Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18041 til 18060 af 170164
-
Eksamner for 1. og 2.g
ForumindlægJeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor folk kan fortælle hvad de skal til eksamen i? Det er nu meget sjovt at se.Jeg skal op i engelsk, og så årsprøve i historie og dansk, og er matematisk 2.g'er.Hvad med jer andre? -
De Matematiske Lege
Forumindlæg|-| 3 _| ! Til dem af jer, der ikke synes at sommervejret er værd at bevæge sig ud i - og samtidig ikke har andet at lave - kan jeg da lige poste nogle simple opgaver. De skulle alle gerne kunne løses med kendskab fra matematik A i gymnasiet. Universitetsstuderende eller andre må gerne deltage, ... -
Potensregression
ForumindlægHejsa, er kommet i et lille problem med potensregression. Opgaven lyder. I plantager bliver rødgraner plantet meget tæt. I et hæfte om skovdyrkning anbefales det at foretage udtynding, efterhånden som træerne bliver højere. I nedstående tabel ses sammenhængen mellem træhøjden i meter og den anb... -
Årskarakterer og eksamenskarakterer i gymnasiet?
ForumindlægHej jeg har lige nogle spørgsmål ang års- og eksamenskaraktere i gymnasiet (jeg går på HHX). Bliver årskarakterene for de fag man ikke kommer op til eksamen, overført til eksamensbeviset? Og hvis jeg nu i årskarakter får 4 i matematik, men 10 til matematik eksamen, hvad vil er så stå på mit eks... -
Matematik B
ForumindlægHej Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal op i Matematik B her til sommer eller ej. Jeg har hævet det til A her for en måned siden som den eneste i min klasse:/ Håber I kan hjælpe -
Fransk karakter!?
ForumindlægHej. Ville lige spørge om, hvad i fik i jeres fransk eksamen. Er nysgerig. =D -
Ved ikke hvad jeg skal vælge, please hjælp mig
ForumindlægJeg er næsten lige startet på stx, og jeg har valgt IB (hvilket er en international linje) hvor alt forgår på engelsk.. Problemet er bare det, at eksamen på IB er kun skrevne eksamner, det er så ikke et problem.. Problemet er at det forgår i hånden, man må ikke have nogen form for hjælpe midler... -
spændigsrækken haster
Forumindlæghej jeg jeg skal fortælle om spædingsrækken, har skrevet håber i vil tjek, om det er rigtig. og om hvad jeg mangler? spædingsrækken K Na Mg Al Zn Fe Pb H2 CU Hg Ag AU Pt a. dem til hørje er svage, derfor kan de ikke oxideres med venstre side, altså metalerne b. dem til v... -
Redegørelse for engelsk outline
ForumindlægHej Jeg skal til engelsk afgangsprøve på mandag. Det her er min redegørelse til min outline, det ville være rigtig fedt hvis der var nogen herinde som gad give kritik på indholdet, og evt. rette nogle gramatiske fejl. På forhånd tak JC Why did I choose this topic? The reas... -
Projektopgave om den 2. Verdenskrig
ForumindlægJeg går i ottende klasse, og om et år skal jeg altså til FSA. Jeg har allerede på nuværende tidspunkt gjort mig nogle tanker angående den projektopgave som skal "laves", og jeg har allerede på nuværende tidspunkt fundet det emne jeg vil arbejde med: "Den 2. Verdenskrig". Baggr... -
Karaktergennemsnit STX
ForumindlægHej folkens (: Jeg går i 3. g på STX og forsøger lige at finde mit karakter gennemsnit.. Ved godt der er forskellig vægt osv, det eneste jeg ikke lige har helt styr på er de fag man ikke trækker som eksamens fag. Hvis jeg nu har fået 7 i NG (årskarakter) og 10 til eksamen, er jeg godt klar o... -
Student-spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg havde lige et spørgsmål : når man er gået op til den sidste eksamen i 3.g og man nu dumper til eksamen og lad os sige man os har dumpet i et par andre eksamner og man så får et gennemsnit under 2 tilsammen, kan så ike' blive sudent ... Er det kun eksamens karakter der ... -
Hjælp til makro og mikro
ForumindlægHej :) jeg har utrolig meget brug for lektiehjælp eller gode noter til makro og mikro. evt. gamle eksamens opgaver tages imod. På forhånd tak -
Bestem f’(x) og undersøg, om y=4x+1 er en ligning for en tangent til grafen for f
ForumindlægMatematik B - 23 maj 2017: jeg sidder fast med denne opgave, og uanset hvordan jeg tænker, kommer jeg ikke videre... En funktion f er bestemt ved: f(x)=ln(x)+3x+2, x>0 Bestem f’(x), og undersøg om y=4x+1 er en ligning for en tangent til grafen for f? Jeg har differentieret den til: f’(x)=... -
årlige salg af enfamiliehuse
ForumindlægHejsa, sidder med en matematikopgave nogle der kan hjælpe? Det årlige salg af enfamliiehuse i region hovedstad kan i en model beskrives ved sammenhæn. S(x)=840*x+6400 hvor s(x) er det årlige altal solgte huse og x er tiden(målt i antal år efter 2010) b) bestem altal solgte enfamilieshuse i... -
AL § 11, stk. 1-3
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål vedr. AL § 11, stk. 2 og 3s bestemmelser: Stk 2 - Den længstlevende ægtefælle kan endvidere af boet udtage så meget, at værdien heraf sammenlagt med den længstlevendes bos- og arvelod samt fuldstændige særeje udgør indtil 600.000 kr. Stk. 3 - I bereg... -
toppunkt?
Forumindlægskal man kunne bestemme toppunkt i en parabel på mat a niv. skriftlig eksamen uden hjælpemidler ? -
biotek
ForumindlægNogen der har en besvarelse af opgave 3 fra bioteknologi a eksamen 2010? -
Matematikbutikkens besvarelse...
ForumindlægHar købt nogle færdigregnede besvarelser på www.matematikbutikken.dk og har forsøgt at regne dem selv. Dog er jeg gået lidt i stå ved flg. enkle reduktion: (a-b)^2 -2b(b-a)Som matematikbutikkens besvarelser laver om til: a^2-b^2-2ab-2b^2+2abHvor jeg vil have det til: a^2+b^2-2ab-2b^2+2ab For jeg ... -
LENIN og Sovjetunionen
ForumindlægGodaften:)Jeg ved at der er mange herinde der er meget politisk og historisk bevidste, så hvis lige der er 1 eller 2 der har lyst og tid til at kigge dette igennem, så vil jeg være suuuuuper GLAD:) Sovjetunionen efter revolutionenLenin om Sovjetmagtens nærmeste opgaver:1) Lenin vurderer Sovjetuni...
