Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17981 til 18000 af 25465
-
tandrem skift
Forumindlægnogle der kan give en god beskrivelse af hvordan tandremmen(bil) skal skiftes -
Snit på 7.1
ForumindlægHej alle sammen. Hvad kan man blive med et snit på 7.1? Jeg vil meget gerne ind på jura, men har næsten mistet alt håb om at komme ind, grundet mit lave snit. Jeg har søgt kvote 2 på samtlige universiteter, og håber på det bedste. Men hvad kunne være en alternativ uddannelse? Sandsynligheden fo... -
Metode spørgsmål
ForumindlægHej med jer! Jeg laver pt AT. Jeg har fundet et interview på BBC, som jeg gerne vil inddrage i mit arbejde, MEN - skal jeg arbejde med tv klippet somom det er dataindsamling, altså kvantitativ metode, eller skal jeg mere se det som et klip der skal analyseres (humaniora) og på den måde give m... -
Ku Klux Klan
ForumindlægHej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer -
jeg har brug for hjælp til et essay!!! har brug for hjælp.
Forumindlægvi har fået et essay for og jeg ved ikke 100% hvad det er. og jeg har rigtig meget brug for hjælp til hvordan man starter. -
Inflation
ForumindlægHej =) Et par spørgsmål: Hvem kan have fordel af høj inflation? Hvem kan det skade? Hvordan kan det være at prisen på varer som fx. Radio, TV er faldet? På forhånd tak :D -
Waka waka (porque esto es Africa)
ForumindlægHvad handler sangen om ? Llego el momento, caen las murallas va a comenzar la única justa de la batallas. No duele el golpe, no existe el miedo quítate el polvo, ponte de pie y vuelves al ruedo. Y la presión que sientes espera en ti, tu gente! Ahora vamos por todo y te acom... -
genitiv
ForumindlægHej. Jeg har følgende sætning, som jeg har oversat fra dansk: Labour riscs loosing the next election Hvor skal ' være? (altså genitiv) -
Enkelt spansk sætning
ForumindlægHej, er der nogle har har et bud på hvordan denne sætning kunne se ud på spansk Vi går videre i morgen, selvom det måtte regne - det er vendingen "selvom det måtte regne" jeg er lidt i tvivl om.. -
Perspektivering til det moderne gennembrud
ForumindlægHey derude! Det skal lige startes med at sige, at jeg har valgt at ligge den i Dansk Historieopgaven-mappen, da det er sådan en slags opgave jeg er igang med at skrive, MEN det er altså kun i faget dansk jeg skriver. Jeg har valgt at skrive om det moderne gennembrud, nærmere sagt; arbejdernes for... -
Narrative psykologi
ForumindlægEr det muligt at få en definition af den narrative psykologi? Umiddelbart synes den at være uoverskueligt bred. -
"By the way" betydningen?
ForumindlægHvad betyder overskriften på egentlig dansk helt præcist? På forhånd tak -
befolknings- og magtstruktur i Palæstina/Israel?
ForumindlægKan du fortælle mig hvordan det jødiske indvandring til Palæstina ændrede befolknings- og magtstruktur?. Plz skal aflevere snart. Hvad skal jeg skrive om?. Jeg forstår det ikke:-( . Jeg ved at jøderne fik mere jord og magten over landet Men hvordan? og hvad mere? -
Hvordan er undervisningsmiljøet på universitetet?
ForumindlægKunne godt tænke mig, at vide hvordan man bliver undervist på et universitet? Altså har man en klasse? Er man alene? Skal man selv stå til ansvar for at lære noget osv? På forhånd tak -
TEMA HASTER!!!
Forumindlæghvilke slags Tema er der altså ved godt hvad det er men skal holde fest og jeg ville gerne have at alle skal have kjole eller ligene på hvad kan man så kalde det for ?? kom også med andre temaer tak på forhånd (: -
Fejlsætninger
Forumindlæg<p class="MsoListParagraphCxSpFirst" style="text-align:justify;text-justify:inter-ideograph; text-indent:-18.0pt;mso-list:l0 level1 lfo1"><span lang="EN-US" style="font-size:16.0pt; line-height:115%;mso-fareast-font-family:Calibri;mso-fareast-theme-fon... -
AT: teorier fra fag??
ForumindlægJeg er igang med forberedelse til AT eksamen. Jeg har læst om struktureringen af eksamen, og under et af punkterne (Forklaring af, hvordan du har arbejdet) er jeg stødt på: "hvilke teorier fra de to fag, har du brugt?". Hvad menes der med teorier? Denne AT-eksamen tager udgangspunkt... -
Carbohydrater
Forumindlæghej alle sammen jeg har eksamen imorgen og skal svare på nogle sprøgsmål har prøvet og finde dem på nettet men kan ikke finde svaret på dem så ville lige spørge om nogen af jeg ved det. spørgsmålene: - redegør for hvorledes vi optager carbohydrater via vores fordøjelsessystem. - giv eks... -
rettelse -hjælp plz.
ForumindlægHej folkens. Jeg har oversættede et pr. sætninger hvilket jeg er usikker på om de er rigtig. Håber, at I kan hjælpe mig. på forhånd tak:) Johnny og hans legekammerat Boyd leger udmærket sammen. Det er tydeligt, at der ikke er nogen racefordomme hos Johnny. Men hans mors klodsede opførsel vi... -
Reaktioner & ordner
ForumindlægJeg har en reaktion, der ser ud på følgende måde: 5Br- + BrO3- + 6H+ --> 3Br2 + 3H2O og jeg skal finde ud af hvilken reaktionsorden det er. Hvordan gør jeg det? På forhånd tak! ;D Har fået at vide, at man kan bruge følgende ligning, men ved ikke, hvordan jeg kommer videre her fra. Hvis der er ...
