Søgning på: international økonomi b noter. Resultater: 18281 til 18300 af 103789
-
1 sætning
ForumindlægJeg skal oversætte: Jeg væmmes ved mig selv i spejlet. Mit bud: I am disgusted with myself in the mirror Er det korrekt? -
intervalmidtpunkt, frekvens.
ForumindlægHej er der nogle som ved om jeg kan lave intervalmidtpunkt, frekvens og summerede frekvens over min liste af tal for børn under 15 år?(ses på billedet) og vis man kan, hvordan gør man og regner ud? -
Partiel brøksopløsning..
ForumindlægHvis man har en brøk hvor (1/s^2)/s^2 er tællerens grad så stadig mindre end nævnerens? -
Differentiering - Vise en regel
ForumindlægJeg skal vise at: 1+(f'(x))2 = (f(x))2 men kan ikke helt finde ud af det? -
Grafen for funktionerne f og F
ForumindlægHej :-) Hvordan finder jeg ud af, hvilken figur der er integnet som F samt bestemmer integralet i opgaven? (Se vedhæft) -
nem spørgsmål
ForumindlægHej, jeg har fået opgave, der lyder sådan: Bestem til differentialligningen dy/dx=x¤y/2 den løsning hvis graf går gennem (1,4) mit spørgsmål er, hvordan man løser sådan en eksakt? -
Hjælp
Forumindlæg48 kr. af 192 kr. er %. Er det så 48/192*100 -
Maksimal strøm
Forumindlægbestem maksimalstrømmen, når vi ønsker en effektivstrøm på 8 A?? Er det ikke √2*8 = 11,31 A? -
Hurtigt spørgsmål om stx MAT A skriftlig
ForumindlægHej, Jeg skal op i skriftlig matematik på onsdag, og sidder derfor og forbereder mig. Jeg har fundet gårdagens sæt fra i år (uvm's hjemmeside), og er gået i gang med at lave det. Dog er jeg fuldstændig i tvivl om følgende opgave: En funktion f er bestemt ved f (x)=e^x+7x. Gør... -
Svanens max dybdegang
Forumindlægjeg har fået dette spørgsmål: ved fuld belastning har svanen (som er en fyldekran) en dybdegang på 4,4 meter. Beregn ud fra ligningen den maximale belastning i vægt (aka ton). ligningen lyder på i cm: 0,025 * x(som er ton) +260 jeg kender svaret men aner ikke hvad udregningen er! svaret er 7... -
"store mængder"
ForumindlægHvordan siger man "store mængder" på engelsk? Min sætninger lyder: Men ikke i store mængder.. Tak på forhånd :) -
Funktionsforskrift
ForumindlægHej alle Jeg har fået en opgave i skole der hedder at jeg skal skrive et funktionsforskrift der viser sammenhængen mellem sidelængde og omkreds på en kvadrat opgaven skal afleveres imorgen hvis i kan hjælpe mig vil det være fedt tak på forhånd -
verber
Forumindlæg"The painting costed far too much money" Jeg skal rette denne sætning og forklare den med korrekt grammatisk terminologi. "De infinitte former kan normalt ikke optræde som verballedet i en sætning. Her er "painting" ing-formen af infinitivformen "to paint". Der ... -
Marxismen og Platon AT HJÆÆÆLP!!
Forumindlæghejsa allesammen. Jeg sidder med AT, og skal sammenligne de politiske ideologier omkring platon med de politiske ideologier omkring Karl Marx mht demokratiet/staten. Hvordan gør jeg det?? -
Litteratur periode
ForumindlægHej, jeg skal snart til dansk eksamen, og som I sikkert ved, så skal jeg perspektivere til noget andet fra foreksempel samme periode og så vil det være rigtig godt hvis jeg kendte lidt til hver periode. Jeg har prøvet at søge men fandt ikke sådan rigtig noget jeg kunne bruge.Så ville lige høre h... -
21-siders notater
Forumindlægopgaven under emnet fysik med navnet: "21-siders notater" kan ikke downloades som fil. Jeg er for resten selv forfatter til dette dokument. på forhånd tak -
Bekræftelse
ForumindlægHej Jeg ville lige spørge jer om, der er nogen af jer, som ved om man få et brev igen når man har bekræftet et ja tak til en studieplads. Altså om man får et brev, hvor der står på skrift at de har modtaget mit brev om bekræftelsen? -
Hjælp til tangentens ligning og cirklens
ForumindlægHej, jeg kan ikke finde ud af den her opgave :( -
Hvad må man have med til eksamen i historie i 9. Klasse
ForumindlægHej. Tja, overskriften siger vel det hele! Hvad må jeg egentlig have med ind til den mundlige prøve i historie? Hvad må man have med ind til forberedelsen? Hvad må man have med ind til censor og lærer? -
overskud pr aktie
ForumindlægEarning per share er i 2006 31,4 i 2007 9,2 i 2008 minus 15,7 betyder det så at en aktie i 2006 giver 31,4 kr pr aktie til ejeren ??? hvad så når den som i 2008 er minus 15,7 ????
