Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 18041 til 18060 af 135334
-
Hjælp til kemi C eksamen? D:
ForumindlægHej, skal snart op i kemi C, er ret dårlig og sådan, men ville lige høre - har hørt man skal trække nogle spørgsmål og at man skal snakke om et af de forsøg vi har lavet indtil videre. Lyder ret løst imo. Nogen der kan give nogle eksempler på hvordan en eksamen kunne foregå? Er lidt lost mht.... -
hvad skal man til eksamen i samfundsfag C
ForumindlægJeg har en del fravær pga min graviditet. Og specielt her til sidst. Men jeg vil nu til eksamen alligevel. Men jeg er kommet meget i tvivl om hvad man skal. Kan det passe man kun har 25 min forberedelse? Hvad skal man så med den tekst man får? får man nogle spørgsmål? Eller skal man bare fortæle ... -
Dansk AT-eksamen
ForumindlægHej søde mennesker Jeg sidder og kæmper en krig med at finde ud af, hvilken humanistisk metode jeg skal anvende i min Dansk/historie AT-eksamen. Jeg har om ligestilling i Danmark og har derfor valgt at analyser en Billedereklame. Hvilken metode tror i/ved i der anvendes? Jeg håber i... -
mundtlig eksamen dansk
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal op i mundtlig dansk (stx) på fredag, og ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd? Hvordan foregår det, hvad skal jeg forberede mig på/til, hvordan gik det for jer osv. Jeg er rimelig nervøs for den eksamen eftersom jeg har hørt at den skulle være en af de ... -
Halvvejs gennem 2g, drop og erstat MAT B?
ForumindlægHej, jeg er halvvejs gennem 2g og guderne må vide hvorfor jeg i slutningen af 1g valgte matematik på B. Jeg er ikke god til det og hader faget. Og så regner jeg stærkt med, at mit fremtidige job ikke omhandler matematik i en højere grad. Mit spørgsmål er, kan jeg erstatte og droppe matematik på ... -
Matematik c eksamen.
ForumindlægJeg skal måske til matematik c eksamen her til næste år, jeg går i 1 g. Jeg er vildt dårlig til matematik. I 8 og 9 klasse var jeg på et matematik hold der havde det på niveau c. Vi kunne ingenting, vi havde problemer bare det var brøkregning. Nu er jeg startet i 1. g, og matematik re dødens pøl... -
Omskriv ligning til formen (ax+b)^2
ForumindlægJeg har fået en opgave, der lyder: Omskriv 4x^2 - 12x+9 til formen (ax+b)^2 Jeg har brug for en god ide? Jeg kan se, at ligningen er et tredjegradspolymonie, men jeg sidder lidt fast :( -
Betem projektion af vektor a på vektor b
ForumindlægJeg skal bestemme projektionen af vektor a=(6/-11) på vektor b=(5t/7t) for t ≠0 Jeg kan godt finde ud af at projektere, men ved bare ikke hvad jeg skal gøre, når t er med? -
Nogen der vil rette min korte engelske "stil"?
ForumindlægJeg vil sætte stor pris på hjælpen!! Det er en kort engelsk stil...Please hjælp, jeg er sikker på, at det ikke tager lang tid :D Jeg sender min e-mail, hvis du gerne vil rette den. Mange tak -
Mærkeligt eksamens spørgsmål
ForumindlægSidder og forbereder mig til mundtlig afsætnings eksamen, og kigger på nogle spørgsmål fra sidste år. Et af spørgsmålenese af spørgsmålene lyder som følgende: Dyrberg/Kern har outsourcet produktion og logistik til Kina. Ud fra dette, samt artiklerne, bedes du redegøre for virksomhedens internatio... -
Tekster/billeder til eksamen
Forumindlægjeg mangler en tekst/billede til min dansk eksamen. Jeg har trukket emnet"Det moderne gennembrud"(tekster/billeder fra 1870-1890). Alle de tekster jeg har læst, synes jeg ikke har haft særlig meget indhold dansk fagligt, eller også har de været for sværer. håber i kan hjælpe mig. -
Eksamen i mundtlig samfundsfag?
ForumindlægHej alle sammen! Vi har så fået udtrukket samfundsfag mundtlig til eksamen (9.klasse). Så jeg vil egentlig bare spørge dem der har prøvet og være oppe i det, om de følte det var svært? Hvordan klarede I jer?? - Hvordan er det egentlig der foregår? For sjovt nok har vi ikke fået det af vide af vor... -
Syntese af acetylsalicylsyre - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål til eksamen, der omhandler en syntese af acetylsalicylsyre som vi har foretaget. Det er dannet af salicylsyre og eddikesyreanhydrid. Vi får et ret lavt udbytteprocent, og det er blevet nævnt at vi har at gøre med et ligevægtssystem, da der er tale om dannelse af en est... -
Mundtlig eksamen : variansformel
ForumindlægHej Jeg skal snart til mundtlig eksamen og har til emnet "Beskrivende statistik" fået spørgsmålet: Forklar hvordan man anvender følgende formel til bestemmelse af variansen: Var(X)=EX^2-(EX)^2 Hvad er forskellen på EX og gennemsnittet, og hvordan finder jeg EX? Hober nogle kan ... -
Fysik C - Eksamens spørgsmål
ForumindlægHej :) Jeg har 24 timers eksamen, på c niveau i fysik. Jeg har trukket et spørgsmål som lyder: "Energi og energiformer. Med hovedvægt på energiomsætning. Samtalen vil tage udgangspunkt i min indledning og i de fysiske størrelser vi knytter til emnet." Nogle som kan hjælpe med specielt ... -
Karakterer til eksamen - hurtig hjælp (mediefag)
ForumindlægHej. Skal op i mediefagseksamen her om lidt, og forstår ikke helt, hvordan karaktererne forløber. Det er sådan, at jeg skal op med min gruppe og forsvare vores produktion og derefter en individuel eksamen kun med mig. Vil det sige, at jeg får 3 karakterer - fordi jeg både bedømmes for produktio... -
hjælp til eksamen om 2 timer
Forumindlæghejlige et sidste spørgsmål inden jeg skal op i mundtligt matematik om to timerhvorfor har linje i 3 dimensioner kun en parameterfremstilling og ikke en ligning?i 2 dimensioner har en linje jo både en parameterfremstilling og en ligning -
9. klasses eksamen
ForumindlægHvilke fag er det man i 9. klasse præcis skal op i? Hvilke fag er det man kan udtrække? -
Eksamen imorgen - uden hjælpemidler
ForumindlægHejsa :) I delprøven uden hjælpemidler til os på A-niveau forventes der bl.a. at vi skal kunne aflæse væksthastighed grafisk. Men hvordan gør man egentlig det? -
Varighed af AT-eksamen
ForumindlægHej. Nogle der ved hvor langt tid ens AT-oplæg må vare? Altså elevens fremlæggelse, hvor læren ikke afbryder? Er et kvarter for meget? På forhånd tak!
