Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18061 til 18080 af 52201
-
Engelsk opgave
ForumindlægHej kan nogle læse min opgave i gennem, og kommentere det, hvis der grammatik fejl. -
Søger hjælpelærer
ForumindlægJeg går på STX-kursus på VUC og søger desperat matematik hjælp. Jeg mangler at forstå næsten alt det grundlæggende og er villig til at betale en fornuftig pris alt afhængig af hvad DU kan ;D Jeg fik 00 i sidste årsprøve, og den fiasko skulle ikke gerne gentage sig til sommerens eksamen. Håber at ... -
HJÆLP TIL VALG AF AT EMNE
ForumindlægJeg er helt på bar bund i at vælge et emne i AT og håber på at kunne få lidt hjælp. Jeg ville gerne skrive i fagene: Matematik(A)/oltidskunskab(C)/religion(C)/historie(A)/dansk(A)/engelsk(B)/kemi(B) men jeg synes det er svært at få dem koblet sammen under et godt og spændene emne. håber i har ly... -
Ang økonomi studiet
ForumindlægJeg overvejer at starte på økonomi studiet, jeg har 3 spørgsmål til det hvis nogle kunne svarer kunne det være dejligt. 1) jeg er 24 når jeg starter til sommer vil dette hæmme mig ? os når jeg er færdig ang job når jeg er 29 år, og hvad er alder gennemsnitet tror i ? 2) Hvor svært er det matemati... -
SRP - Historie A
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har valgt at skrive i matematik og historie, men jeg har dog aldrig skrevet en historie opgave før, eftersom jeg valgte at skrive i dansk til dansk/historie- opgaven. Jeg har af den grund et relativt dårligt udgangspunkt for min SRP opgave. Derfor ville jeg høre, om der... -
Medialogi
ForumindlægHejsa Jeg overvejer at søge ind på medialogi om et par år. Det lyder som en meget spændende uddannelse, som beskæftiger sig med mine interesser. Men uddannelsen katagoriseres som en naturvidenskabelig uddannelse. Her bliver jeg nervøs, for jeg vil mere end gerne undgå deciderede fag som matemat... -
SRP-emner i fagkombien mat og fys - nogle forslag?
ForumindlægHej! Vi har nu på min skole under en uge til at vælge 2. fag til SRP og umiddelbart efter kommer valg af område. Og jeg er lost mht emne! Har valgt matematik som 1. fag og vil gerne have fysik som 2. Jeg tør bare ikke skrive det på, før jeg har en lille ide om emne. Vil gerne have et emne jeg ka... -
Engelsk stil ! hjælp til rettelse! :D
ForumindlægJeg har skrevet en stil. Jeg skulle skive et brev til "lizzie" om mine interesser.. Dette er hermed gjort.. Men jeg er forfærdelig dårlig til engelsk. så håbede lidt på om ikke der var nogen som er gode til engelsk , og som er så fantastie at de vil rette den for mig! :) Den er kun 1 s... -
Notater løs papir eller blokke ?
ForumindlægHej jeg er lige begyndt på gymnasiet og har virkeligt svært ved at vælge hvordan jeg skal opbevare mine notater, så jeg tænkte om der ikke er nogle der har været på gymnasiet længere tid end mig og måske vidste bedre ? Jeg kan vælge at have løse papir som jeg sætter i en mappe alt efter hvert f... -
Hjælp skal til optagelsesprøve :(
ForumindlægHej Jeg går i 10 klasse og har meget svært ved det engelske. Jeg er både dårlig til det mundtlig og det skriftlig del. Jeg skal til optagelsesprøve her om en uge, jeg aner ikke hvordan jeg skal klarer prøven. Jeg skal både op i mundtlig og skriftlig. Er der nogen hjælpsomme herinde der måske har ... -
Medicin - min drøm :(
ForumindlægHej alle sammen vores skriftlige eksamener blev offentliggjort igår, og det er chokerende, min snit er gået ned til 9,7 med bonus. Jeg vil virkelig gerne læse medicin - det har været min drøm siden jeg var lille. Jeg elsker at arbejde med mennesker og hjælpe mennesker i det hele taget. Kan man ... -
1. klassesmatematematik
ForumindlægEr der nogen, der tilfældigvis ved, hvad man lærer i 1. klasse i matematik? Addere og subtrahere ved flere cifre? Eller er det stadigvæk farvelægning af diverse mønstre...? -
Alm.gym. STX!
Forumindlæghvordan har du det med gymnasium ? er det bare noget der skal overstås ? hvor langt tid bruger du ca. på dag til dag lektier? hvor langt tid bruger du ca. på afleveringerne? laver du dem den dag de skal afleveres eller en uge før osv ? -
Nybagt student med godt gennemsnit - har ingen idé om hvad jeg vil nu!
ForumindlægHej alle. Jeg blev, som overskriften antyder, student i sommeren 2012. Jeg har haft en god tid i gymnasiet(STX), hvor jeg har nydt at modtage en masse undervisning i alverdens forskellige fag, hvilket også kom til udtryk i mine karaktere. Jeg havde naturfag samt matematik på højt niveau, men... -
Håndrækning til rettearbejde.
ForumindlægHello fellas' Jeg sidder her på grænsen til at have ferie og skal sende min engelsk stil til min lærer. Er der nogen af jer der vil være så venlige at give den et lille kig? (dette er kun en udbid af det, i skal ikke ulejliges med det hele!) B) Commentary on “The goal is to build an intelli... -
Radioaktivitet
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en disposition til emnet radioaktivitet. Jeg har set flere eksempler på internettet osv, og alle er ret forskellige. Er der en bestemt måde, en fysik disposition skal se ud på? Skal man skrive nogle noter på til ting man vil sige? -
Caption
ForumindlægJeg har problemer med at loade pakken 'caption' jeg får denne fejlmeddelse: "pdflatex: Not a valid remote package repository." Jeg har prøvet ctan.org, men kunne ikke lige finde en.. -
Ovids forvandlinger
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i old og var ikke tilstede da vi gennemgik ovids forvandlinger. Jeg har selvfølgelig læst, men kunne godt bruge lidt hjælp. Evt noter omkring dem eller andre guldkorn. Det er førstesang vi har beskæftiget os med. Om skabelsen og giganterne. Tak. -
Hvad må man egentligt have med i forberedelseslokalet?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op i mundtlig dansk (ligesom mange af jer andre), og så var det, at jeg kom helt i tvivl: Hvad må man tage med i forberedelseslokalet? Er det kun egenskrevne noter, eller må man også have papirer med som man har fået iløbet af året? -
Tysk eksamen: Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne
ForumindlægHEj jeg skal analysere og fortolke Wiedersehen mit Vater von Isolde Heyne fordi jeg skal op i tysk eksamen. Jeg ville hører om nogle evt. havde nogle noter til denne. Hvis i har så bare send dem til denne mail: [email protected] På forhånd mange tak
