Søgning på: international økonomi b noter. Resultater: 18181 til 18200 af 103789
-
lige en hurtig en
Forumindlæghvad bliver (½^x)^2 bliver det (1/4)^2x eller bare (1/4)^x eller måske noget helt andet? -
Letter
ForumindlægHvordan ville I skrive denne sætning: "You’r letter is very good/bad/ (evt. andre synonymer) " skrevet bedre, og i et mere "engelsk" sprog..? -
Retning
ForumindlægEr der nogen der vil læse min stil igennem for stavefejl? eller hjælpe lidt med det? -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHvordan vil i oversætte denne sætning: Arbejdet i huset var ikke nok. Jeg ved nemlig ikke om det er "in the house" eller "at the house" Håber i vil hjælpe. TrineLE -
appostrof
Forumindlæghvis man skriver et årstal forkort, fx 12 i stedet 2012, plejer der at være et appostrof. er det 12' eller '12 ? -
Dokumentation ved ansøgning
ForumindlægPÅ KOT-ansøgningerne står der, at dokumentation for samtlige angivne oplysninger skal vedlægges i en bekræftet kopi. Angående studentereksamensbeviset, hvad gør jeg der? Jeg fik kun et enkelt. -
Relativitetsteori
ForumindlægHej! Jeg står jeg skal skrive en opgave i fysik A om relativitetsteori - og jeg aner intet omkring det!! Er der nogen der har en rapport liggende eller bare vil skrive et link til en side, vil jeg blive meget glad! På forhånd tak... -
Eksamenslæsning!!!
ForumindlægHej allesammen!! Jeg skal til 6 eksamener den kommende tid. Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig, at få nogle gode fif til eksamenslæsning og repetation. Jeg skal op i Mundtlig dansk, historie, samfundsfag og oldtidskunstskab, og skriftlig matematik og samfundsfag. Jeg håber nogen kan hjælpe... -
Samfundsfags forberedelse
ForumindlægGod aften ! ;D Har et spg, da jeg skal op til eksamen i samfundsfag niv-c om en uge. Men er faktisk ikke særlig god til dette fag, så vil gerne være godt forberedt i god tid. Men hvordan forbereder man sig ekstrem godt til samfundsfag? -
HJÆLP!..DET HASTER
ForumindlægHejsa.. Er der nogle der kan give råd til at forberede sig bedst til mundtlig eksame i DANSK.. ér det en god ide at læse hele 3 års pensum igennem, selvom teksterne til eksamen er ulæste ?? -
Eksamen efter den nye skala på c niveau
ForumindlægHej gutter og gutinder^^ Som i nok kan læse ud fra titlen har jeg et par spørgsmål til den nye eksamens form indenfor faget EØ c. Altså jeg ved at man trækker en tekst, og så udfra den skal man kunne belyse hvordan det går for virksomheden/koncernen... Men ville gerne have nogle råd med hensyn ti... -
Naadsens brød
ForumindlægHjælp! Er der nogen der kan oploade eller linke til et kopi af Pontoppidans "Naadsens brød"? Jeg skal op i dansk i overmorgen, og det er én af de opgivne tekster. Jeg kan bare ikke finde den nogen steder :( -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej alle, da jeg har haft en utrolig dårlig religionslærer aner jeg ikke hvad jeg skal have styr på til eksamen. Jeg har siddet med min pensumliste og er begyndt at læse alt baggrundsstoffet igennem og islam, kristendommen og buddhisme. Men er der virkelig ikke andet man skal have styr på? Hvad... -
Debat om de hjemløse i England og i Danmark
ForumindlægWhat would you do, to help the homeless people in Britian and in Denmark? - Do u care about them? -
stråling
Forumindlæghej hvad er svækkelse af stråling håber for svar tak på forhånd -
beregning af lamda
ForumindlægTror at jeg har lavet denne opgave forkert... nogen som ville tjekke den -
Enkelt sætning
ForumindlægJeg er i gang med min engelsk oversættelse, er snart færdig, men er bare gået helt i stå ved denne sætning: Ville De gå ind for en lønnedgang for at hjælpe virksomheden til at undgå konkurs? - Håber at I kan hjælpe mig. På forhånd tak -
It dokumentation
ForumindlægJeg skal til at lave en opgave i IT dokumentation men hvad er det egentlig jeg skal skrive?? Har fundet lidt på nettet men ik noget rigtig Findes der ikke en skabelon til at udarbejde sådan en??? håber i kan hjælpe -
Handling i Polly Clarks Reconciliation - HJÆLP
ForumindlægHej :)) Jeg sidder og kæmper med at komme med med mine gamle opgaver her i 2.g - derfor sidder jeg nu med en opgave der går ud på at jeg skal skrive et analyserende essay ud fra Reconciliation af Polly Clark - Jeg skal komme ind på følgende punkter: - Karakteristik af fortælleren - Fortællerens ... -
Metodeafsnit om det eksperimentelle afsnit - hvordan?
ForumindlægHej SP! Jeg skal i gang med at skrive min SRO, men der er noget jeg er meget i tvivl om. I opgavebesvarelsen skal der indgå en beskrivelse af hvordan det eksperimentelle arbejde af udført, men min lærer fortalte mig, at det ikke er det samme som når vi skriver en almindelig videnskabelig rapport...
