Søgning på: naturgeografi c eksamen. Resultater: 18101 til 18120 af 89325
-
partiets mærkesagaer bare stikord
Forumindlæghej hvad er partiets mærkesager tak -
hvilke beviser?
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig mat A her snart. og tænkte på hvilke beviser, der er vigtige at kunne indenfor følgende emner: vektorer i rummet vektorer i planet vektorfunktioner differentialregning integralregning trigonometri funktioner - log og eksponentielle analytisk plangeometri rumgeometri ... -
At dumpe sin studentereksamen
ForumindlægJeg ville bare høre, om det er muligt at gå om, hvis man dumper sin studentereksamen, altså får et gennemsnit under 2,0? På forhånd tak :) -
Mat-A skriftlig
ForumindlægHej, nogen der ved, hvilken karakter man får hvis man har besvaret ca. 70 procent af spørgsmålene i den skriflige Mat A -
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
Differentation af irrationelle funktioner !? HJÆLP
ForumindlægHey.. har fået følgende opgave: kom da ind på, hvordan man differentierer irrationale funktioner. Du kan se på: • f(x) = ex • f(x) = ln(x) • f(x) = √x her er jeg fuldstændig blank, er der nogen der kan hjælpe !? -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægJeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi arbejder hen imod. Skriv til matema10k@gmail.com -
Hej skal man bestå ens studeretningsfag for at blive student?
Forumindlæg. -
Modul 2 opgave, socialrådgiver studerende
ForumindlægHej, Er det nogen socialrådgiver studerende herinde ?? Skal bruge hjælp til en opgave på modul 2... -
Haster!!
ForumindlægHej Hvor kan man finde et "tomt" hf bevis papir, altså uden karakter stående på? -
Ekstraundervisning
ForumindlægHej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :) -
God uddannelse efter HF
ForumindlægHvilket uddannelse kan man komme ind på med en HF udannnelse? -
NV prøven (HASTER!)
ForumindlægHejsa SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer som har fået 12 i NV prøven (htx'er) om hvordan I kom frem til 12-tal og hvilke metoder I brugte. Og til jer som fik under hvad I kunne have gjort bedre for at få løftet karakteren. Stor hjælp. På forhånd tak -
Trekanter
ForumindlægHej Jeg sidder med en matematikaflevering, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvilken formel jeg skal bruge til at udregne mine ukendte sider..? Den er IKKE retvinklet. Jek kender Hypotenusen: d= 38,2m Hosliggende katete: a= 23.8m vinkel B: 94grader Jeg skal finde c, men jeg kan jo ikke b... -
Differentialligning, objekt i opvarmet vand
ForumindlægEt vandbad opvarmes fra 20°C til 100°C. Den indre temperatur (målt i °C) i et bestemt objekt, der befinder sig i vandbadet under opvarmningen, er en funktion f af tiden t (målt i sekunder). Det oplyses at f er en løsning til differentialligningen y'=0,03⋅(g(t)&mi... -
Parabel
ForumindlægHvad er a, b, c og d's betydning i en parabel? Jeg er allermest usikker på c's betydning. -
HJÆÆÆÆLP!!
ForumindlægJeg skal bestemme ligningen for en cirkel som går gennem P og har centrum i C. Jeg kender: C(-1,4) og P(2,8) -
Mængdeberegning
ForumindlægHvordan viser jeg, at følgende gælder: m=c*v*m=c*M ? Mange tak på forhånd! -
"Det grønne bord"?
ForumindlægBordet til min sidste eksamen var ikke grønt. Var det en fejl? Så måske den eksamen slet ikke kan gøre sig gældende fordi bordet ikke havde den forventede farve? :) Ej men ærlig talt, det er et underligt udtryk... Hvor kommer det fra? Hvorfor skulle et eksamensbord være grønt? -
Gymnasiet.
ForumindlægHejsa Jeg er lige startet på gymnasiet (STX) her i år, og jeg er mega nervøs for at dumpe eksamerne i grundforløb. Nogle gode tips? Hvad sker der hvis jeg dumper alle 3 eksamer? AP, latin og NV. Tak på forhånd:))
