Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 18381 til 18400 af 117955
-
Scrapie! HJÆLP! krydsningsskema
ForumindlægHej alle Sidder med opgaven der er linket til nedenfor og er i tvivl om spørgsmål b og c. forstår ikke rigtigt figur 2. er der nogle der kan hjælpe mig og forklare den måske? tak! http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/roholt/Eksamenss%E6t/aar2006/august/opgave%207.pdf -
nedarvning
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp jeg fik en spørsmål fra biologi B at der stå redegør udspaltningsforhod ved uafhængige nedarvning af to egenskaber med dominans ( to gens nedarvning) samt for hvorledes epistasi kan opstå ? -
Tuberkulose film/bog
ForumindlægJeg skal skrive SRP i Engelsk A og Biologi B. Jeg har valgt at arbejde med sygdommen Tuberkulose, og skal derfor bruge en engelsk film eller bog som omhandler denne sygdom. Er der nogen der har nogle gode titler? -
Morfin
ForumindlægHej, jeg skal skrive EP om morfin i kemi B og biologi C, men jeg mangler en problemformulering med et kort overspørgsmål på 1 linje, og 3 underspørgsmål, synes godt nok det er svært at gennemskue. Har i nogle bud? -
Morfin fremlæggelse
ForumindlægHvad kan komme ind på under en 15 minutter synopsisfremlæggelse projekt om morfin i kemi B og biologi c? der skal være et overspørgsmål på cirka 1-2 linje, og 3 underspørgsmål på også cirka 1-2 linjer -
Orbit A HTX PDF
ForumindlægEr der nogle som evt. har Orbit A HTX som PDF dokument? Det kunne være virkelig fedt vis nogle lå inde med den! Evt. Biologi C+B Systime havde også været fedt! -
Skov
ForumindlægJeg sidder med mit eksamenspørgsmål i Biologi på B omkring Skoven. Nogle der har nogle noter omkring hvilken betydning nedbrydere har for skoven, og hvordan man kan sikre størst mulig udnyttelse af nedbrydernes aktivitet i jord? -
SRP-emne
ForumindlægHej. Det er sådan, at jeg i denne uge skal vælge mit SRP-emne, og jeg er fuldstændig på bar bund! Jeg vil gerne skrive i biologi A og idræt B, er der nogle, som har nogle gode forslag til dette? -
SRP hjæææælp! opgaveformulering
ForumindlægHejsa, jeg skriver om thalidomid lægemidlet i SRP. I opgaveformuleringen står der at jeg skal redegøre for stoffets kemiske og fysiske egenskaber. De kemiske egenskaber har jeg styr på. Men hvad menes der med de fysiske egenskaber? Jeg skriver i Kemi A og biologi B.. -
SRP om evolution i USA
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP inden for biologi A og engelsk B, hvor jeg overvejer at skrive om den store modstand mod evolution i USA. Men ville høre om hvad man helt præsic kunne skrive om inden for det. Er meget i tvivl om der er nok fyld. Mange tak på forhånd:-) -
SRO
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRO, og har fagene matematik B og biologi A. I matematikdelen står der, at jeg skal opstille en model ud fra data i det ved lagte bilag, men ved ikke helt hvordan -
Ingen der har noter
ForumindlægEr der nogle der ligger inde med eksempler på Matematil C beviser som kan bruges til eksamen? ens vinklede trekanter ret vinklede pytahgoros sætning linære sammehæng indes osv -
Dm og Vm???
ForumindlægHej. skal til eksamen snart og har lidt problemer med hvordan man finder Vm ved en lineær og potensudvikling. og Vm og Dm ved en eksponentiel undvikling? + Forstørrelsesfaktoren har jeg også lidt problemer med. håber der er nogen der vil hjælpe mig med at forstå skal nemlig op til eksamen i d... -
Analytisk geometri og vektorer
Forumindlæghej, jeg skal op til en matematik mundtlig eksamen og jeg forstår slet ikke opgaverne jeg har vedlagt et screenshot af min opgave. mange tak på forhånd!! -
Feedback på oneliner
ForumindlægHej, Vi er to drenge, der sidder til 24-timers forberedelse inden samfundsfag B-eksamen i morgen tidligt. Vi har fået nogle bilag, der handler om hendholdvis partiadfærd samt at partierne flyder sammen. Vores fokuspunkt er "ideologier". Vi har opstillet en problemformulering, der ... -
Matematik december 2012
ForumindlægNogen der har været op i matematik eksamen i dag? Som kan sætte sin besvarelse ud? Vil rigtig gerne sammenloigne det med min besvarelse -
Sygeksamen
ForumindlægHvis man bliver syg til en eksamen, kan man så få en re-eksamen i selve eksamensperioden eller SKAL man først op til efter man har været igennem alle sine øvrige eksaminer? Eller skal man vente helt til august for at tage eksamen? Går i øvrigt i 3g -
VALGFAG
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal til at vælge valgfag her i næste uge, men jeg har slet ikke besluttet mig for, hvad jeg præcist skal vælge. Grundet mit høje antal timer, har jeg kun plads til ét enkelt valgfag, og det ligger imellem følgende: Engelsk (B->A), biologi (C->B), programmering (c) ... -
Arvegang
ForumindlægHej, hvordan opstiller man en arvegang i biologi? -
Hvad betyder syntese
ForumindlægHvad betyder syntese i faget Biologi
