Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 18161 til 18180 af 48964
-
Hvad betyder ??
ForumindlægHvad betyder stiliseret?? (det er i historie med billeder at gøre). -
hjæælp miig?
Forumindlægprøve i historie, om udvandring til amerika i 1800-tallet notater -
NaturGeografi test
ForumindlægHej er der nogle der har lavet NG test om jordens historie og dannelse? -
hjælp, det haster
Forumindlægjeg har glemt, hvordan man skal afleverer en historie stil. den skal være ferdi til mandag -
analyse
ForumindlægNogen der har analyseret snedronningen i 2 historie??? please hjælp!:/ -
segregationist by isaac asimov
Forumindlægnogen der har læst denne historie og har eventuelt et kort resume eller en analyse af den? -
FN's menneskerettigheder Islam versus menneskerretiggheder
ForumindlægJeg har det her til imorgen PLEAS HJÆLP! OG HURTIGT! det er mundtlig historie prøve!!! -
Hvad skal jeg mon vælge?
ForumindlægHvad vil være et godt emne inden for historie at vælge og du må helt selv vælge? -
i skole
Forumindlægnogen har skrevt et lille referat om historien i skole af jeppekjær -
Man
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder nu og er ved at blive en smule stresset over alt det, jeg skal nå at læse inden jeg skal have huen på hovedet.. Mit problem ligger i, at jeg har 2 eksaminer tilbage.. Dansk er på torsdag = 5 dage til og derefter historie om onsdagen = 5 dage efter dansk.. I hvert fag findes d... -
Karakter på første år(UNI)
ForumindlægHvor vigtigte er ens karakter på ens første år på universitetet - for ens fremtid, altså ikke i en studiemæssig sammenhæng, men på arbejdsmarkedet, når den tid kommer. Jeg læser antropologi på KU og fik i mine to første eksamener rigtig fine karakter, men blev ramt af sygdom under min seneste... -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægVed godt i er trætte af det her spørgsmål, men jeg tænker på at søge ind på ITU, og ét af min linjes krav er at jeg skal have bestået dansk. Jeg kigger på mit karakter skema, og kan ikke helt få det til at give mening. Jeg har fået 00 mdt. og 02 i skr. som årskarakter, og fik 4 til skr. eksame da... -
Tysk Oversættelse
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal aflevere en tysk oversættelse i aften, som jeg ikke føler er blevet særlig god og frygter derfor en skod karakter! Er der nogen, der har styr på tysk, som kunne tænke sig at rette den igennem? Tusind tak!! Rainer Werner Fassbinder (1945-82), tysk film- og teaterinst... -
Hjælp til problemformulering!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til og skrive dansk/historie opgave i 2.g, og har også fundet mit emne, D. 11 september 2001.. Men kunne godt bruge noget hjælp til min problemformulering! Nogen der har nogle spændende emner inden for området, jeg kunne skrive om? Ved det er et stort område og ved ikke... -
rumkapløb... jeres problem stillinger??
Forumindlæghar også valgt at skrive om rumkapløbet, men er gået lidt i stå med hensyn til problemstillinger, og er lidt nysgerrig for hvad nogle af jer andre der skriver om rumkapløbet har valgt at ligge vægt på ?? Skriver Historie/Biologi og har valgt at gå lidt i retning af hvorfor det var vigtigt at være... -
"Sidste dag" Jesper Wung Sung
ForumindlægHej alle. Sidder og laver forbederelse til min eksamen imorgen, hvor jeg skal lave en analyse af novellen " Sidste dag" af Jesper Wung-Sung. Vil lige høre om nogen af jer har været i samme situation, og kan give mig svar på følgende spørgsmål. Genre Berettermodellen Genretræk Temat... -
Velfærd og fordelingspolitik
ForumindlægJeg har trukket Velfærd og fordelingspolitik som mit eksamens emne. Men jeg ved ikke noget som helst om det. Kan i ikke skrive kort, om hvad i ved, det er? -
Min Dansk Eksamensopgave!!
ForumindlægHello :D Jeg har været til eksamen i dansk i dag og jeg har skrevet en kronik. Nogle der vil bedømme den karaktermæssigt ? Er tilfreds med alt over 4 :)) -
fysik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D -
Virksomhedsøkonomi B
ForumindlægHej jeg skal op til virksomhedsøkonomi B eksamen her om et par dage, nogen der kan give nogle gode råd ? om hvad der er godt og kunne ?
