Søgning på: engelsk brev. Resultater: 18281 til 18300 af 25907
-
Metode spørgsmål
ForumindlægHej med jer! Jeg laver pt AT. Jeg har fundet et interview på BBC, som jeg gerne vil inddrage i mit arbejde, MEN - skal jeg arbejde med tv klippet somom det er dataindsamling, altså kvantitativ metode, eller skal jeg mere se det som et klip der skal analyseres (humaniora) og på den måde give m... -
Grammatik
ForumindlægHvilke verber tilhører de regelmæssige / uregelmæssige verber, modalverberne eller brennen-gruppen?Hvorfor? -
Union = forening ?
ForumindlægHej Kan en union være det samme som en forening? På forhånd tak -
Ku Klux Klan
ForumindlægHej er der nogle der kan skrive noget information om ku klux klan har kigget lidt på nettet, men vil bare også lige høre jer -
Vurdering af mit digt
ForumindlægNogle der gider, at vurder mit digt, evt. analyse, fortolkning, karakter, kommentar. Det er et filosofisk digt, har kaldt det "ontologi?" den er vedhæftede i pdf format. Jeg går godt nok i 10. klasse, men vil gerne have svarene på A-niveau. Tak på forhånd, selvom jeg nok siger det igen ;) -
Hej
Forumindlæg- I live in the house which roof is red er der nogle herinde som kan vise mig fejlen i denne sætning, og give mig en forklaring på hvorfor det rigtig er rigtig? -
Lineære og angulære moment?
ForumindlægJeg forstår slet ikke hvad det lineære og det angulære moment er? Hvad går det ud på og hvad bruges det til? Ville blive glad hvis der var nogle der kunne prøve at skære det ud i pap for mig ;) -
Kemi C - ? fra 100% nybegynder...
ForumindlægJeg er netop begyndt på Kemi C som fjernundervisning og skal til eksamen om 2 måneder, da faget er et adgangskrav. Jeg har læst de første 20 sider i undervisningsbogen ISIS Kemi C - der er sikkert god for de studievante - Det er jeg dog langt fra. Jeg er heller ikke noget matematik geni. Derfor..... -
Want or wants?
ForumindlægThe narrator just dosen't (wants / want) to listen to Casey, because her opinions do not mean anything to him. Min lærer har rettet det til want. Hvorfor er det ikke wants, 'the narrator' er jo 3. persons. ental? -
Supplering af HHX til medicinstudiet
ForumindlægHej folkens. Jeg har været væk fra uddannelsesområdet i et par år og har nu fundet ud af at jeg gerne vil studere medicin. Jeg er igang med at sætte mig ind i optagelsesreglerne, og håber at jeg kan søge ind til marts 2012. Jeg har en HHX (med karakterer på 13-skalaen :-) og mangler derfor både m... -
hjælp til oversættelse
Forumindlæghvordan vil man på tysk sige: "han kommer til at fremstå sårbar". jeg er lidt i tvivl om jeg skal bruge verbet "auftreten" eller om jeg skal bruge "wirken" -
"The notebook" - min mening
ForumindlægHello guys Er der nogen, der vil se om jeg har fejl i teksten? The plot in the movie was good and beautiful, because it was about to persons who loved each other and split up, but they ending with to be together again and are together to they die. The main characters, Noah and Allie, are really s... -
Samtidshistorie på den gamle reform. Bestået?
ForumindlægMojn. Jeg fik for ca 4-5 år siden min studenterhue, og det var vel nok bar' dejli'! Men jeg er sgu lidt i tvivl om hvorvidt jeg er bestået eller ej i faget "samtidshistorie", eftersom jeg åbenbart fik 5 i årskarakter, og 6 i eksamenskarakter. uden at være det største matemat... -
Psykologi studiet
ForumindlægHej, jeg har lige et par spørgsmål angående psykologistudiet.. Bliver der givet karakterer på studiet, eller bestået/ikke bestået? og hvis der bliver givet karakterer, hvor stor betydning har disse så for efterfølgende arbejdsmuligheder osv. Er der gode forskningsmuligheder i Danmark inden for ... -
Ejefald på spansk?
ForumindlægHvordan danner man genitiv (ejefald) på spansk?? jeg vil gerne have en forklaring og det ville være godt med nogle spanske sætninger hvor der bliver dannet ejefald, så kan jeg bedre forstå det? -
Terroangrebet den 11. september 2001
ForumindlægHej alle. Jeg skal diskutere om USA's reaktion på den 11. september var en succes. Jeg tænkte på at finde nogle artikler og diskutere udfra dem. For det kan være nogen har skrevet om hvordan det sidste år den 11. september 2010 var, altså den samme dato, om der var sket nogle ændringer osv. M... -
betydning
ForumindlægHej, har googlet over hele nettet, men kan ikke finde ud af, hvad ''lighedsfordring'' betyder på forhånd tak -
Substitution eller kondensation?
ForumindlægEn blanding indeholder et syrechlorid. Her tilsættes en alkohol. Der dannes saltsyre og en ester Jeg har sagt, at der sker en substitutionsreaktion, idet chlor-atomet substitueres med CH3CH2O--gruppen. Reaktionen er CH3-CH2-CH-COCL + CH3-CH2-OH | CH3 reaktion... -
AT: teorier fra fag??
ForumindlægJeg er igang med forberedelse til AT eksamen. Jeg har læst om struktureringen af eksamen, og under et af punkterne (Forklaring af, hvordan du har arbejdet) er jeg stødt på: "hvilke teorier fra de to fag, har du brugt?". Hvad menes der med teorier? Denne AT-eksamen tager udgangspunkt... -
Carbohydrater
Forumindlæghej alle sammen jeg har eksamen imorgen og skal svare på nogle sprøgsmål har prøvet og finde dem på nettet men kan ikke finde svaret på dem så ville lige spørge om nogen af jeg ved det. spørgsmålene: - redegør for hvorledes vi optager carbohydrater via vores fordøjelsessystem. - giv eks...
