Debat

Hvad vil I gerne?

20. april 2015 af OnceUponATime

Hej SP!

Jeg er meget interesseret i at høre, hvad I gerne vil læse videre efter gymnasiet (eller folkeskolen), eller evt. hvad i er igang med at læse/studere eller måske arbejde? Hvilken uddannelse har I bag jer?

- Og hvorfor har I valgt det?/Hvorfor vælger I det?

Venlig hilsen


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. april 2015 af UG124 (Slettet)

Jura


Brugbart svar (1)

Svar #2
20. april 2015 af Stats

Uddannelse: Ingen
Læse videre til aktuar
Jeg er i gang med en hhx

- - -

Mvh Dennis Svensson


Brugbart svar (1)

Svar #3
20. april 2015 af UG124 (Slettet)

#2

HHX ftw. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
15. juni 2015 af 3gangeA (Slettet)

Jeg gik på en STX og valgte at skifte til en enkeltfags HF i 3'g da jeg fandt ud af at jeg gerne ville læse medicin. Det har helt klart været en kæmpe beslutning fra min side af. Jeg var et halv år fra at blive student - men kunne simpelthen ikke se meningen i at få huen, og ikke kunne komme ind på den vidergående uddanelse jeg brændte for! 

Så jeg skiftede, og fik merit for de fag, som jeg afsluttede med gode karrakter, og så var det bare med at indhente alle de lektier jeg ikke fik taget mig sammen til at lave i gymnasiet!. Det er nu eksaminstid og jeg har fået 12 i begge de eksaminer jeg har været til. De sidste tre jeg mangler, der føler jeg også at jeg ligger deroppe af ;) når det er sagt, så viser det bare hvordan man med beslutsomhed og ambitioner kan nå det man vil. 

Håber du fik et interresant og hvis ikke, så da et mere fyldesgørende svar ;)


Svar #5
16. juni 2015 af OnceUponATime

#4 Det lyder meget spændende! Og tillykke med 12-tallerne! Rigtig glad for dit indlæg! :)


Brugbart svar (0)

Svar #6
28. november 2015 af 3gangeA (Slettet)

Det er rart at høre og tusind tak skal du have :) 

Btw så gik det rigtig godt til alle mine eksaminer. Nu er det bare med at komme igennem dette års humanistiske og samfundsvidenskabelige fag og eksaminer x( 


Svar #7
28. november 2015 af OnceUponATime

#6 Held og lykke med det! :-)


Skriv et svar til: Hvad vil I gerne?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.