Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 18341 til 18360 af 48309
-
Design og produktion (A)
ForumindlægHvordan foregår det til eksamen til Design og produktion (A)?Man fortæller om sit projekt, og hvad mere? -
eksempel på talepapir
ForumindlægEr der nogle af jer der har været til AT-eksamen som har et eksempel på et talepapir. er nemlig i tvivl om hvordan det skal stilles op... Tak -
Hva afgør om at man kommer ind på gym
ForumindlægEr det eksamen eller terminsprøverne som afgør om at man kommer gymnasium ? -
Spørgsmål ang prøve
ForumindlægHej jeg sidder her og spekulerer på om man i 10 klasse får matematik FÆRDIGHEDS prøve til eksamen? -
hilp-eksameeeen
ForumindlægHej. Ved i hvor man kan finde på nettet en beskrivelse af hvordan eksamerne foregår på forskellige niveau på stx? -
Projektledelse af multimedieproduktioner.
ForumindlægJeg sidder i en lidt presset eksamens situation (multimediedesigner 3 semester.), hvor jeg torsdag morgen kl 9, skal aflevere en synopsis, hvorefter jeg på baggrund af denne skal udføre en 10-15 min præssentation, som jeg herefter skal krydseksamineres i. - jeg trak i morges emnet: * "Pro... -
Doping i sportsverdenen: TALEPAPIR
ForumindlægHej, Da jeg skal op til AT eksamen her på mandag er jeg gået igang med at udforme mit talepapir - udfra de råd SP er kommet med og andre råd jeg har set i de forskellige tråde der er blevet oprettet gennem tiderne. I den forbindelse vil jeg høre om I kunne se mit "talepapir" igennem - ... -
FINANSLOV 2014 (HJÆLP)
ForumindlægHej Folkens jeg skal til eksamen imorgen i samfundsfag B. Jeg har trukket emnet indrigspolitik. følgende artikler mandag morgen 3. maj 2013 (politisk jordskælv i vente) berlingske 27 maj. "zikzak og slingrekurs - det politiske løfte er stendødt" Reuters world service 3 maj... -
AT metode - GMO
ForumindlægKære studieportal, I need your help! Jeg er i gang med mit sidste (eksamens) AT-forløb - men det der med metoder... Puh, det sidder ikke fast og Google er desværre ikke min ven på dette område - og har forgæves forsøgt at få fat på mine vejledere siden fredag. Jeg skriver om GMO - fokus på maj... -
Sove til tiden.
ForumindlægHvorfor er der mange, som ikke er i stand til at sove tidligt (eller få nok søvn), når de skal til en prøve eller til eksamen derefter. Skyldes det nervøsitet? Eller fordi man er lidt anspændt? Hvis det er et såkaldt problem, hvad gør i så for at sove alligevel, for søvn er jo vigtigt. Mussy. -
Hvad gør du?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvordan I håndterer nervøsiteten i forhold til eksamener derude - og vil derfor invitere jer til at skrive i min blog. Sidste år hørte jeg at over 10% af alle studerende tager medicin for at holde nervøsiteten nede - det overraskede mig meget, dels fordi... -
Specifikke adgangskrav????
ForumindlægDer står på det fleste videregående uddannelser følgende: - Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Mener de at årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag skal være min. 2,0... -
vedr. karakterer
Forumindlæghejsa!ville bare høre om nogen ved at, hvis man har to 03-taller.. hvor meget det vil trække ned hvis man normalt får 8 taller i de fleste fag og et par 9 og 7 taller..kan det risikere at man dumper med de to 03? -
Engelsk
ForumindlægDet forholder sig således at jeg her efter sommerferien skal til at begynde i 3.g og jeg har haft engelsk B niveau i første og anden g. Jeg har valgt engelsk på A niveau samtidig med at jeg har engelsk på b niveau med halvdelen af klassen og halvdelen af en anden klasse. Så lyder mit spørgsmål så... -
Engelsk på C-niveau
ForumindlægHvornår har man engelsk på C-niveau? Jeg har søgt en stuideplads på en videregående uddannelse og der er specefikke adgangskrav som engelsk C-niveau skal være bestået. Jeg har altid været elendig til engelsk. Jeg fik tilbagemelding, at jeg ikke havde engelsk C-niveau bestået. Jeg har haft engels... -
Hjælp?
ForumindlægEn der kan hjælpe? -
Skal til til sygeeksamen - hvad kræves for at jeg består faget?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg skal til Matematik A skr. sygeeksamen her i starten af skoleåret. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal have af karakterer, for at bestå selve faget. Mit gymnasieforløb har været midt i en svær sygdomsperiode, så jeg har ikke haft så meget mulighed for at følge &... -
Overvejer Engelsk A
ForumindlægHej folkens, Har virkelig overvejet at tage engelsk på A-niveau, men er lidt usikker omkring hvor hårdt det vil være sammenlignet med engelsk på B. Er der nogen der måske selv har haft det på A-niveau, som kan give mig et indblik ind i hvad forskellen er, og hvor meget der forvendtes? På forhånd ... -
Medicin/psykologi?!
ForumindlægHej Jeg sidder i et dilemma. Jeg har kogt mine valgmuligheder ned til to studier, med. og psyk. men ved ikke hvad jeg skal vælge(!) Der er noget der taler for og imod begge, og jo mere jeg tænker over det, jo sværere er det! Jeg synes fx kun at jeg hører "dårligt" om medicin: "... -
Færdighedregning
ForumindlægHver gang jeg er oppe til færdigheds regning får jeg 7, selvom jeg synes det er en nem omgang matematik, og jeg er sikker på jeg sagtens kunne få 10-12 hver gang, hvis ikke hele min krop begynder og ryste og jeg bliver nervøs under prøverne. Har i nogle tips til hvordan jeg kan få styre på m...
