Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 18261 til 18280 af 321608
  • vektorer

    Forumindlæg
    hvordan skal jeg løse følgende opgave:1Jeg har længderne af vektorerne: a og b, som er henholdsvis 2 og 3. og vinklen mellem vektorerne: 2Givet: længden af vektor a = 2 og b = 5 og a prik b = 7. så skal vinklen beregnes mellem vektor a og b, og projektionen bestemmes af b på a. Og så skal længde...
  • fysik - proportionalitet

    Forumindlæg
    HejsaHvad er proportionalitet og proportionalitetskonstant?Jeg er ikke sikker på jeg forstår det rigtigt.mvh. Maria
  • Det psykologiske miljø

    Forumindlæg
    Hvad betyder det psykologiske miljø? Hvad er det psykologiske miljø?
  • Kernefysik

    Forumindlæg
    Ok, vi er lige fået igang med kernefysik og fatter hat af det... Hvis nogen gider forklare hvad følgende opgave går ud på, kunne det være fedt! "Nuklidet In-115 bombarderes med en neutron. Det resulterer i dannelse af en ny kerne og udsendelse af en foton. Opskriv kerneprocessen".
  • En hurtig opgave i mat!

    Forumindlæg
    Hejsa!Er lige kommet i tvivl om en forholdsvis nem og hurtig opgave i matematik...Skitser grafen for en ikke-kontinuert funktion, som er defineret i R, og som antager værdierne -1 og 7, men ikke værdien 3.Hvad menes der med "antager værdierne..." Hvordan skal jeg løse den???!!!Tak på fo...
  • Badminton - idræt

    Forumindlæg
    Analyser idrætgrenen BADMINTON mht. hvilke fysiologiske krav der stilles til udøverne og giv dit bud på hvilke typer grundtræning der burde indgå i den daglige træning i din klub.
  • Grundmængde

    Forumindlæg
    Hvad er grundmængden til denne ligning:log(x+1)+log(x-2)=1kan det passe at den er G=R/{-1,2}?
  • En der vil se mindre end en ½ side igennem?

    Forumindlæg
    En der vil se mit metodeafsnit igennem? Det fylder mindre end en ½ side? Jeg vil gerne høre hvad i synes, da jeg skal aflevere i aften!
  • Punktmængder

    Forumindlæg
    jeg har en punktmængde:\nx^2+y^2+z^2-14x+16y-24z+302=0\njeg får:\n(x-7)^2+(y+8)^2+(z-12)^2 = -45\n\nHvad beskriver punktmængden? Radius er jo negativ!\n\n-------------------------------------------\n\nJeg har også en anden som jeg fik til:\n(x+3)^2+(y-5)^2+(z-o)^2 = 0\n\nDet beskriver vel bare pu...
  • Voksende funktion og diff. regning

    Forumindlæg
    Hvordan redigører jeg for at o(x) er en voksende funktion.\n0'(x) = 3x^2 - 60x +500\nog 0'(x)= 0 har ikke nogen løsning.\no''(x) = 6x-60 \nSå der er en vendetanget i x=10
  • En side i SSO??

    Forumindlæg
    Nu er jeg startet med at skrive på min opgave omhandlende den specielle relativitetsteori. Og derfor ville jeg gerne hvis nogle kunne forklare mig hvordan man skal regne antal sider ud.\nEfter antal tegn måske? \nOg hvordan skal jeg forholde mig til formel udtryk??\nPå forhånd tak\n\n
  • dividier

    Forumindlæg
    hej hvordan dividier man 100/0,0035 uden lomme regner tak
  • Definitionsmængde

    Forumindlæg
    Hejsa hvordan bestemmer jeg definitionsmængde i den opgave jeg har vedhæftet?
  • Integral af lige store areal

    Forumindlæg
    f(x) = 1/2-5x+14 g(x) = 3/2 x = 8 Bestem konstanten k, hvor 2<k<8 så linjen k deler området i to lige store arealer. Det fulde areal er 22. Anyone?
  • Nogen som gider at give karakter ??

    Forumindlæg
    Er der nogen som gider at give mig en karakter fra 03-13 og måske kommentar til en essay om "In Two Minds" ? Orsagen til at jeg spørger, er fordi at jeg vil vide hvordan jeg har klared mig, og fordi at jeg lod opgaven for sent ind og fik ikke nogen karakter eller kommentar
  • Funktionsanalyse - gør rede for at f er voksende

    Forumindlæg
    HoiOpgaven er fra Eksamensopgaver i matematik, 3-årigt fprløb til A-niveau, opg. 5.051:En funktion f er bestem vedf(x) = (x^3) / (x^2 + 1)Gør rede for, at f er voksende.Umiddelbart har jeg differentieret den, ud fra en betragtning om at hvis den differentierede altid er positiv, vil f altid være ...
  • fordoblingskonstanten

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer der ved hvordan man finder fordoblingskonstanten ,når man kun har en graf at kigge på?
  • bare lige 2 min.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg har fået en opgave for i tysk, der lyder således: Beskriv med dine egne ord, hvordan man bruger perfektum og, og hvordan tiden dannes af svage verber. Selvom jeg er klassens bedste til tysk glemmer jeg altid de der forskellige navne som i dette tælfælde er perfektum, så kort s...
  • Jylland

    Forumindlæg
    Er der nogle venlige sjæle, der vil hjælpe mig?? Har tre spørgsmål:1. Hvorfor ligger de højeste områder i Danmark på jylland?2. Hvordan blev åerne dannet3. Hvordan blev fjordene dannetPå forhånd tusind tak! Fortsat god dag til jer alle :)
  • 9/11 hjælp til problemformulering

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en god problemformulering til 9/11 i fagene engelsk og samfundsfag?? :) Jeg har virkelig brug for noget inspiration. På forhånd tak. :)