Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18301 til 18320 af 170164
-
Karakter i matematik 1-årigt
ForumindlægHej.Jeg har lige et lille spørgsmål:Jeg fik 6 til 2.g eksamen i matematik... og da denne karakter tæller 1/3 del, hvordan forholder det sig så, hvis jeg får 03 til 3.g eksamen i matematik?03+03+6 = 1212/3 = karakteren 4 ?...Får jeg 03 eller 5 i karakter beviset ? -
Endelig eksamenskarakter?
ForumindlægHejsa...Lige et spørgsmål?Hvis jeg i de to rækker hhv. x og y sammenlagt får et gennemsnit på 9,07, bliver det endelige gennemsnit så på 9,1 eller 9,0?Temmenligt væsentligt, da jeg skal til sidste eksamen på mandag :)Mvh. Jacob -
Til hvilke eksamener må man bruge google oversæt?
ForumindlægEr der nogen der ved, til hvilke eksamener det er tilladt at bruge google oversæt? Der er tale om STX. Det er bare, så jeg ved, om jeg skal bruge eller ikke bruge google oversæt til de daglige afleveringer. Arbejdsmåden med de daglige opgaver skal helst være det samme som til den endelige eksamen. -
Samfundsfags terminsprøve?
ForumindlægHej derude :) Er der en eller anden der har været til terminsprøve i samfundsfag A i år? Som fremt der er, er det så muligt at jeg kunne få oplyst hvilket eksamenssæt der er tale om? Og.. Ved nogle hvor jeg kan finde sættet fra 2008 eller fortælle mig opgaveformuleringen og titel? -
Sælger bøger til finansøkonom (+lidt HA)
Forumindlæghttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151810582314333&set=gm.550961698315061&type=1&theater Managment Information Systems eight edition Costing theory and decision making 2009 Cases og opgaver til international markedsføring 3. udgave https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10... -
HTX forrebedelsesmateriale 2010
ForumindlægHey Er der nogen der nogen der har lavet opg 4 og 5 i forberedelsematerialet til skriftlig eksamen mat A? Skal selv op mundtlig V.h. Alexander -
årskarakter
Forumindlæghej alle jeg har lige fået årskarakter i 2.g.. oprindeligt har jeg mat på B, men jeg har opgraderet til A, tæller den årskarakter jeg har fået så nu i mat eller hvad -
Eksponentialfunktioner, giver 50.kr mobilepay hvis du kan lave opgaven for mig :)
Forumindlæg1.1 Angiv funktionsforskriften og betingelser for a, b og x samt Dm(f) og Vm(f) for en eksponentialfunktion. 2.1 Hvad betyder de 2 faktorer a, b samt variablen x, og hvordan ser graferne ud? 2.2 Hvilken vigtige regneregler gælder der for ln x og log x, som skal bruges til løsning af eksponentie... -
Rettelse af engelsk
ForumindlægHej! Jeg er ikke den bedste til engelsk gramma, du er velkommen til at tage et kig på min stil. På forhånd mange tak! Tuesday 27th September Dear diary today was day full of suspense and stress. First my father and I, started out with taking the car to the airport in Billund. A drive full ... -
Funktion for parabel?
ForumindlægWell,Er igang med årets IT-eksamen i Matematik. Er igang med opgave e) og sidder temmelig fast. Opgaven kan ses på følgende link:http://vtg.dk/it_mat/opgave-b/opgave-b-opgave.htmlFørst troede jeg at punkt J også var toppunkt for parablen, men det er den jo netop ikke, da linjen hælder. Hvordan ka... -
Søger tutor/privat hjælper i STATISTIK og EKSTERN REGNSKAB i kbh
ForumindlægJeg søger i marts, april og maj 2020 en tutor (eller to forskellige) i fagene statistik og ekstern regnskab på universitetsniveau. Jeg ønsker at mødes med 4-6 timer om ugen i København imod aftalt betaling. Se vedlagte lektionsplaner for at få et overblik over hvad jeg skal lære. Jeg vil selvfø... -
Romertal
ForumindlægI St. St. Blicher novelle - En landsbydegns dagbog (Udgave Gyldendal 2017) Side 19 hvor overskriften er XVIII calend. Febr: d. 15. januar Hed januar I Matematik HF- Fællesfag er der et afsnit om romertal og her står der: Talværdien af et romertal får man ved at lægge alle symbolernes talv... -
Specifikke adgangskrav????
ForumindlægDer står på det fleste videregående uddannelser følgende: - Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Mener de at årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag skal være min. 2,0... -
Tage hf enkeltfag om
ForumindlægHar lige et spørgsmål. Er der nogen som ved om man kan tage hf enkeltfag om? Jeg har en hf eksamen fra tidligere, og har i de sidste halve år taget mat fra b til a via fjernstudie, mit spørgsmål er så, om man kan tage dette forløb om, hvis man vælger ikke at gå til eksamen, eller eksempelvis du... -
reducere en ligning med bogstaver
Forumindlæg(a+b)(a-b)+(a+b)(a+b)-2a(a+1) Kan slet ikke overskue den? hehe.nogle der vil hjælpe? -
Skriftelig/mundtlig karakter på beviset?
ForumindlægHvordan regnes det egentlig ud? Jeg nemlig lidt forvirret over hvordan mit forløbige (har afsluttet 2g) eksamensbevis ser ud på Lectio... F.eks har jeg fysik på B niveau, som jeg lige har aflsuttet, og der fik jeg 7/10. Jeg var overbevist om at hver af de 2 karakterer tæller for 0,75, så et B-niv... -
Naturfag
ForumindlægHej.. Er der nogen der har svarene til dagens sproglige eksamen i naturfag for 2.g? Eller evt. et klogt hoved, der gider regne den ud.Jeg ved ikke hvor man kan finde prøven henne, men vil gå ud fra at uvm.dk ville være et godt bud. -
SRP KRISE!!!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har ramt srp krisen. Vi starter opgave skrivningen d.7/12, og mit emne er stadig uhyggelig bredt. Jeg skriver i historie og samfundsfag med international politik som det overordede emne. Jeg vil gerne skrive om EU og hvordan organisationen markerer sig på den internation... -
Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!! -
Martin Luther King dispostion
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk i år. Mit emne er Martin Luther King. Er der nogen der har forslag til dispostionen? På forhånd tak :)
