Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 18021 til 18040 af 102572
-
EKSAMEN HJÆLP !!!
ForumindlægHej HJÆLP !!! Jeg går på 2 HF, og skal til Eksamen om lidt !! Jeg har meget svært ved fagene Dansk Skriftligt/ mundligt og matematik skriftligt / mundligt Hvad vil der ske hvis jeg ikke går op i det to fag, og tag dem næste år på VUC. Dvs. at jeg går op i alle andre fag, med undtagel... -
Kan man blive student hvis..
ForumindlægHej studieportalen, jeg har et spørgsmål jeg går og er lidt bekymret for. Jeg skal til mine afsluttende eksamner her til sommer, og som de fleste elever har jeg et fag jeg ikke lige er den bedste i. Hvis jeg nu går hen og skal op i mundtlig og skriftlig matematik og jeg får 02 skriftlig og 00 mun... -
Hvordan gik jeres terminsprøver?
ForumindlægHvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i? -
Tysk Konjuktiv beder om rettelse
ForumindlægTysk KonjuktivØvelse 1.Eksempel :Hvis vi var rige, var det ikke noget problem.1. Wenn wir reich wären, wäre es kein Problem2. 2. Wären wir reich, wäre es kein Problem. (Grundbog 604.2 –GTG 434.2)Reglen de hentyder til som gør at nogle sætninger kan skrives på to måder lyder så ledes (fra Gyldenda... -
Engelske på A
ForumindlægHejsa allesammen, jeg spørger nu bare lige af ren interesse, hvor mange af jer , som har engelsk på A ? Jeg står tit og kunne godt have brug for en del hjælp til mit engelske skriftsprog, men har været meget itvivl, om hvorvidt nogen herinde har på A. (Det skal være A, da jeg er igang med en eng... -
"Matematiske tegn"
ForumindlægHey Jeg ville høre, om der ngn der ved hvordan man laver de forskellige "matematiske tegn" på computeren. Altså hvordan man f.eks skriver kvadrat rod på computeren? Sætter ngt i anden? osv Håber at der er ngn der kan hjælpe mig. Vil nemlig gerne skrive mit mat projekt ind på compute... -
dumper i årsprøve
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper i årsprøve altså i ens snit under 2.0 ? MEN man har snit på 7,7 i standpunktskarakter ? og går i 1.g? Får man love til at går videre i 2.g ? -
HHX
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 15 år som går i 9 klasse. Jeg skal på efterskole efter sommerferien og jeg vil bare høre om mit snit i 10 klasse, gælder hvis jeg skal søge ind på HHX? Mit snit ligger nuværende på 4,5 og det ved jeg godt at jeg skal ændre og det har jeg også tænkt mig. Hilsen den fortvi... -
Karakterer i gymnasiet
ForumindlægHey. Jeg fandt lige denne artikel på nettet. ( http://www.sdu.dk/nyheder/Opslag.php?id=1301 ) - kunne godt tænke mig at høre fra folk hvad de mener - foregår det iflg. jer sådan på jeres gymnasier?/ Andreas -
Gymnasie
ForumindlægHej Allsammen Jeg er en elev der går i niende klasse. I dag har jeg været til skolehjemsamtaler hvor jeg fik at vide at jeg klarede mig godt i alle fag undtagen matematik. I matematik fik jeg følgende årskarakter Færdighed:02 Problemregning:02 og Mundtlig matematik:4. Min matematik lærer ... -
Regneregler?
ForumindlægHvad er a*(b-c)? -
Redegør for cirklens tangent
ForumindlægRedegør for, at linjen l er tangent til cirklen C:C:(x-3)² + (y-0)² = 4l: y = (3/4)x + 1/4Hvorledes skal denne opgave gribes an? -
Emner i 3. g? Hjemmeside?
ForumindlægEr der ikke sådan en hjemmeside, hvor man kan se hvilke emner man som regel skal igennem i 3. g (STX)? For mit vedkommende i følgende fag: Dansk (A), Engelsk (B), Fysik (A), Historie (A), Matematik (A), Religion (C) og Samfundsfag (B). Jeg vil blive meget glad hvis I kunne linke til den hjemmes... -
En uge
ForumindlægSå er der omtrent en uge til, at vi 9.klasser får at vide, hvilke af udtrækningsfagene vi kommer op i. Har du nogle favoritter fra hver af de to puljer? Og nogle du bare helst vil undgå? 1. pulje : - geografi - Biologi 2. pulje: mdt. tysk skr. engelsk historie samfundsfag Kristendom For mit vedk... -
International politik
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med en klar defination på international politiks hovedtendenser: Idealisme og realisme -
Religion - hjælp!
ForumindlægHej, studi Har bare et spørgsmål ang. religion, som jeg håber i kan hjælpe mig med: 1. Hvad er en lignelse helt konktret? 2. Hvilken genre har en tekst fra koranen? Er det bare vers? -
Engelsk stil
ForumindlægHej.Er det ikke nogen, som er rigtig søde at rette min engelske stil igennem.It was inevitable not to be fascinated and impressed of Florence. Florence was very much the epicentre of the Italian Renaissance and remains one of the world's top attractions for lovers of art. Florence is one of ... -
Eksamen - billedanalyse
ForumindlægHejj. Jeg skal i denne uge op til billedkunst eksamen på c niveau. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg skal gør rede for et billed, hvis det nu var jeg trak et maleri. Om perioden årstal farver osv. På forhånd tak. -
Eksamenskarakter
ForumindlægHej. Jeg ved at når man får årskarskter i et A-fag så vægtes det med 1 for mundtlig og 1 for skriftlig. Men hvad nu hvis man KUN skal til eksamen i mundtlig, vægtes karakteren så igen med 1 eller er det 2 denne gang, fordi man ikke har været oppe i skriftlig og kun mundtlig. Kh. -
Hvor meget kan man nå?
ForumindlægHejsa!Måske er der blevet svaret på det her før, men har søgt lidt rundt og har ikke fundet det!Jeg skal op i matematik på tirsdag og har lidt problemer med at finde ud af hvor meget man kan nå på de 25-30 minutter man har inde til eksamen.Jeg tror det tager længere tid derinde, end når man sidde...
