af jer der har lidt ... -
Karakter for de skriftlige eksamener..
ForumindlægHvornår får man egentlig karakterne at se fra de skriftlige eksamener? -
Stx B niveau-eksamen
ForumindlægHvad syntes i op eksamensoplægget til skriftlig engelsk på B-niveau på stx? Prøven uden hjælpemidler var vel som forventet, og jeg fandt ikke de store overraskelser. De havde været så venlige kun at lave en fejl i hver fejlsætning, hvilket gjorde det betydeligt nemmere at rette end jeg før har o... -
Matematik prøve
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på A niveau, skal sikkert også have det i 2.g og 3.g.. SÅ mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 10 i dansk og 7 teknik, og de... -
Hjælp til skriftligt tysk!
ForumindlægHej! Jeg er egenlig god nok til at læse tyske tekster og oversætte dem, men når jeg selv skal skrive tysk, f.eks en stil eller lignende, så synes jeg at det bliver rigtig svært. Jeg har rigtigt svært ved at finde ud af den korrekte ordstilling, og hvordan jeg skal formulere mig så det lyder godt... -
Skal jeg tage eksamen om?
ForumindlægHej! Jeg gik til eksamen i mat A i dag, og jeg har på fornemmelsen, at det ikke gik særlig godt. Skide ærgeligt! Mit spørgsmål er, at hvis jeg i årskarakter har karakterene 4 og 7, men dumper eksamen, skal jeg så stadig til en ny prøveeksamen, eller består jeg uden at skulle op igen? -
SRP - matematik A + samfundsfag A
ForumindlægSå nærmer SRP sig, og jeg har efterhånden besluttet, at jeg vil skrive i matematik og samfundsfag. Jeg har kigget på en masse emner, men vil gerne have mere inspiration. Så fyr løs med jeres emner! Hvad skrev I selv om? Skriv også hvis har kombineret et af fagene med et andet fag. Hvordan var ... -
Hjælp! Dumpet matematik
ForumindlægHej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate... -
Samfundsfag A
ForumindlægHej alle. Jeg står overfor det valg, at jeg skal vælge, om jeg vil have samfundsfag opløftet til B-niveau i 3.g. Selve faget interesserer mig rigtig meget, men det er ikke sådan at jeg føler overlegenhed i timerne. Derudover er min nuværende lærer rigtig dygtig på hele linjen. På mit gymnasi... -
MATEMATIK B eksamen må man det her?
ForumindlægHar læst på en vejledning til eksamen i matematik (B-niveau), at det er tilladt at medbringe tidligere besvarelser i prøven m. hjælpemidler. Jeg har nemlig adgang til en pdf, hvor tidligere eksamensspørgsmål er blevet besvaret... Er det iorden, at jeg bruger den, således jeg kan se på løsnings... -
Sidste års eksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne hører om nogen af jer, har sidste års matematik B og A eksammens prøve? Kan I huske nogle af opgaverne? Hvis I har sætte må I meget gerne sende den :)
