Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 18201 til 18220 af 163702
-
God ide til bøger :)
ForumindlægHey jeg skal skrive SSO til om en måneder og har valgt at skrive om apartheid på engelsk , nogle af jer der har forslag til en bøger på engelsk om apartheid ? eller gode hjemmeside evt . -
Hjælp til at finde fejl i sætninger! please.
ForumindlægHej derude. Har problemer med denne her oversættelse. Nogle som kunne hjælpe mig? evt. give nogle fif. 7) Oversæt følgende sætninger til korrekt engelsk: a) På vej fra Heathrow til hospitalet skiftede Beckham tog på Victoria Station. b) Beckham var utilfreds med side 2 og 3 i sin nye kontrak... -
Hvilke linjer skal man tage for at blive tandlæge???
ForumindlægHvilke krav er der til linjerne, hvis man gerne vil være tandlæge? Jeg har søgt næsten overalt, men jeg synes ikke jeg kan finde noget. Er der nogen der kan hjælpe? -
Korrekt?
ForumindlægHej Jeg forstår ikke rigtigt, hvornår der skal binde streg i mellem fx: Den 13-årig pige The 13-year-old girl og hvorfor er der ikke s på year.? Nogen som kan komme med nogle regler.. -
Sværere?
ForumindlægAf bare ren og skær nysgerrighed, hvordan kan nogen sige, at x-studieretning er sværere end x-studieretning, her tænker jeg hovedsagligt på gym. I så fald, er der så diverse forskelligheder, hvad angår niveau på de forskellige studieretninger? Naturligvis, er det en fordel, hvis man er på den stu... -
Eksempel på SRO?
ForumindlægHey er lige gået i gang med min SRO i Samfundsfag og Psykologi. Har nogle af jer evt. et eksempel på en SRO. Det behøver nødvendigvis ikke være i begge fag, det er mere for at se opsætningen? :-) -
Sproglig Analyse
ForumindlægHej jeg er ved at skrive AT hvor jeg bruger romanen 1984 af George Orwell. Jeg vil meget gerne ind og se på de virkemidler han bruger og jeg kigger selvføgelig på logos, patos og etos og på newspeak. Men er der nogen der har forslag til hvilke virkemidler han ellers bruger? Vi har nemlig ikk... -
What is the text about..??
ForumindlægJeg skal skrive en summary af dette digt, men ved ikke helt hvad jeg kan skrive om den..har ikke helt forstået hvad den handler om...Er der nogen der kan skrive deres bud...(på engelsk)...please!! Simple gearle (by Stacey Earle) I don't need no diamond ring, I don't need much of an... -
hhx-eksamen
ForumindlægHej jeg går på 3 år på hhx og sad lige og tænkte over eksaminerne her til sommer. Er der et bestemt antal c og b -fag man skal op i over hele uddannelsen? eller er det tilfældig utrækning? Jeg har ikke selv været oppe i nogle c-niveau fag endnu og har en veninde der var oppe både første og a... -
arealet af en trekant
ForumindlægMin opgave lyder på, at jeg skal gøre rede for arealet af en trekant. dette skal bare gøres generalt, men kan ikke se hvordan det skal kunne gøres? har kigget på nogle herinder, som har skrevet det, men forstår det ikk. Min eneste teori er noget med, at en trekant og en rektangel eftersom at h... -
matematik eksamensprojekt 2022
ForumindlægHej jeg er igang med et eksamensprojekt i matematik, som snart skal afleves. Derfor har jeg brug for hjælp til denne opgave, så hvis nogen er villige til at lave opgaven med beregninger, er jeg villig til at betale vedkommende for hele opgaven. Det kræver dog, at du hat fuld forståelse indenfor f... -
Tysk Hjælp:(
Forumindlæguheldigvis skal min klasse op i tysk! og jeg er stadigvæk meget forvirret over hvordan eksemens forløb ville går, derfor vil jeg gerne spørge jer, hvordan det foregår... mvh JG0005 -
Eksamensangst - Video 11 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Johannes Schultz-Lorentzen, Victor Ørskov og Mads Fridolin fra Frederiksbergs Gymnasium og Ørestad Gymnasium. Stem på denne video ved at sende VIDEO 11 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takstDette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se... -
Hvorfor er det en beretning?
ForumindlægHey derude! jeg skal op til eksamen i morgen, og har lavet noget kildekritik. Jeg så på nettet at Churchills Jerntæppe tale er en beretning. Men hvorfor er den det? er der nogle der kan forklare mig det? og er den ikke primær, da det er en kilde fra den kolde krig? Kh -
Spansk i gymnasiet - hvad arbejder man med?
ForumindlægHej! Jeg overvejer spansk i gymnasiet. Hvad arbejder man med i spansk? Jeg er meget interesseret i litteratur, kunst og historie - er det noget, man kommer til at arbejde med i spansk? Og hvad med arbejdsformerne? Altså hvordan lærer man? Er det øvelser, små oplæg - ja, hvordan? Og hvad med lek... -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
Rettelse af oversættelse...
ForumindlægDavid siger, at han læser statskundskab, fordi man bør læse noget, der er nyttigt for samfundet. For han kan kun studere takket være Revolutionen. Diego er ikke enig. Han mener, at David går imod sig selv. Han bør læse litteratur. David cuenta que estudia Economía Política porque hay que leer a... -
forbedre...
ForumindlægHej jeg vil gerne forbedre mit engelsk.. men er der nogle der ude der har efaring med det ? selvfølgelig kan jeg altid se film med engelske undertekster og læse engelske bøger - det forsøger jeg med i forvejen.. men er der andre måder? og er der nogle der har læst eller set en bestemt bog / serie... -
PLEASE. NOGEN DER VIL RETTE
Forumindlæger der nogle som vil rette en kort engelsk stil please. og bare sætte en karakter ud fra 10.klassesniveau. please. mvh. W. -
Videoer med eng og ty undertekst?
ForumindlægHej, kender i nogle videoer i youtube hvor de snakker dansk, med engelsk undertekst? Og kender i også nogle videoer med tysk undertekst?
