Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18021 til 18040 af 52201
-
Hjælp til en rest af afl.
ForumindlægJeg mangler at rette denne sidste del til i min engelske stil. Har simpelthen set mig blind. Vil gerne om fejlene kun kan blive markeret så jeg selv kan finde og rette. Opgaven går ud på at skrive et offentligt brev til en avis. brevet skal indeholde grunde til ikke at have fyreværkeri i byen. D... -
HASTER! Rettelse af abstract
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere min SR-opgave om 3 timer, og jeg føler at mit abstract virkelig har brug for lidt "finpudsning". Det kunne virkelig være super hvis en lige kan hjælpe.. Det 13 linjer. The paper explores the different kinds of mathematical growths (respectively linear growth, exp... -
Rettelse - please hjælp!
ForumindlægVil nogle lige tjekke om de her sætninger er rigtige? Kan ikke sætte kommaer på engelsk, så hvis nogle også er gode til det, vil det være en kæmpe hjælp. Sætning 14 er skrevet op som den står i bogen, og den kan jeg virkelig ikke gennemskue hvordan skal løses. 9) I have to make sure that this u... -
Dansk og de nabosprog
ForumindlægHello everybody ! First I apologize to write in english, but I'm not confident enough in danish to ask my question in this language :/ I'm currently writing my master thesis (in French) and a part of my work is about the mutual comprehension of the 3 scandinavian languages. I've alr... -
Karakter og point
ForumindlægHej jeg sad og tænkte på hvor grænsen går for hvilke karakterer man får ved skriftlig eksamen A-niveau. Der er 25 spørgsmål som giver 10 point hver. Hvor mange forkerte må man få, for at man havner på et 10-tal? Anyone? -
Har jeg dumpet?
ForumindlægHej! Jeg vil bare lige spørge om jeg har dumpet, hvis jeg har fået 02 i skriftlig engelsk b, og 00 i mundtlig (årskarakter), og samtidige fik jeg så 02 i engelsk mundtlig eksamen. har jeg så dumpet i engelsk? -
En der vil rette min opgave?
ForumindlægDet ville være rigtig dejligt hvis der en der ville bruge 10 min. på at rette min opgave.. den er kun på 650 ord.. Obesity has become a huge issue in the western world. Not only in the U.S. but all over the world. People eat more fast food and become more inactive. We need to get moving, and why... -
Fysik eksamen..hjælp!
ForumindlægJeg skal snart til fysik eksamen,og ville høre om der var nogen derude, som havde nogle noter til følgende emner, som jeg må få: Metaller - Magnetisme - Elektromagnetisme - Radioaktivitet - atom - og kernefysik - Transformation - Induktion/vekselspænding - Syre - Base & salte... Der må meget ... -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg har et problem som efterhånden er ved at drive mig til vandvid! I starten af året fik jeg lo*** karaktere alt fra -3 til 02! Så har jeg i løbet af 8 måneder læset røven ud for at være ærlig og det har da såmen givet pote, enda i form af to søde 12 taller på karakterbladet, men af en aller and... -
Vejledende informationer om valgfag på universitetet?
ForumindlægHej. Jeg er interesseret i de mulige valgfag henvendt mod studerende på matematik-økonomi. Bachelorens side er http://studier.ku.dk/bachelor/matematik-oekonomi/undervisning-og-opbygning/ men jeg kan ikke umiddelbart finde en side, hvor jeg kan se listen af de valgfag som man, jvf. ovenstående... -
SRP emner - Mat A og Dansk A
ForumindlægHej alle sammen, Vi sidder netop og skal til at vælge fag til vores SRP (stx). Jeg har linjen Mat A, Kemi B og fysik B (Dansk A, Historie A og Fransk B). Dog afsluttede jeg kemi og fysik sidste år, og ærligt talt er jeg ikke i humør til at tage det op igen - Har bare fået for meget af de store na... -
En lille opgave
ForumindlægHej.Jeg sidder og laver nogle opgaver for at blive klar til skriftelig eksamen i morgen. Jeg er kommet til en som jeg ikke kan få løst. Opgaven lyder som følgende:Løs ligningen følgende ligningh(x)=0,1*t-0,5 , t tilhører [0;4pi]Mit spørgsmål er, hvordan løser jeg denne ligning. Har selv prøvet,... -
HJÆLP! indtegn kræfter ??
ForumindlægGodaften . :) Jeg skal til eksamen imorgen i skriftlig fysik på stx A-niveau - og har kigget i de seneste års eksamenssæt og der er næsten altid en opgave med kræfter .. men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indtegne dem og hvilke kræfter der skal indtegnes .. hmm :/ nogen de... -
Løs ligningen
Forumindlæg1/2 (x-4) + 1/4 (20-x) = 0 Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre her? er der nogle der kan hjælpe... Har altid haft svært ved at se hvad jeg skal gøre når jeg skal løse ligninger, er der noget bestemt jeg kan læse op på eller gøre for jeg kan lære det til min skriftlige eksamen om 1 måned? på forhån... -
Forkert opgavenummer ved skriflig dansk
ForumindlægHej Jeg har lige fundet ud af, at jeg til skriftlig dansk er kom til ved en tastefejl, at skrive det forkerte opgavenummer (altså skrev opgave 2, men jeg har besvaret opgave 1). Er der nogen herinde, som har gjort den sammen dumhed som mig, og hvad havde det i koncekvenser? SK -
genvejstaster i word
Forumindlæghej..er der ikk nogle der kan liste en masse genvejstaster til word?? -
Skal man op i et C-niveaus fag?
ForumindlægJeg har billedkunst og samfundsfag på c-niveau, men har så valgt at opgradere mit samfundsfag til b-niveau. Skal jeg så op i billedkunst eller er der chance for, at jeg måske slet ikke skal op i noget? :) -
terminsprøve engelsk (dumpe)
ForumindlægHej jeg skal snart op i engelsk fsa 2011 for 9 kl :(. Desværre hører engelsk til min dumpefag. Nogen der har været op i det samme, der kan give mig et tip i hvad skal jeg op i? nogen der kan give mig råd til hvad jeg kan gøre, for at få bedre karaktere? send mig evt links :)? håber på at h... -
TI Interactive Guide
ForumindlægJeg går i 2g på STX og har problemer med eksamen, da jeg ikke er så skarp i TI Interactive. Det er et fedt program, men jeg kan ikke bruge halvdelen af dens funktioner. Hvis nogen har eller ved hvor der er en guide ville det være en stor hjælp- Helst på Dansk self. //Aske -
Hg-test
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har fået brevet om at i starten af året på hg skal man til noget test i dansk(skrevtlig) og engelsk( skrevtlig+mundtlig) på 60 minutter..Ved nogen af jer hvad testen går ud på? tak på forhånd
