Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 18241 til 18260 af 132899
-
NV EKSAMEN - STX
ForumindlægHey Studi. Jeg var til NV-Eksamen i dag og fik 00 :( (NV er ikke noget for mig tho) Kommer det til at stå I mit eksamensbevis? :-// Mvh NV hater. -
Emner skriftlig eksamen
ForumindlægHar I nogen Idé om hvile emner som kunne forekomme i én skriftlig eksamen? Tænker selv på noget med ytringsfrihed, muhammedtegningerne -
Hjææælp! matematik!! vigtigt!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til matematik! Her kommer opgaven: Babelstårnet i det gamle babylon, blev bygget 600 år før kristus. Hvor mange år er det siden? Håber i kan hjælpe! -
Bilag i årsprøve i matematik
ForumindlægHej, jeg skal til årsprøve i matematik i morgen. I følge den nye reform får vi også et ukendt bilag til prøven, når vi har bevist vores spørgsmål. Har I nogle ideer om, hvad det kan være? -
HJÆLP NV EKSAMEN STX HASTER
ForumindlægHey SP Jeg er 1.g'er(STX) og i overmorgen skal jeg op i min første eksamen på gymnasiet - nemlig nv eksamen. Pga. den nye reform, kommer den til at tælle på mit karakterblad med en vægt på 0,25. Eksamen kommer til at foregå således: jeg kommer til at holde et 5 minutters oplæg om den journal... -
Hjælp! - til tysk inden eksamen..
ForumindlægHej! Jeg er i den uehldige situation at skulle til eksamen i mit værste fag - nemlig tysk! Har heldigvis fået lokket mine forældre til at give økonomisk støtte til at finde en tysklærer, der kan hjælpe mig lidt på vej inden eksamen - da jeg helst ikke vil ødelægge mit snit på 1 dum eksamen.. M... -
Oldekspert søges... Eksamen i morgen:/
ForumindlægHar et kæmpe problem... Følte ellers jeg havde okay styr på det her shit, indtil jeg læste Staten:O Kan nogen fortælle mig hvordan Hulebilledet lige kommer ind i denne sammenhæng? Jeg har skrevet i mine noter, at hvis jeg kommer op i Symposion i morgen, så skal jeg perspektivere til Hulebilledet.... -
International økonomi - eksamen, haster
ForumindlægHej jeg står og skal op i Internatioal økonomi fredag morgen. Pensum = hele bogen. Har desvære ikke nået at læse særlig meget på grund af tidspres. Er der nogen der eventuelt kunne fortælle mig hvilke kapitler der er vigtigst at kunne?? Bogen hedder "International Økonomi" fra global ø... -
sidste års eksamen
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor man kan finde opgavesættet for sidste års skriftlige stx. engelsk A niveau? evt. smid et link :D tak -
Eksamen gl. ordning
ForumindlægHej Hvordan foregår eksamen? Trækker man kendt/utekst tekst, hvor mange tekster kan man trække? Hvad skal man med teksten (Referere, Analysere, Kommentere, Diskutere..)? -
Eksamen i Lineær Algebra
ForumindlægHey derude! Har været oppe til eksamen i Lineær Algebra, jeg fik denne opgave som jeg ikke helt kunne finde ud af, er der nogen der kunne give en facit på den. Opgaven er vedhæftet. -
Bestem a b c i andensgradsligning
ForumindlægHej, jeg er lige i tvivl om hvordan jeg finder a b c i denne opgave ud fra givende informationer? -
eksamens tekst
ForumindlægHej alle sammen jeg skal op til engelsk eksamen i denne tekst hvad vil i sige jeg skal huske til eksamen? Det er en artikel. Indian Resevations t the tender age of 25, I had an arranged marriage. I didn't mean to. I went on holiday to India, and returned one week later with a chunky gold we... -
Ekponentiel funktion - konstanten a og b
ForumindlægHej Jeg har en opgave i mat og jeg sidder lidt fast allerede på første spørgsmål. Jeg vedhæfter opgaven her. Jeg ved godt hvordan man regner a og b normalt, men jeg ved ikke hvordan man gør det ud fra en tabel. På forhånd tak -
Differentialregning: bestem a,b og c
ForumindlægOpgaven lyder: Et andengradspolynomium er givet ved f(x) = ax2 + bx +c bestem tallene a,b og c, når der oplyses, at f(0)=1, f´(0) =3 og f(2) = 15 Er der nogen som kan hjælpe??? -
punkt plot - bestem a og b
Forumindlægopgavebeskrivelse: i en undersøgelse af 252 personer fandt man følgende værdier for omkredsen af låret og af knæet. Omkredsene måles i cm. i en model beskriver man omkredsen f(x) af knæet som funktion af typen f(x)=a*x+b hvor x er omkredsen af låret a) tegn et punktplot af alle tabellen... -
Parameter fremstilling til y=ax+b?
ForumindlægHej, hvordan gør man det : omskriver en Parameter fremstilling til y=ax+b? Jeg har glemt den som jeg havde i opgave, så har bare lavet en given en, men princippet er det samme Kan nogen forklare det i detaljer? -
Bestem a og b samt halveringskonstant
ForumindlægOpgaven; Når man arbejder længere tid i støj, kan man få høreskader. Støj måles i enheden dB. Nedenstående tabel angiver, hvor længe man maksimalt må arbejde i støj over en bestemt grænse. Antal dB over grænsen 0 5 ... -
Spansk eksamen i morgen!
ForumindlægEr det lovligt, til eksamen, at have et program liggende på computeren, som kan bøje alle ord, i alle tider? -
Kemi C eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan kemi c eksamen foregår. Skal man udføre et eksperiment eller skal man bere tale om et?
