Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18001 til 18020 af 141659
-
Sædelighedfejden
Forumindlæghei mmin problemformulering lyder sådan her 1) redegør i hovedtræk for de gældende kønsbestemte normer mv. i slutningen af 1800-tallet 2) forklar hvad sædlighedsfejden gik ud på og hvordan den kommer til udtryk i litteraturen 3)præciser, hvorvidt sædelighedsfejden fik en afslutning og diskute... -
TJEK LIGE DET HER UD
ForumindlægPerspektiver EU’s indflydelse på dansk politik i dag (Her ønskes en illustration af nogle af de politikker, som Danmark har indført ved lov som følge af medlemsskabet af EU, herunder også en beskrivelse af de danske EU forbehold samt en vurdering af omfanget af EU’s indflydelse) ... -
aktuelle koncentration
ForumindlægCu2+(aq) + 4NH3(aq) ⇔ Cu(NH3)42+ (aq) a) beregn den aktuelle koncentration af Cu2+ i en opløsning hvor [Cu(NH3)4 2+] = 0,00400 M og [NH3] = 0,500 M b) forklar ar det i en sådan opløsning gælder at [Cu(NH3)4 2+] = c (Cu2+) hjællllp -
VEJLENDENDE EKSEMPLER PÅ EKSAMENSOPGAVER I MATEMATIK
ForumindlægHej, nogen der har facit til VEJLENDENDE EKSEMPLER PÅ EKSAMENSOPGAVER I MATEMATIK eller link http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf Jeg vil nemlig gerne øve mig, men uden facit, så kan det godt blive svært :( -
Analysemodel
ForumindlægEr der nogen, der kender til engelske analysemodeller til hhv. noveller, digte og artikler? -
Hjælp
Forumindlæghjælp!!! jeg skal hav hjælp til emnet NYE BRANCHER I STATISTIKKEN! -
Hvor finder jeg dem? Hjælp!
ForumindlægHej, Kan huske, at jeg engang læste herinde, at de havde lagt vejledende løsninger ind til kap. 15 osv i virksomhedsøkonomi, men kan ikke finde dem. Nogen som ved, hvor de ligger? -
Værdimængden
ForumindlægBestem værdimængden for funktionen f(x)=3lnx-x, Dm(f)=)1;5). f´(x)=3/(x)-1 f´(x)=0 3/(x)-1=0, x=3 Men hvordan finde man værdimængden?? -
Mundligt dansk
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp jeg skal op i dansk mundligt i dokumentar film og jeg kan virkelig ikke finde en jeg synes der har nok kød i sig er der nogen der har været oppe i dokumentar film der kan hjælpe med en god dokumentar og en analysemodel til dokumentaren? -
Hjælp OSO
ForumindlægHej allesammen. jeg ville hører om det var muligt om nogle af jer kunne give mig et godt råd til min OSO problemstilling - den handler om indretning og stil. Hilsen Darlingen -
Vektor igen igen...
ForumindlægHej, Hvordan lægger man et punkt og en vektor sammen: vektor a = (-1,3) + punkt A (5,2)? Somebody? -
skabelon til synopse 9. klasse afgang. mundt.
Forumindlæghej, jeg sidder og skal lave en synopsis på en novelle, og jeg kunne virkelig godt bruge en skabelon på hvordan man opstiller en synopse :D -
En differentialligning
ForumindlægHej alle, Jeg har en differentialligning, der lyder således: \frac{{dy}}{{dt}} = y^2 - 6y + 8,75 Hvordan dælen løser jeg den? -
tredjegrads ligning
Forumindlægal min matematik viden er lige pludselig forsvundet... hvordan løser man 0,4x^2 + 4x^3 = 10^-7,9 -
produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget
Forumindlæg1. hvordan er drivhuseffekten og er det et nyt fænomen 2. hvordan bidrager landbruget til drivhuseffekten 3. hvad kan mennesker gøre for at mindske drivhuseffekten -
INTEGRAL?
ForumindlægF(x) til f(x)= 2x-4/x^2 der opfylder F`(2)=9... Hmm er der nogn derude der har en anelse om hvad jeg skal?. Ville være dybt taknemmelig hvis nign lii ville hjælpe -
Tidsforlængelse
ForumindlægHEj, er der nogen der har et link eller noget materiale til udledelse og forklaring af tidsforlængelsen? -
Ville det påvirke vores historiske ståsted, hvis vi havde stemt ja? (Maastricht-traktaten)
ForumindlægHjælp? Ville det påvirke vores historiske ståsted, hvis vi havde stemt ja? (Maastricht-traktaten) -
pH-værdi - Teori - Syre og baser
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en rapport om pH og syre og baser ! Men nu ved jeg slet ikk hva jeg skal skrive under teori ? Håber der er nogle som kan hjælpe mig ! -
Færgefart
Forumindlæg10 knob = 228 minutter. ved at 1knob = 1 sømil/time= 1,852 km/time skal sejle en strækning på 38 sømil hvad er 15knob i minutter???
