Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 18121 til 18140 af 34347
-
Lommeregner på B eller C niveau (STX)
ForumindlægJeg skal formentlig have matematik på B-niveau, men hvis jeg efter et halvt år finder ud af, at det er for svært, så skifter jeg til en studieretning med matematik på C-niveau. Hvilken lommeregner skal jeg så købe? Mit problem er, at jeg helt ærligt ikke gider at købe en lommeregner til 900 kr. ... -
gennemsnit
Forumindlægheyjeg er oppe i fuld pensum, hvordan regner jeg mit snit ud??og bliver engelsk og biologi karaktere fra 1 og 2g regnet med selvom jeg har begge på højt niveau?ses -
Angående gymnasiet...
ForumindlægHey alle sammen :D Jeg har et spørgmål, som jeg gerne vil have svaret på meget hurtigt, så jeg håber et der er nogle der ude som kan hjælpe mig, det vil betyde meget for mig !! Mit spørsmål er vedhavende gymnasiet: Mit gennemsnit ligger på 5.9, og jeg går i 9. Jeg tror ikke at jeg er egnet ti... -
Gym. Stilling?
ForumindlægHvad er ens stilling når man læser mat. på et gymnasium?\nHar engang hørt et pænt ord for det.\nLigesom der er et pænt ord for folk der læser noget bestemt på universitetet. -
Skriftlig samfundsfag - hvad læser man op?
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder med lidt dårlig samvittighed, da jeg indtil videre ikke rigtig har brugt min læseferie særlig konstruktivt. Jeg vil gerne læse lidt på noget skriftlig samfundsfag, som jo er på mandag, men jeg ved ikke hvor, jeg skal starte, og hvad der er en god idé at læse på. Er der... -
"supersnit"
Forumindlæghej, har lige fundet en artikel, fra chili net, om hvordan man kan score et supersnit i studentereksamen:http://www.chilinet.dk/default.asp?id=436&nid=363kan det virkelig passe!? -
Ferie slut :-(
ForumindlægSå er påskeferien ved at være forbi, desværre, og det er tilbage til skolen. Nu er der jo ikke så længe til den allersidste karaktergivning. Så jeg tænkte på om der var nogle der havde nogle gode råd/erfaringer hvad man kan gøre (på den lille måned der er), for at hæve sit snit en smule (0,3-0,4)... -
hjælp til ligning
ForumindlægSkal løse følgende ligning, men hjernen kan sku ikke lige magte det nu:3x^3 - 90x^2 + 750x = 1500Hvis der en der ku komme med en forklaring på "hvordan" man løser denne ligning, vil jeg være højst taknemmelig :) -
Jeres skriftlige årsprøve?
ForumindlægHej..Da du var op til skriftlig dansk årsprøve i 1.g.. blev der så brugt et tidligere eksamenssæt? og hvor gammelt var det eksamenssæt så?håber nogen kan huske det.. hehe tak :) -
tips til FSA i mat.
ForumindlægHalløjjeg skal op i FSA mundtlig matematik her onsdag, og er lidt uviden (dårligt informeret) omkring det.Så håber nogle vil svare på mine spørgsmål!Hvad skal man egentligt læse op? (synes ikke man kan læse vores pensum, det sådan opgaver!)Hvordan foregår det helt præcistLigger de vægt på noget s... -
romantikken?
ForumindlægHej.Hvornår var romantikken født og indtil hvornår...Jeg har set på to forskellige hjemmesider at den var fra 1800 - 1820, men på den anden hjemmeside står der at den var fra 1830 - 1870. Det forvirrer mig.Hvad med den tekst, der blev skrevet efter denne periode, handler den ikke om ramantik? Hj... -
Hvad er AT
ForumindlægEfter ferien skal vi have vores første AT-forløb. Er der nogen der vil give en forklaring på, hvad dette AT-forløb går ud på? Vi har fået af vide, at vi skal lave en opgave, der inkluderer to fag. Vælger man selv sin fagsammensætning, eller bestemmer lærerne det? (Jeg er 1.g'er hvis nogen sku... -
Årskarakters betydning
ForumindlægHej alle Der er en lille ting jeg er blevet i tvivl om. Jeg går på STX og har lige været oppe i fysik og fik et 10-tal, min årskarakter lå på et 7-tal. Mit gennemsnit i fysik vil blive regnet ud fra begge karakter, ikke sandt ? Men det jeg så tænker på er de fag jeg f.eks. har på A-niveau. Altså ... -
studenter roser
Forumindlæghey allesammenvar lige lidt i tvivl om hvilken dag det plejer at være som man giver de studerende en rose/roser..er det den dag den bliver student, ellers først til translokation? -
Folkeskolen/Gymnasiet?
ForumindlægHej.. Mange mener at det nemt, at score nogle gode karakterer i folkeskolen. Det er nok sandt. Mit nuværende gennemsnit, ligger normalt, 8,7.Jeg forventer, og håber på at komme op på 9-tallet i gymnasiet.Er det muligt? - Det er det joeh nok, hvis man knokler for det.. Men sys bar' der mange d... -
Gode links til dansk
ForumindlægOrdbøger Online retskrivningsordbog fra Dansk Sprognævn Ordbog over det danske sprog fra 1700-1950 (Rigtig god til ældre dansk litteratur) Idiomordbog - Gratis ordbog over faste vendinger (talesprog) i det danske sprog. Skriftlig dansk Klassiske fejl i skriftlig dansk - Viby Gymnasium og HF Gr... -
Integrale - Areal af rektangel under en punktmængde M
ForumindlægHejsa :) Jeg har svært ved opgave b i denne. Har vedhæftet opgaven på siden. Håber I kan hjælpe :) -
Oversættelse
ForumindlægSidder midt i en oversættelse af noget spansk og er gået i stå her. Spanierne kan godt lide at danse og de holder mange fester; og de går mere ud Jeg er nået så langt her Los Españoles gustan bailar; y tiene muchas fiesta y van.... -
nSpire problem (MHT til Regression resultat, a-værdi)
ForumindlægHej og goddag! Jeg sidder med nyeste version a nSpire, og er i gang med at lave en Eksponentiel Regression, problemet opstår når jeg skal have min a og b værdi. Min a værdi kommet med et resultalt som lyder: 7.82629E-90... Som rigtig skulle være 30.11... Dette problem har jeg prøve at søge på, m... -
Fysik/kemi FSA
ForumindlægEr der nogen, der har været til den mundtlige prøve i F/K som kan forklare, hvordan det foregår, og hvordan det gik? Tak :)
