Søgning på: Andet. Resultater: 18081 til 18100 af 91205
  • stof

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan kan man gøre rede for et stof eller en opløsnings ledningsevne? Er det bare et andet ord for konduktivitet hvilket vel bare betyder evnen til at lede strøm? Håber på respons.
  • Dk som Kolonimagt? Haster:-)!!!

    Forumindlæg
    Hvilken betydning har det for landet idag at Dk var en kolonimagt dengang? Og hvordan vil det gå Dk i fremtiden? Jeg ville skrige af glæde hvis en eller anden gad hjælpe mig!!!
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej venner Jeg skal snart til skriftlig eksamen i matematik på b-niveau, og tænkte i den forbindelse om der nogen som kendte hjemmesider, eller andet, hvor man kunne træne sin færdighedsregning, hvor pågældende hjemmeside også har facitliste? :)
  • Bowling for Columbine - våben

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige set Bowling for Columbine Moore taler om blandt andet om våben lovgivningen men had er egentlig forskellen mellem USA´s lovgivning og foreksempel Canada eller Danmark
  • potentiometrisk- og kolorimetrisk

    Forumindlæg
    Hvornår bruger man hhv. potentiometrisk- og kolorimetrisk titrering? Er begge lige optimale, eller er den ene mere velegnet frem for den anden i specielle tilfælde? Burde det ikke være ligegyldigt hvilken titreringsmetode man benytter?
  • Native of americans, den engelske massacre

    Forumindlæg
    Hej alle. jeg skal snart til eksamen i engelsk og er LOST i mit emne! jeg har om the battle of wouended knee. nogen der har nogle gode links eller bare et eller andet ! HJÆLP !
  • Nødtilfælde i MATEMATIK!!!!

    Forumindlæg
    Er der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe med de her 2 opgaver? Har prøvet at løse den i remlig lang tid nu, men kan ikke få det til at fungere. PLZZ EN ELLER ANDEN!!!
  • Bestem længden af en side på Amalienborg

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en matematik aflevering og er kommet til opgave 4.4. Der står, at jeg skal finde længden på Amalienborg. Er det noget jeg selv skal bestemme eller skal jeg finde mig frem til det på en eller anden måde? Tak på forhånd.
  • tekst.

    Forumindlæg
    hvad kalder man en tekst hvor en person kommenterer en anden persons teori. jeg tænker synspunktstekst dog ved jeg der er intet der hedder det så tænkte i kunne hjælpe.
  • Hvorfor gik Hitler efter norden?

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen jeg har kigget igennem alle de forskællige hjemme sidde jeg har fundet indtil vidre og kunne ikke finde noget om Hvorfor Hitler gik efter norden i anden verdenskrig? Tak!
  • Innovations modeller fra systimes bog

    Forumindlæg
    Hej Mig og mine venner skal op til innovation her i snart. Vi skal op i vores egen virksomhed og skal derfor bruge alle modellerne fra systimes innovations bog! Nogen som har dem? :) Mvh. Anders Og på forhånd tak for hjælpen :)
  • Eksamen - Der Langläufer

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket Der Langläufer af Tom Finsen side 40-44. Er der nogle med gode noter eller andet til den, så ville jeg være utaknemlig glad hvis du gad sende det til mig. På forhånd tak.
  • En der ikke nok vil hjælpe?

    Forumindlæg
    ER der ikke en venlig sjæl der kan forklarer de forskellige perspektiver?? Centralperspektiv Normalperspektiv osv. (kan ikke huske de andre) Det haster lidt, så håber en eller anden har mulighed for at se på det? På forhånd tusind tak!
  • Fortegnsundersøgelse - hjælp!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har fået opgivet en 2. gradsfunktion f(x) = 0,5x i anden - 2x - 2,5 Jeg kunne tænke mig en forklaring på hvordan man laver fortegnsundersøgelsen På forhånd tak
  • Kender du en god novelle fra det moderne gennembrud

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge en noveller, eller en anden form for teks, der belyser at samfundet var klassedelt mellem 1850-1914. Novellen må meget gerne være fra de riges synsvinkel. Har du et bud på en tekst, så skriv gerne :).
  • "At tjene til føden" synonymer?

    Forumindlæg
    Hvordan kan man skrive "At tjene til føden" på en anden måde? Skriver en stil og føler at det bliver alt for ensartet, når jeg bruger det samme udtryk hele tiden
  • Propotional

    Forumindlæg
    L (Bremselængden) = 0,005 * v (hastigheden) 2 Hvor hurtigt må man højst kører hvis bremselængden ikke må være over 15 m = Har ingen ide om hvordan den skal løses, er der en anden formel ?
  • pdf

    Forumindlæg
    http://peecee.dk/upload/view/119358 Jeg har en pdf-fil her, som jeg ikke kan åbne. Er der nogen der kan åbne den og konverterer den til et andet program så jeg kan åbne den? På forhånd tak!
  • Afbalncering af reaktion

    Forumindlæg
    Når den viste reaktion er korrekt afbalanceret, er koefficinterne... C6H14 + O2 --- > CO2 + H2O Svaret skal være: 2;19; 12; 14 Hvordan gøres dette? - og hvad betyder det første tal og det andet?
  • Livssyn i Iliaden og Odysseen!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser til old eksamen, men kan bare ikke finde ud af hvilke livssyn der er i Iliaden og Odysseen. Er det dionysisk i den ene og apollinsk i den anden, eller er det blandet? Håber der er nogen der kan hjælpe.