Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18321 til 18340 af 52201
-
Engelsk oversættels - inden imorgen!
ForumindlægJeg har lige lavet noget engelsk, men jeg er ikke lige den bedste til engelsk, så derfor søger jeg hjælp herinde til en del rettelser, håber folk vil bruge lidt tid på det, på forhånd mange tak!!!The Irishe republic became independent 1922, but the north part of the island dosent a part of the ne... -
Oversættelse:
ForumindlægHej Folkens.Er der nogen, der vil kigge nedenstående oversættelse FRA dansk TIL engelsk igennem?Der er fokus på forholdsord+navneform og forholdsord+"at-sætning".Mange danskere er interesseret i at høre historier fra Århus. En af dem handler om, at to mænd har opdaget en ny dyreart.De t... -
Samfundsfag!! Hjælp!!
ForumindlægHej, jeg har fået min problemformulering, og der står, at jeg skal diskutere synspunkterne i 2 tekster, men jeg er virkelig dårlig til samfundsfag. Jeg skriver matematik og samfundsfag, og har nogenlunde styr på matematikken, men ved ikke, hvad jeg skal gør med samfundsfags-delen... nogen der k... -
Gamle opgavesæt uden hjælpemidler! - haster :)
ForumindlægHej! :) Jeg skal op til matematik om lidt, og tænkte på, om nogle ligger inde med gamle opgavesæt i matematik stx A uden hjælpemidler? Det er fordi vi skal have lært emnet "vektorer i planen" selv, og jeg vil meget gerne se, hvilken opgavetyper af vektorer der findes i de forskellige ... -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. og jeg har jo ikke været til eksamen i matematik på C niveau. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
HA Almen lommeregner??
ForumindlægHej Jeg er optaget på HA almen på SDU Nogle der allerede går der der kan fortælle om man skal bruge lommeregner, hvis ja så hvilken vil være det bedste. Er lige blevet færdig med gym her til sommer og havde mat b i 2g så har ikke kigget på noget matematik i et år. Jeg var sådan middel ti... -
Naturvidenskabelige vs sproglinjen?
ForumindlægHej Sp. Hvad vil I bedst anbefale af linje på stx - er lige god til begge ting, men dog bedst li Matematik, hvis jeg skulle vælge.På forhånd! -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej Jeg har en oversættelse, som jeg håber nogen vil kigge på..Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vores tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. I dag er det sportsstjerner og berømtheder fra fjernsynet, der... -
Bøger? måske på engelsk?
ForumindlægHej med jer, Jeg følger på nuværende tidspunkt matematik på både B og A niveau, og da jeg har en utrolig dårlig bog på B-niveau, så kunne jeg godt tænke mig at finde en bog hvor man kan lære sig selv matematik ud fra bogen.. Det gør ikke noget hvis den er på engelsk, jeg har jo hørt at de skulle... -
Spørgsmål
ForumindlægHej jeg har i sidste uge været op til 10.klasses terminsprøve, og har indset at jeg har lavet nogen dumme fejl til min matematik prøve. jeg har desværre frygt for at jeg får et 00, mit spørgsmål til jer er om jeg stadig vil have mulighed for at komme ind på en gymnasiet uddannelse hvis jeg har få... -
Litterær artikel om digtsamling
ForumindlægHvordan skrives en litterær artikel om en digtsamling. Er på rimelig bar bund. Kan nogen komme med nogle forslag til hvordan sådan en opbygges? -
C fag giver 0,75 af en karakter?
ForumindlægSå jeg sidder og kigger på lectio og der står at C fag vægte 0,75. Jeg vil gerne ind og læse medicin efter skolen og sidder i øjeblikket med et gennemsnit på 10,6. Jeg vil vildt gerne have programmering som valgfag næste år men selvom jeg ville få 12 ville det næsten trække ned i min karakter eft... -
Skal jeg?!?!
ForumindlægAng. forrige debat: KLage. Så i går spurgte jeg min tysklærer om han ville snakke med mig omkring karakteren! Han sagde han ikke ville snakke om det- han havde travlt- nej han måtte ikke snakke om karakteren- sagde han meget hurtigt og forvirrende. Jeg havde før da- skrevet en mail til ham, et ... -
Kære gymnasieelever: I aner intet om det virkelige liv!
ForumindlægKære gymnasieelever og diverse videregående folkNår man sådan læser hvad der bliver skrevet herinde som en fra det virkelige liv så chokerer det hele sku en.Altså hvem fanden tror i i er?Jeg er håndværker og selvom jeg bor hjemme så lever jeg i det virkelige liv.I lever virkelig i det man med et ... -
Forståelse af Abstrakt algebra - HASTER LIDT
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en afslutende opgave i matematik om Emmy Noether og abstrakt algebra. Jeg er lidt forvirret over hvad det går ud på og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde ud af hvordan det bruges og fungerer og om man kan bruge det til noget, hvis man ikke er matematiker el... -
Mat A - er det svært?
ForumindlægHej. Tænkte på om jeg skal vælge matematik på A niveau, gør jeg udelukkende for de mange uddannelser - men jeg har det sådan, er det meget svært - for folkeskolens matematik er meget nemt, fik selv 10 i det. Hvad er jeres erfaringer?På forhånd tak! -
Egnet til gymnasiet?
ForumindlægJeg går nu i 9. klasse og mine lærere fortalte mig at jeg ikke er egnet til gymnasiet fordi jeg er fovirret og usikker. Så de forslog at jeg skulle tage 10. klasse. Men det vil jeg IKKE! Men jeg kommer altid til tiden, aflevere mine ting og har den laveste fraværs procent i klassen. Jeg klare mig... -
Grundlag for klage? - dansk STX
ForumindlægHej med jer. Jeg har lige fået min skriftlig eksamen offentliggjort (ligesom alle andre), men jeg er rimelig utilfreds med den. Jeg fik 7 for den, men jeg plejer at få 10 eller 12 i alle danskopgaver. Især i litterære artikler har jeg scoret højt. Ud af de to gange jeg tidligere har skrev... -
huske "ting" til en Mat- terminsprøve
Forumindlægjeg skal snart til matematik-terminsprøve her i 2.g. højniveau, og er der nogle ting som man særligt skal huske når men regne de forskellige opgaver. Måske kan i dele nogle erfaringerSES -
Årsprøve
ForumindlægHey alle. Jeg kom lige til at tænke over, hvis man har været til mundtlig årsprøve i 2 fag i 1.g (matematik og tysk) er der så en mindre chance for at man komme op i den rigtige eksamen i 2.g? :-)
