Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 18401 til 18420 af 40685
-
Er alle polynomier differentiable?
ForumindlægHej alle søde dejlige matematik-genier! Jeg er blevet stillet en opgave, som hedder: Er alle polynomier differentiable? Jeg må helt selv om, hvordan jeg beviser det, men jeg ved ikke hvor jeg skal starte.... Nogen der kunne hjælpe? På forhånd tak <3 -
Kronik - Grænseoverskridende underholdning
ForumindlægHej.. Er der nogen her indefra der har haft den samme stil og som har lyst til at hjælpe ? -
Hvad vil I gerne?
ForumindlægHej SP! Jeg er meget interesseret i at høre, hvad I gerne vil læse videre efter gymnasiet (eller folkeskolen), eller evt. hvad i er igang med at læse/studere eller måske arbejde? Hvilken uddannelse har I bag jer? - Og hvorfor har I valgt det?/Hvorfor vælger I det? Venlig hilsen -
hjælp til matrix operation...
Forumindlægjeg skal reducere nedenstående matrix A til reduceret trappeform A = 0 2 -2 -8 -3 -5 -8 -2 -6 kan en hjælpe? svaret er R = 1 0 1 0 1 -1 0 0 0 jeg kan ikke selv få det til at passe! -
36 år, penge i banken og ingen uddannelse?
ForumindlægHej Studieportal :) Lidt om mig først. Jeg er 36 år og har hidtil (seneste 10 års tid) har levet godt af et job som professionel pokerspiller, hvor jeg har tjent en betydelig del penge uden at være "rig" og haft "the time of my life" (læs: rejst verden rundt og arbejdet derfr... -
Tjek af SRP
ForumindlægHej, er der nogen der ved, hvor man kan få fat I nogen, der er kan rette og tjekke ens srp for betaling? fx. proffesorer osv. der ved, hvad det handler om. Jeg er i gang med min srp, der handler om pesten i 1711, hvor jeg skal opstille en SIR-model. Derfor vil jeg rigtig gerne ha' at der ... -
inspiration til manuskript
ForumindlægHej. Jeg skal skrive et manuskript i skolen, og har brug for inspiration. Er der nogle der har en ide til en eventuel konflikt til en kort film? -
Optagelsesprøve gymnasium
ForumindlægJeg kender en ung udenlandsk pige som skal til optagelsesprøve til gymnasiet i matematik. Fordi hun mangler 9 klasses afgangseksamen. Hun skal tage testen på engelsk. Hun vil gerne vide hvad testen går ud på. Er der nogen der har kendskab til om der på nettet ligger en test. Øvetest eller noget.... -
Optagelse
ForumindlægJeg vil gerne studerer psykologi, men gennemsnittene bliver sikkert høje.. tænkte jeg kunne søge gennem kvote 2, men er der bestemt erhvervsarbejde der vil give mig fordele til studiet ? eller er det bare en eller anden form for erhvervsarbejde? anden mulighed kunne være at blive aupair et år.. ... -
eksamenssæt
ForumindlægHejsa.. Hvordan finder jeg sidste års eksamenssæt i samfundsfag? Har ledt og ledt inde på uvm, og kan bare ikke finde rundt. Nogen der kan hjælpe? -
Bioteknologi A og fysik B e. Kemi A og Fysik B
ForumindlægHeey allsammen ;) Jeg er ved at afslutte grundforløbet, men jeg ved ikke hvilken studieretning jeg skal vælge - som overskriften siger; Bioteknologi A og fysik B el. Kemi A og Fysik B. Hvad syntes i er bedst hvis man tænker på tandlægestudiet??? Hilsen Mortaza -
Løsning til differentialligning
ForumindlægEn havkats længde L (målt i cm) som funktion af den alder (målt i år) antages at være løsning til differentialligningen: dL/dt = 0,619 * e^(-0,22t) * L. Find forskriften for L. Kan nogen hjælpe? -
OPTAGELSESPRØVE!
Forumindlægnogle der kan komme med nogle ideer på hvad jeg skal gøre? -
vektore.
ForumindlægHej alle. Jeg har vedhæfted et dokument med 2 opgaver omhandlende vektore. Opg 1: Hvordan finder man D? Og derefter OD? Er godt klar over hvordan man regner kordinatsættet ud! Opg2 Er egentlig ikke nødvendig da jeg godt kan klare den selv, fik dog bare begge opgaver med da jeg tog e... -
Hvilke linjer skal man tage for at blive tandlæge???
ForumindlægHvilke krav er der til linjerne, hvis man gerne vil være tandlæge? Jeg har søgt næsten overalt, men jeg synes ikke jeg kan finde noget. Er der nogen der kan hjælpe? -
Ang. terminsprøver
ForumindlægHej ! Vi skal jo snart til terminsprøver på handelsskolen, og jeg vil derfor høre om jeg ikke har ret i at de skrft. opgaver er eksamensopgaverne fra sidste år?Hvis det er, kan i så fortælle mig hvad opgaveoplæggene gik ud på, i bl.a. Tysk, Eng. og Dansk. Jeg er 3. års, så der er tale om A fag.Mv... -
Trække sin udd. tilbage?
ForumindlægGoddag.Har lige et enkelt spørgsmål. Hvis nu man søger ind på en teknisk skole, kan man så godt trække sig ud igen, hvis man senere finder ud, at man hellere vil et andet sted hen - fx. det almene gymnasium?Mvh.Tissi -
Tredjegradsligning
ForumindlægHej, har en tredjegradsligning som jeg skal have lavet om til en andengradsligning så den er til at arbejde med.. Har fået af vide at jeg bare skal bruge GeoGebra og så vil den omregne det for mig? men kan ikke få det til at virke (gør det sikkert ikke rigtigt) .. Håber der er en der måsk... -
Hej allesammen - hvad ligger jeres snit på?
ForumindlægHej hvad ligger jeres snit på? Synes det kunne være interessandt, at vide :D -
Biologi i gymnasiet
ForumindlægJeg har valgt en studieretning, hvor biologi er på B-niveau, men jeg ønsker at gøre det til A-niveau, når det kommer til det. Det der undrer mig er, at jeg ikke har haft en eneste biologitime (ud over de fra grundforløbet) endnu. Og på skemaet for resten, som det er nu, kan jeg heller ikke se nog...
