Søgning på: historie eksamen. Resultater: 18001 til 18020 af 46276
-
Hjælp med eksamensangst :/
ForumindlægJeg har en kæmpe drøm om at komme ind på dyrlæge studiet. jeg er kommet ind på HF og jeg får rigtig gode karaktere i mine afleveringer som 10 Men når ordet eksamen dukker op bliver jeg så skide nervøs og rammer 02 eller 4 :( Har i nogle gode forslag til hvad man kan gøre ved eksamensangst ? ... -
Dansk, analysemodeller
ForumindlægHej med jer. Jeg skal til dansk mundtlig eksamen i morgen, faktisk er det min sidste og jeg får huen på. -Derfor vil jeg godt gøre det godt, og jeg vil høre om er en nogle der kan hjælpe mig med en analysemodel til novelle, digt, folkevise, avis, billede og reklame. Jeg har godt nok noget, men ma... -
FSA - Samfundsfag?
ForumindlægHej allesammen! Skal snart op til samfundsfags eksamen, og undrede mig bare over hvis der måske var nogle "samfundsmæssige" begreber, som ville være en god idé at kunne? Altså som fx. magtens tre-deling? - Ved godt at der også har været andre med det samme spørgsmål, men synes bare ikke... -
ECTS-point og deltagelse
ForumindlægHej alle! Jeg går lige pt. på første semester af mit studie og eksamensperioden nærmer sig med hastige skridt. Nå, men jeg har rigtig svært ved et bestemt fag (jeg er to måneder bagud fordi jeg fatter intet af det) og derfor har jeg problemer med at deltage aktivt (altså sige noget, har indtil v... -
Standpunktskarakter.
ForumindlægHej! Jeg fik 7 i mundligt dansk på mit karakterblad. Hvilket jeg er meget skuffet over, ved ikke helt hvad grunden/årsagen til karakteren er og ville nu tage fat i min lærer i morgen og få snakket det igennem med ham. Er også røget ned i flere af hans fag, hvad det kan skyldes er svært at sige, m... -
JOB FOR EN DAG MED BETALING - LEKTIEHJÆLP.
ForumindlægHej, Jeg er lærerstuderende og skal den 21. maj op i skriftlig matematik og har i den forbindelse brug for hjælp til forberedelsesmaterialet. Det jeg gerne vil have hjælp til er: 1. Læser forberedelsesmaterialet igennem og gennemgår det hele. Alt hvad jeg ikke forstår skal forklares. 2. Hvilke... -
hjælp - skal snart op i tysk.
Forumindlæger der nogen der kan fortælle mig, hvordan en tysk eksamen egentlig foregå`? det er noget med en oversæt. samt en kendt tekst. hvor lægges der vægt på det at perspektivere? tæller det meget? -
Tysk skriftlig.. FY FORN!
ForumindlægAndre som har fået en "god" karakter i tysk skriftlig eksamen eller årsprøve i år?Det kan man ikke ligefrem sige jeg fik, men med 05 kan man da måske blive fisker :\\.. -
Dansk mundtlig
Forumindlæghey derude.. nogen der har været til mundtlig studentereksamen i dansk , der ville give mig nogle gode råd.. fx til hvordan eksamen foregår, og hvad der skal lægges vægt på..osv -
Eksamenssæt matematik A(25 maj, 2012)
ForumindlægHej folkens, er der nogen der har eksamenssættet fra i dag(matematik A-niveau 25 maj 2012) Kunne tænke mig at prøve regne den da jeg skal op til eksamen her næste uge. -
Kan jeg nå det?
ForumindlægHej, Jeg skal til dansk mundtlig eksamene i morgen, men er ikk erigtig startet på det - har faktisk kun lavet synopsen. Og ville lige høre om det er muligt at blive færdig til i morgen formiddag? -
terminsprøve
ForumindlægHeej med jer allesammen . jeg skal op i terminsprøve i næste uge og vil virekelig gerne vide, hvordan det var eksamen i sommers . Ville også gerne hvordan det var i Bioglogi, geografi og Matematik . på forhånd tak :D -
Nogen der har været oppe..?
ForumindlægHej, er der nogen der har været op til AT-eksamen? Hvis ja, Hvordan foregik det? Diskutere man videre i synopsen på baggrund af det opstillede perspektiverende spørgsmål? Bliver der spurgt til hvad man ellers har lavet i AT forløbene? (ved perspektivering til studierapporten). -
hmm, AT-film??
ForumindlægHej På vores skole gik der rygter om at de ville vise eleverne en film hvor man kunne se hvordan en AT-eksamen foregår (eller skal foregå!) - er der nogen der har har hørt noget om det eller kender noget til det? Det kunne være meget nyttigt.. -
Sirenenvögel
ForumindlægHej, jeg har trukket en tysk tekst til eksamen der hedder "Sirenenvögel" af Winfried Bruckner. Det ville være super hvis der var nogle der havde nogle noter til denne tekst som i kunne sende til mig :) -
Figur
ForumindlægHej :) Er ikke så god til at se hvad der menes med figurer, er der nogle som kan hjælpe mig med at forklare denne figur http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-6-1.pdf under nr. 7. -
Hjælp med wordmat
ForumindlægEn pige jeg kender skal til eksamen i matematik i morgen. Hendes Wordmat virker ikke rigtigt. Det kan godt addere, men ikke addere. Hvad kan der være galt? Jeg har geninstalleret Wordmat. Word er fra Office365. -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægJeg skal redegøre for denne trigonometrisk funktion: f(x)=a•sin(bx+c)+k Hvad kaldes funktionen, og hvad kan man fortælle om den? Skal op til matematik A eksamen , haster. -
Stil - Ved Høje Sluse
ForumindlægHeej, jeg har en stil. Der står allerrede en tekst, men jeg skal så lave en fortsættelse af den. Her er teksten: I Højer, slusebyen i den sydvestjyske marsk, stod, netop i det øjeblik, da havet gennembrød digerne under stormfloden i 1976, hvorved mange hundrede får druknede, en ung sønderjyde kal... -
Hjælp til rettelser
ForumindlægHej. Jeg er lige begyndt på spansk, så er ikke så stræk i det endnu. Så hvis der er nogle som lige gider tjekke min oversættelse igennem, vil jeg blive rigtig glad :) Har oversat fra spansk til dansk. Carta al director Losjóvenes de hoy saben muchas cosas. Saben usar el Internet y saben escrib...
