Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18161 til 18180 af 141690
-
stil
ForumindlægFordomme og virkelighed ( om computerspil) Mine egne erfaringer med computerspil er, at det er sjovt at spille, det er god underholdning. Men samtidig har det også været utroligt lærerigt for mig, f.eks. kunne jeg snakke engelsk flydende i femte, fordi jeg spillede et spil, der hedder Baldur... -
Kuglen
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en svær opg.O(0,0,0) A(1,0,0) B(1,1,0) C(0,1,0) D(0,0,2)Bestem en ligning for den kugle, som har cemtrum inde i pyramiden, og som tangeres af pyramidens bund og de fire sideflader. -
Eksponentielfunktion
ForumindlægHejsa. :-) Jeg har lidt problemer med at løse en ligning. Ville høre om der var nogle der ville hjælpe mig? g(x)=20 Venlig hilsen Maja. -
sinralationer
ForumindlægI en trekant kender jeg vinkel A og siderne a og c. Jeg skal finde de resterende sider og vinklerA = 48gradera = 9,5c = 10,6Jeg ville tro at man skulle bruge:sin(A) / a = sin(C)/cherefter isollere jeg sin(C):sin(C)= c * sin(A) / a =10,6 * sin(48) / 9,5 = -0,85721sin^(-1)(2ans)=-1,0298vilket ikke ... -
Hjælp søges
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med opagve 1.013 i bogen.Vejledende eksempler på eksamensopgaver, 1-årigt forløb til A-niveau". -
Synopse-Barnemordet
ForumindlægJeg er i gang med at lave min synopse men er der ikke nogen der har en model af en færdig synopse? Hvis der ellers er nogen der har noget stof omkring Erik Henningsens Barnemordet må de gerne sende det til migPå forhånd takPeder -
Fremskrivningsformlen
ForumindlægHej Er der nogen som ved noget om rentesregning? Sidder nemlig og skal til eksamen i matematik, og har fået et spørgsmål der lyder: Hvor dan kan man anvende fremskrivningsformlen kn= k0(1+r)^n til at beregne de forskellige bogstaver i formlen? På forhånd tak .. -
HJÆLP til rette af spansk afl.?? :)
ForumindlægHej derude, er der mon en sød og venlig sjæl, der har det spanske sprog og grammatik i sin hule hånd, som ville gøre mig den kæmpe tjeneste at kigge min aflevering igennem for grammatiske og sproglige fejl?? hvis ja, så skriv endelig en kommentar så sender jeg afleveringen (ca. en side) :) ... -
Nogen der kan rette det her??
ForumindlægIndsæt den rigtig form ar verbet: 08. Heimgehen Warum gehen Ihr jetzt schon heim. Wir sind sehr müde. 09. losgehen ich warte schon seit Stunden. Wann gehen Wir endlich los 10. weggehen Lassen Sie mich in Ruhe! Weg Sie gehen 11. ausgehen ... -
Betegnelser
ForumindlægHvad hedder de mandlige betegnelser af disse ord :Enke, Piccoline, Garderobedame, Telefondame, Syerske, Vaskekone, millionøse, Ekspeditrice, Falckoline !Hvad hedder de kvindelige betegnelser af disse ord : Portner, nordmand, baron, formand, steward. kontormand, Spillemand, dørvogter, snemand, for... -
|AB|=|CD| ?...hvordan løses den?
ForumindlægEr der nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig... Vis, at de stykker AB og CD, der afskæres af en ret linie mellem koordinatakserne og grafen for funktionen f(x) = 1/x er lige lange, altså at |AB|=|CD| Jeg har fået et hint: Sæt B(p;1/x) og C(q;1/q) Man kan se situationen her: http://peecee.dk/?... -
Svingninger og bølger?
ForumindlægJeg har lavet en lang rapport om svingninger og bølger.. men skal slutte af med Konklusion på hele emnet. Ved virkelig ikke hvad jeg skal slutte af med.. har du nogle ideer? -
gode punkter til disp.
ForumindlægKære jer derude! jeg er igang med at lave en disp. i engelsk som skal afleveres d. 22. maj 2012 til eksamen! men.. jeg har lidt besvær med at finde på nogle gode punkter som jeg skal snakke og fortælle ud fra. mit emne er the stollen generation. jeg håber nogle søde mennesker er parat t... -
Hjælpeverber
ForumindlægHej vil nogen være så venlig af oversætte disse sætninger fra dansk til tysk: PÅ FORHÅND TAK:D Er du rask Nej, jeg er meget syg. Han bliver rask igen. Hr. Müller, har de mavepine? Nu bliver det svært. Men jeg bliver klogere Har du en søster? Nej, men jeg har en bror. Vi har fri næste time Vi er ... -
Hjælp-Ødipus fortolker søges
ForumindlægjEG HAR VIRKELIG BRUG FOR EN DECIDERET FORTOLKER. Her menes, at for hver strofe/vers i ødipus, skal forklaes, og fortolkes forstår den ikke... Nogle der evt. har grundige og gode noter????? Gerne maile [email protected] -
Usikker rumfang
ForumindlægHej allesammen.. et punktmængde M begrænses af linjerne med ligningerne x = 1 og x = 4 samt graferne for funktionerne f og g, der er bestemt ved f(x) = kvdr(x) + 1/kvdr(x) og g(x) = kvdr(x) Beregn arealet af M Beregn rumfanget af det omdrejninglegeme, der fremkommer, når M roteres 360 grade... -
Rettelse af tysk aflevering.
ForumindlægHej. Er der nogen der evt. lige gad kigge på min tysk aflevering. Der er så pisse mange fejl, det ved jeg! Men man kan ikke rigtig selv finde sine egne fejl. På forhånd tak. - Kela. P.s: Jeg kan bare sende den over mail. -
Genetik Biologi
ForumindlægEn rar sjæl der vil hjælpe med biologi? - En kvinde får efter en genetisk undersøgelse at vide at hun er bærer af en defekt allel af et autosomalt gen. Individer som er homozygote for den defekte allel, har en meget sjælden sygdom. a) Hvad er sandsynligheden for at kvindens søn er bærer af den ... -
ProblemR.
ForumindlægI Fredericia bor der ca. 36700 personer. Ca. 5700 af dem bor i Fredericias bykerne Befolkningstætheden i hele Fredericia kan beregnes til (36700:15) inb./km2~2450 inb./km2. Håber i kan hjælpe. HELT LOOOOOST -
Hvorfor lige i dag ?
ForumindlægHavde en off dag til eksamen, og kunne mærke influenzaen var rundt om hjørnet. Var ikke syg nok til at gå til sygeeksamen, så måtte bare mande mig op! Er der nogle der gider læse hvad jeg fik skrevet og vudere det ? Er meget nervøs for reslutatet.. ved godt det hedder konklusion og ikk...
