Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17981 til 18000 af 39386
-
PETER SEEBERG
ForumindlægHej folkens! :) Er der nogen af jer der har lavet en aflevering om Peter Seeberg? For kan kun finde opgaver om hans bøger her inde osv. Men hvis i har, kan i så ikke skrive hvad i ved om ham her inde? TUSIND TAK ;D -
stokastisk variabel
ForumindlægHej jeg mangler kun denne opgave før jeg er færdig med min sandsynlighedsregning og statistisk aflevering. Ville høre om der er nogen der kunne hjælpe mig med hvordan man bestemmer midddelværdien for X. Mvh Emma -
Kokain - virkning
ForumindlægNår man får et spørgsmål i sin aflevering om at redegøre for kokains virkning, når man skriver i biologi med et psukoligsk syn også, hvilke punkter vil man så nerve? Skal det forståes som, hvordan kokain påvirker hjernen? -
Hjælp til at rette opgave?
ForumindlægHej Jeg skal godt nok aflevere den her aflevering den 9/9-2011, men derfor kunne jeg godt tænke mig at få en "second opinion" på opgave, på forhånd tak;) - opgaven er vedhæftet efter opgavebesvarelsen -
Ethanol tilordning af signaler i 'H-NMR-spektret
ForumindlægHej, er så tæt på at blive færdig med min mundtlige aflevering, det eneste jeg mangler er at færdiggøre denne her tabel! Det er tilordningen jeg er i tvivl om. Ser det rigtigt ud? -
Differentialkvotient
ForumindlægHar en aflevering omhandlende Differentialkvotient. Så er en af opgaver så følgende: Bestem følgende grænseværdier: lim(3x-1) x-->2 Nogle som kan hjælpe mig her? Kan simpelthen ikke huske hvordan man gør det .. -
HJÆLP - Vektorfunktioner
ForumindlægHej SP Jeg afslutter 3g, lige her om lidt og det er sidste aflevering. Jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave. Jeg har svaret på spørgsmål 1, men har brug for hjælp til de resterende spørgsmål. Der er vedhæftede bilag. -
Samfundsøkonomiske modeller??
ForumindlægEr der nogle i ide om hvad de samfundsøkonomiske modeller indebærer? Jeg sidder med en SRP-aflevering, hvor jeg skal analysere virksomheden med brug af samfundsøkonomiske modeller, men har ingen anelse om hvad det er! -
Integrale opgave
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe med en opgave i min mat aflevering. Jeg har vedhæftet opgaven og ved, jeg skal tage integralet, men forstår ikke, hvordan jeg skal afgrænse området. Tak på forhånd. -
hvor mange procent udgør x udaf y?
Forumindlæghej. jeg har i en aflevering fundet et spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på, selvom det måske lyder let. spørgsmålet er: hvor mange procent udgør 97,9 m3 ud af 184 m3? Simone -
omtales hovedperson eller kun biperson som he/she/is i 3.person nutid?
Forumindlægomtales hovedperson eller kun biperson som he/she/is i 3.person nutid? jeg er kommet helt i tvivl og skal skrive en aflevering og vil ikke starte hvis jeg gør det forkert -
Bevægelsesanalyse af et boldkast
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en bevægeksesanalyse af et boldkast med et impulsskridt i begyndelsen. Har i nogle tips? Muligvis en gammel aflevering jeg kan få inspiration fra? Hvad kan jeg skrive? -
hjælp til tysk??
ForumindlægHej - jeg har en tysk aflevering, som meget snart skal være afleveret. Jeg vil meget gerne have den læst igennem, for at få rettet de slemme fejl. Det drejer sig ikke engang om 100 ord :-).. På forhånd tak. -
Parallelle komposanter
ForumindlægHej allesammen, Jeg har fået en aflevering sidder fast på en opgave, på det vedhæftede billede kan du se hvad man skal gøre, er der nogle som kan forklare hvordan jeg udregner dette på maple? Mange tak på forhånd. -
Hjælp til opgave om cracking
ForumindlægSkal til en aflevering svarer på spørgsmålende: Hvad sker der i en krakning? Og hvorfor er det nødvendigt? Opskriv et eksempel på et reaktionsskema. c) Hvad er en katalysators funktion? nogen som kan hjælpe? er ikke just stærk i kemi -
Potens af 10
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne have i hjælper mig med denne opgave, som jeg har vedhæftet, da jeg har forsøgt, men jeg har ikke forstået det endnu.. Jeg håber I vil hjælpe, da jeg kun mangler den til min aflevering i aften. :-) Tak på forhånd! -
SDS-gelelektroforese
ForumindlægHej alle sammen Jeg sidder og er i gang med en biotek. aflevering, og er stødt på et problem. Jeg skal forklare resulataterne af en SDS-gelelektroforese, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvad resultaterne viser. -
The Three D's - Ogden Nash
ForumindlægHej Nogen der kan fortælle mig hvad The Three D's af Ogden Nash handelr om??? Skal lave en aflevering om den til på tirsdag, og jeg fatter intet af den... -
Opgave
ForumindlægHej er nogle som er søde og rette min skriftlig aflevering der skal sættes kommaer please. :) tak på forhånd ps: inden kl 00:00 idag skriv hvis i kan ;) -
Hjælp med brydningsvinkel
ForumindlægHej! Sidder og laver aflevering og sidder nu fast med denne opgave. Håber i kan hjælpe :) En lysstråle sendes med indfaldsvinklen i = 38,2 grader fra luft ind i et stykke rudeglas. Beregn brydningsvinklen.
