Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 18081 til 18100 af 179351
-
Skriftlig - Samfundsfag A
ForumindlægHejsa.. Som i nok ved er de skriftlige eksamener blevet offentlig gjort og personligt skal jeg op til skriftlig Samfundsfag på A niveau. Jeg er ifærd med at læse de forskellige emner iop ndenfor samf., men jeg ville lige spørge om der var nogen af jer der havde et godt råd om hvilke emner ma... -
Værdikæde - Tivoli A/S
ForumindlægJeg har fået min allerførste afsætningsaflevering og der er derfor en hel del, som jeg stadig er usikker ved. Ind til videre har vi kun lavet værdikæde-analyser over produktionsvirksomheder eller detailhandlere, hvilket jeg er nogenlunde med på, men som jeg fik Tivoli A/S som virksomhed, er jeg n... -
TOEFL til Engelsk A - CBS
ForumindlægHej folkens, Vil høre om nogle har erfaringer med at bruge TOEFL som engelsk A på CBS. Jeg er endnu ikke helt sikker på om jeg skal søge en engelsksproget uddannelse, så har først lige fået sendt min gamle (men gyldige) TOEFL test til CBS. Forventet leveringstid er dog måske første efter 5. juli... -
Mundtlig matematik om biler
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal lave en mundtlig opgave i matematik til i morgen om biler. Så jeg vil gerne vide om der er nogen der har nogel forslag til hvad jeg kan skrive af mundtlig matematik om biler? Hilsen ChalleSTAR. -
Cirklens ligning, Vejen til matematik, Opgave 37, Side 45, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 37. Undersøg i hvert tilfælde, om ligningen fremstiller en cirkel og angiv i bekræftende fald centrum og radius. Jeg ved følgende: Cirklen med centrum i C = ( a,b ) og radius r har ligningen: (x - a)2 + (y - b)2 = r2 Jeg har løst a), b), d) og e) på følgende måde. Jeg har problem med... -
Spg. til mdt. eksamen i morgen
ForumindlægHej med DIG! Jeg har, som man andre der skriver i dette forum, virkelig brug for hjælp, da jeg i morgen skal til mundtlig biologi eksamen. Jeg håber at der der sidder en eller anden der ude, som kan forklare mig i hvilke stoffer/biomolekyler grundstofferne N og P indgår. På forhånd MANGE ta... -
Hvor lang tid tager en eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen på tirsdag og jeg er lidt i tvivl om hvor lang tid jeg skal snakke om mit forberedte emne... jeg har også postet i "eksamensforberedelse" og jeg har fået et svar, men tvivler på om det nu også er helt korrekt siden det er lavet om fra sidste år... Er der nogle ... -
SKAL man tage matematik på B?
ForumindlægHej. jeg har matematik på C niveau og kan vælge om jeg vil gå videre til B efter året er omme. Så jeg vil spørge om det er bedst at tage det på B niveau eller om jeg kan stoppe på C. Jeg er ok til Matematik men jeg hader det virkeligt. Jeg synes allerede tanken ved B niveau giver mig kvalme. Hvad... -
kemi a-niveau
ForumindlægHej jeg har lige nogle opgaver, så ville blive glad hvis i kunne hjælpe :) Forklaringerne er dog vigtigst :/ Vil gerne forstå det, da det skal bruges til en fremlæggelse :/ På forhånd tak! 1. Skriv reaktionsskema for forbrænding, idet formlen for PVC skrives C2H3Cl (empirisk formel) 2. Beregn m... -
Statistik-Normalfordeling, Matematik HF FÆLLESFAG, Opgave 1016, Side 257, (Ib Axelsen, Lis Bøttcher og Hans Jørgen Schrøder)
ForumindlægOpgave 1016 En virksomhed fremstiller vaskepulver, som sælges i poser a 5 kg. Man regner med, at vaskepulver mængden i poserne er normalfordelt med middelværdien 5100 g, og at 10% af poserne indeholder mere end 5300 g. Indtegn på normalfordelingspapir den rette linie, som de kumulerede frekven... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
AT-Eksamen tid
ForumindlægHvor lang tid har man til selve eksamen? Jeg har hørt at det er 10 min, men er det ioden hvis den strækker sig ud over 11 min. istedet for? -
Mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej. jeg skal snart til mundtlig engelsk eksamen ( folkeskolen). Nogen af jere der har gode råd til, hvordan man kan score en høj karakter? -
10 klasses eksamen
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre, om ens 10 klasses eksamen har en betydning, når man allerede er kommet ind på gymnasiet?? -
Hvordan foregår AT - AT EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen Skal man op til eksamen i AT, i 1.g? Og, hvordan foregår en AT-uge? Er det lidt ligsom "projektopgave" i folkeskolen? :) Fortsat god dag. -
Gode råd til eksamen (teoretisk)
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i mediefag c lige om snart. Er der nogle gode råd?? Jeg er så ekstremt nervøs, det er helt vildt!!! -
debat delen til AT eksamen
Forumindlæghej jeg ville vide hvordan debat delen i AT eksamen forgår alstå hvilken slags spørgesmål kan man blive spurght om ??:) -
Engelsk skriftlig eksame
ForumindlægHej Jeg skal snart op til engelsk skriftlig eksamen, og derfor vil jeg lige spørge om hvad for nogen fejltyper der hyppigst dukker op i delprøve 1? -
Tysk - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Er der nogle der har nogle gode råd til mig, til den skriftlige tysk eksamen i 9. klasse? Hvad er vigtigt for at score 12? -
Oversættelse (ENG A) - HASTER!
ForumindlægHej alle. Jeg skal oversætte dette stykke: "I den offentlige debat diskuterede man derfor ivrigt, hvordan man bedst kunne danne landets indbyggere til at sætte hensynet til samfundets generelle velfærd over egne umiddelbare behov, udvise solidaritet med de svageste og i det hele taget være l...
